MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet het ook aan mij vragen;) :D

Onderstaande komt mij niet bekend voor...

Maar geef mij maar even het referentienummer van een vorige bestelling of je naam en adres via pm dan stuur ik je alsnog wat samples.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

De labels aanpassen aan de kast:D
ik zit nu dus even groots te smilen op kantoor... dit is namelijk precies het soort antwoord dat ik hier inderdaad altijd voorbij zie komen :)
meest recente bestelling was 108140, voor die geniaal lekkere whey perfection :)

echt heel apart
heb al meerdere malen gevraagd om een sampletje,
via de mail, via deze website... en ik krijg dus geen samples...

en ik lees hier altijd hele keurige verhalen met uitleg over van alles en nog wat... maar als ik per mail vraag wat er nou precies met L-arginine icm Spa&Fruit Bosvruchten gebeurt waardoor het sap zwart wordt en naar gootsteenontstopper gaat ruiken krijg ik alleen te horen dat het gewoon niet zo'n goed idee was, en dat ik het met Jus of water had moeten mengen...

Ik heb ze allemaal al :eyebrow:

je moet het ook aan mij vragen;) :D

Onderstaande komt mij niet bekend voor...

Maar geef mij maar even het referentienummer van een vorige bestelling of je naam en adres via pm dan stuur ik je alsnog wat samples.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

De labels aanpassen aan de kast:D

arginine smaakt gewoon verschrikkelijk punt uit

ik zit nu dus even groots te smilen op kantoor... dit is namelijk precies het soort antwoord dat ik hier inderdaad altijd voorbij zie komen :)
meest recente bestelling was 108140, voor die geniaal lekkere whey perfection :)

Ik stuur je vandaag wat samples:)

M'n bestelling is binnen en terug een top service :thumbup:. Wel is er een klein foutje gemaakt want zo had ik 2x superpump 250 sticks in punch blast en 1 in orange gevraagd en ik heb 3x punch blast gekregen :p.

M'n bestelling is binnen en terug een top service :thumbup:. Wel is er een klein foutje gemaakt want zo had ik 2x superpump 250 sticks in punch blast en 1 in orange gevraagd en ik heb 3x punch blast gekregen :p.

Dank je:) Heeft er iemand niet op zitten letten want we hebben orange gewoon staan:rolleyes:

arginine smaakt gewoon verschrikkelijk punt uit
en dat is niet zo erg...
maar ik had Spa en Fruit open staan...
end an wordt het dus echt ziekelijk ranzig...
heb het ook niet naar binnegewerkt, vertrouwde het voor geen cent...
appelsap gaat wel prima, smaak is al gewend

Hey B&F had je gister nog de samples op de bus gedaan? Ik verwachte ze vandaag, maar nog niks binnen gekregen. Geen probleem hoor, maar wilde ze vanavond even testen natuurlijk! :)

Hopen op morgen dan maar! :zuip::thumb:

Laatst bewerkt:
Je kan toch met je Ref nummer de status van je bestelling kijken bij Tnt.

Ik krijg een fout, hij zegt dat het nummer niet klopt. Gebruik ik de verkeerde code ?

Ik quote hem heel even, want hij doet het nog steeds niet de link of ref nummer ???

Laatst bewerkt:
Wanneer heb je besteld? Als je net hebt besteld dan heb je kans dat die het nog niet doet nee.

Het pakje komt vanzelf wel aan.

Gisteravond, en hij is vanmorgen vroeg al verzonden. Wou vanmiddag ff kijken of het vandaag of morgen zou worden vandaar.

Ik twijfel er niet aan dat ie komt!

Gisteravond, en hij is vanmorgen vroeg al verzonden. Wou vanmiddag ff kijken of het vandaag of morgen zou worden vandaar.

Ik twijfel er niet aan dat ie komt!

Vanmorgen verzonden is morgen binnen (Als ik het juist heb). Als het dan goed is en TNT heeft hem verwerkt dan is vanavond of morgen hij te traceren met track&trace. Je krijgt altijd gelijk een nummer, maar die zijn soms bij TNT zelf nog niet eens geactiveerd/verwerkt.

Vanmorgen verzonden is morgen binnen (Als ik het juist heb). Als het dan goed is en TNT heeft hem verwerkt dan is vanavond of morgen hij te traceren met track&trace. Je krijgt altijd gelijk een nummer, maar die zijn soms bij TNT zelf nog niet eens geactiveerd/verwerkt.

Mijn fout, ik dacht dat je met het Ref nummer van B&F. Track&Trace kon doen.

Excuses :D

Ik heb vrijdag bij jullie een bestelling geplaatst. ook netjes een track and trace nummer gekregen, maar heb nog niks ontvangen.

Referentie nummer: 109204

En bij track and trace staat nog steeds:

23.04.2010 Zending is voorgemeld

Heb net een bestelling geplaatst.
Toch ff die aardbei proberen van de Micellar Casein Superior :)
Is het mogelijk om een paar pre-workout samples mee te sturen?

Mijn ref nummer is: 110198

Mijn dank is groot!

Ziezo, nog maar eens een mooie bestelling gedaan ref nr 110204.
Kunnen jullie er nog wat leuke sampletjes bijdoen?
Thx ;)

Hey B&F had je gister nog de samples op de bus gedaan? Ik verwachte ze vandaag, maar nog niks binnen gekregen. Geen probleem hoor, maar wilde ze vanavond even testen natuurlijk! :)

Hopen op morgen dan maar! :zuip::thumb:

Zal morgen worden er is maandag een doosje enveloppen blijven liggen:o

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ik heb vrijdag bij jullie een bestelling geplaatst. ook netjes een track and trace nummer gekregen, maar heb nog niks ontvangen.

Referentie nummer: 109204

En bij track and trace staat nog steeds:

23.04.2010 Zending is voorgemeld

Ok, kan het hier vandaan niet ckecken maar doe dit morgenochtend direct voor je:cool: Laat het je ook meteen weten via pm of mail. Komt goed:)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Heb net een bestelling geplaatst.
Toch ff die aardbei proberen van de Micellar Casein Superior :)
Is het mogelijk om een paar pre-workout samples mee te sturen?

Mijn ref nummer is: 110198

Mijn dank is groot!

Doen we. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Ziezo, nog maar eens een mooie bestelling gedaan ref nr 110204.
Kunnen jullie er nog wat leuke sampletjes bijdoen?
Thx ;)

Tuurlijk:D Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Mijn fout, ik dacht dat je met het Ref nummer van B&F. Track&Trace kon doen.

Excuses :D

:D No problem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven