AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anders, maar TMS bevat een stuk meer ingredienten dus als je het zo wilt stellen..ja.:cool:

Leek ons wel een combi inderdaad waar veel mensen interesse in kunnen hebben:)

Muscle Perfection combi

NICE! beiden behoren toch wel tot mijn overall top 3 van supplementen!

1) whey perfection
2) TMS
3) dat wordt denk ik een energieproduct: crack of wtf of mss jullie nieuwe pre-wo pill :)

ik ben duidelijk een bodyenfitshop-fan :hedbang: :D

1) whey perfection
2) TMS
3) dat wordt denk ik een energieproduct: crack of wtf of mss jullie nieuwe pre-wo pill :)

Haha een echte bodyenfitshop hooligan! :shake:

Ik zit nog steeds de heledag te vogelen welke creatine ik nou zou nemen. ??? gewoon micronized of een 4 soorten of een soort van complete.

:rolleyes:twijfele sucksss!

Wat sowiso op me lijstje staat is Whey perfection! :D nu nog me lijstje afmaken en zsm bestellen!

1) whey perfection
2) TMS

:D Ik ben benieuwd of de nieuwe Pre-workout pill een beetje aanslaat en of deze per 2 caps qua energie-focus zich volgens klanten kan meten met Crack ed..

Je kunt dan altijd Total Muscle Solution nemen (meer spieropbouwend dan Crack, No Xplode ed) en op momenten dat je extra energie-focus wilt 1-2 capsules Pre-workout Powerpill erbij nemen...:cool:

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Haha een echte bodyenfitshop hooligan! :shake:

Ik zit nog steeds de heledag te vogelen welke creatine ik nou zou nemen. ??? gewoon micronized of een 4 soorten of een soort van complete.

:rolleyes:twijfele sucksss!

Wat sowiso op me lijstje staat is Whey perfection! :D nu nog me lijstje afmaken en zsm bestellen!

Ik zeg; Total Muscle Solution en Whey Perfection ;)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

weet ik, maar die moeten allemaal gekoeld zover ik weet..
true marges zullen klein zijn...

Is inderdaad lastig voor ons denk ik..:cool:

Zijn er al samples van de powerpill? Of doen jullie dit niet, omdat ze toch niet zo gek duur zijn?

beste b&f ik ben opzoek naar l-lysine hebben jullie dit in de collectie ik kan het nergens vinden op de site.en ik wil het liefste bij jullie bestellen omdat ik dan weet dat het goed komt haha alvast bedankt voor het antwoord groetjes

Zijn er al samples van de powerpill? Of doen jullie dit niet, omdat ze toch niet zo gek duur zijn?

Daar is de prijs inderdaad te laag voor / de kosten in verhouding te hoog.
Maar ik wil je wel een aantal capsules opsturen in een envelop. PM dan maar even naam en adres, dan doe ik het direct..

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

beste b&f ik ben opzoek naar l-lysine hebben jullie dit in de collectie ik kan het nergens vinden op de site.en ik wil het liefste bij jullie bestellen omdat ik dan weet dat het goed komt haha alvast bedankt voor het antwoord groetjes

Dank je:)

Lysine (direct leverbaar)

heel erg bedankt ik ga het gelijk bestellen

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

ik heb het besteld ref 109725 heb maar gelijk weer Whey Perfection erbij besteld want wat is dat spul lekker.als jullie nog samples hebben van iets leuks of nieuws heel graag alvast bedankt en dit is weer een geweldige service heel erg bedankt

heel erg bedankt ik ga het gelijk bestellen

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

ik heb het besteld ref 109725 heb maar gelijk weer Whey Perfection erbij besteld want wat is dat spul lekker.als jullie nog samples hebben van iets leuks of nieuws heel graag alvast bedankt en dit is weer een geweldige service heel erg bedankt

Dank je!! De bestelling versturen we vandaag direct + samples;)

Daar is de prijs inderdaad te laag voor / de kosten in verhouding te hoog.
Maar ik wil je wel een aantal capsules opsturen in een envelop. PM dan maar even naam en adres, dan doe ik het direct..

GE-WEL-DIG! :D Echt super gewoon! ;)
Als ik ze heb laat ik gelijk weten hoe ze waren. Als het goed werkt dan bestel ik ze gewoon erbij.
Als ik is in heereveen ben ga ik echt is langs! Volgensmij een geweldige winkel!

Net btw even een Magic EAA review gemaakt. Zag dat die er nog niet was :) ben benieuwd wanneer die doorkomt

Laatst bewerkt:
net whey perfection cream cookies besteld :D

Als ik ze heb laat ik gelijk weten hoe ze waren. Als het goed werkt dan bestel ik ze gewoon erbij.
Als ik is in heereveen ben ga ik echt is langs! Volgensmij een geweldige winkel!

Net btw even een Magic EAA review gemaakt. Zag dat die er nog niet was :) ben benieuwd wanneer die doorkomt

Het potten walhallah ja daar :eek::D

Heb zojuist weer een bestelling geplaatst!
Bij mij vorige bestelling van de Magic EAA zijn jullie vergeten om bidon mee te sturen, nu loop ik heel de tijd te kloten met een flesje en gaat de helft ernaast..

Is het mogelijk om deze nog mee na te sturen ?

Net de bestelling binnen gehad en damn wat een samples allemaal :D
Goeie service, 2 extra samples van Whey Perfection.
Aantal pre workout samples, altijd leuk om dingen te testen :P

Thanx in ieder geval B&F, nu hopen dat ik snel de grotere bestelling kan plaatsen :)

:thumbs:
Dank je, kleine moeite. Als je in de buurt bent dan moet je zeker even langskomen. Laat het mij dan even weten..:D

De review ga ik direct even lezen...:)

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

net whey perfection cream cookies besteld :D

Populair smaakje:D Dank je!

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Het potten walhallah ja daar :eek::D

..en het wordt steeds maar meer:D

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Heb zojuist weer een bestelling geplaatst!
Bij mij vorige bestelling van de Magic EAA zijn jullie vergeten om bidon mee te sturen, nu loop ik heel de tijd te kloten met een flesje en gaat de helft ernaast..

Is het mogelijk om deze nog mee na te sturen ?

Tuurlijk, geef mij het referentienummer maar even door of je naam en adres via PM.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Net de bestelling binnen gehad en damn wat een samples allemaal :D
Goeie service, 2 extra samples van Whey Perfection.
Aantal pre workout samples, altijd leuk om dingen te testen :P

Thanx in ieder geval B&F, nu hopen dat ik snel de grotere bestelling kan plaatsen :)

:thumbup:

Kan je even kijken of mijn bestelling al verzonden is (109070). :p
Thx

Straks weer eens een leuke bestelling doen bij jullie , 2 potten whey perfection , 1 pot peptide pro en 1 pot anabolic wms. Jammer dat er nog geen paketten van peptide pro en anabolic wms zijn , deze vind ik super voor pre en post workout ;)
Verder nog eens kijken voor een pre workout.
Ik begin echt een fan te worden van jullie huismerk!!

Ik begin echt een fan te worden van jullie huismerk!!

+1000000 :D prijs/kwaliteit echt té goed :)
Total muscle solution, whey perfection, magic EAA, fast diet, Micellar Casein Superior, anabolic WMS, ................. en het blijft maar doorgaan!!! 1 voor 1, topsupplementen :D :hedbang:

Mijn nieuwe bestelling is 109767 alleen ik zag dat deze reeds verzonden is.. :)
De vorige bestelling waar hij niet bijzat was 108412.

Stuur ik morgen wel even voor je na..

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Kan je even kijken of mijn bestelling al verzonden is (109070). :p
Thx

Ja, volgens mij wel. Kan hiervandaan niet checken waar de bestelling zich bevindt maar dat doe ik morgenochtend direct even voor je. Laat het je dan direct weten:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven