XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 1 cookies&cream-sample terug :D mijn tante had 3 shakes per dag op en vroeg zich af waarom haar ruften zo begonnen te stinken :roflol: dus nu is het weer 'bodybuildertroep'

Straks weer eens een leuke bestelling doen bij jullie , 2 potten whey perfection , 1 pot peptide pro en 1 pot anabolic wms. Jammer dat er nog geen paketten van peptide pro en anabolic wms zijn , deze vind ik super voor pre en post workout ;)
Verder nog eens kijken voor een pre workout.
Ik begin echt een fan te worden van jullie huismerk!!

:thumbs: Dank je!! We werken momenteel heel hard om van ons huismerk een echt "top A-merk" te maken en we merken dat het gewaardeerd wordt:)

Een combi van de Anabolic WMS en Peptide Pro kan helaas vanwege de krappe marge niet. Qua combi is het om de training heen perfect!

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

+1000000 :D prijs/kwaliteit echt té goed :)
Total muscle solution, whey perfection, magic EAA, fast diet, Micellar Casein Superior, anabolic WMS, ................. en het blijft maar doorgaan!!! 1 voor 1, topsupplementen :D :hedbang:

Scherp gezien:D Dank je, voor de complimenten, een mooie motivatie om zo door te gaan:) en er komt nog meer aan inderdaad:cool:

Whey Perfection is binnen afzienbare tijd bijvoorbeeld al verkrijgbaar in 10 smaken.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Ik heb 1 cookies&cream-sample terug :D mijn tante had 3 shakes per dag op en vroeg zich af waarom haar ruften zo begonnen te stinken :roflol: dus nu is het weer 'bodybuildertroep'

Dan hoef je ze niet meer in de kluis te bewaren!! :D

Ik had een vraagje wat betreft de Micellar Casein Superior.
Wanneer komt de chocolade variant binnen?
Wou 'm graag bestellen, maar ik zag dat er nog geen choco was.
Thanx

Ik had een vraagje wat betreft de Micellar Casein Superior.
Wanneer komt de chocolade variant binnen?
Wou 'm graag bestellen, maar ik zag dat er nog geen choco was.
Thanx

Ben bang dat dit nog wel 2-3 weken kan gaan duren waarschijnlijk.. Excuses, voor het ongemak!

Ben bang dat dit nog wel 2-3 weken kan gaan duren waarschijnlijk.. Excuses, voor het ongemak!

Ok dank je, die oude is nog niet op, nog ff wachten dus.
Jullie krijgen wel steeds meer en betere producten in jullie lijn!

Goed bezig!!

Binnenkort maar weer is bestellen ;)

hallo ik ben Dunnert, na lang meelezen ga ik nu ook posten.
Ik heb al vaker bij Bodyenfitshop.nl besteld ik ben zeer tevreden over de snelle levering, ik had het alle keren de volgende dag al in huis.
De samples van whey perfection ( fresh berry & cookies en cream) waren verrukkelijk.
ik zou graag de andere smaken ook willen proeven als het mogelijk is.

hallo ik ben Dunnert, na lang meelezen ga ik nu ook posten.
Ik heb al vaker bij Bodyenfitshop.nl besteld ik ben zeer tevreden over de snelle levering, ik had het alle keren de volgende dag al in huis.
De samples van whey perfection ( fresh berry & cookies en cream) waren verrukkelijk.
ik zou graag de andere smaken ook willen proeven als het mogelijk is.

Ik zal je morgen wat samples sturen;)

Dank je, voor de complimenten! :)

morgen hopelijk me box binnen can't wait ;)

Eindelijk is me whey op, meteen 4,5kg whey perfection besteld :D

Als jullie een sample van crack hebben, zou ik die graag proberen als dat mogelijk is.
Ref nummer: 109977

Alvast bedankt voor de super service en de heerlijke whey!

Eindelijk is me whey op, meteen 4,5kg whey perfection besteld :D

Als jullie een sample van crack hebben, zou ik die graag proberen als dat mogelijk is.
Ref nummer: 109977

Alvast bedankt voor de super service en de heerlijke whey!

dank je:) crack sample doen we erbij:cool:

sick man

ik bestel iets om 11:19.. krijg een bevestigingsmailtje.

meteen om 11:21 krijg ik een mailtje: je bestelling is verzonden

woot

Je kan toch met je Ref nummer de status van je bestelling kijken bij Tnt.

Ik krijg een fout, hij zegt dat het nummer niet klopt. Gebruik ik de verkeerde code ?

De nieuwe Micellar Casein is echt super, na nog wat langer gebruik komt er een mooie review over :)

De nieuwe Micellar Casein is echt super, na nog wat langer gebruik komt er een mooie review over :)

:thumbs: Dank je.

Ik geloof dat de nieuwe waardes (het beste wat er is:cool:) in de Micellar Casein Superior een hoop mensen over de streep hebben getrokken om het een keer te proberen. Micellar Casein Superior is denk ik de beste shake die je kunt nemen voor het slapen gaan, met het laagste gehalte aan vet en carbs.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Je kan toch met je Ref nummer de status van je bestelling kijken bij Tnt.

Ik krijg een fout, hij zegt dat het nummer niet klopt. Gebruik ik de verkeerde code ?

Je hoeft alleen maar op de link te klikken..
Geef mij maar even het referentienummer door dan kijk ik even voor je;)

:thumbs: Dank je.

Ik geloof dat de nieuwe waardes (het beste wat er is:cool:) in de Micellar Casein Superior een hoop mensen over de streep hebben getrokken om het een keer te proberen. Micellar Casein Superior is denk ik de beste shake die je kunt nemen voor het slapen gaan, met het laagste gehalte aan vet en carbs.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Je hoeft alleen maar op de link te klikken..
Geef mij maar even het referentienummer door dan kijk ik even voor je;)

Klopt, maar link doet het ook niet vandaar.

Ref = 109977

dank je:) crack sample doen we erbij:cool:
echt heel apart
heb al meerdere malen gevraagd om een sampletje,
via de mail, via deze website... en ik krijg dus geen samples...

en ik lees hier altijd hele keurige verhalen met uitleg over van alles en nog wat... maar als ik per mail vraag wat er nou precies met L-arginine icm Spa&Fruit Bosvruchten gebeurt waardoor het sap zwart wordt en naar gootsteenontstopper gaat ruiken krijg ik alleen te horen dat het gewoon niet zo'n goed idee was, en dat ik het met Jus of water had moeten mengen...

als ze nou hun potten eens wat wouden restylen he schitterende producten ma staat niet mooi op mn kast

echt heel apart
heb al meerdere malen gevraagd om een sampletje,
via de mail, via deze website... en ik krijg dus geen samples...

en ik lees hier altijd hele keurige verhalen met uitleg over van alles en nog wat... maar als ik per mail vraag wat er nou precies met L-arginine icm Spa&Fruit Bosvruchten gebeurt waardoor het sap zwart wordt en naar gootsteenontstopper gaat ruiken krijg ik alleen te horen dat het gewoon niet zo'n goed idee was, en dat ik het met Jus of water had moeten mengen...

je moet het ook aan mij vragen;) :D

Onderstaande komt mij niet bekend voor...

Maar geef mij maar even het referentienummer van een vorige bestelling of je naam en adres via pm dan stuur ik je alsnog wat samples.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

als ze nou hun potten eens wat wouden restylen he schitterende producten ma staat niet mooi op mn kast

De labels aanpassen aan de kast:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven