Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pre-workout power pill is binnen :D een review volgt! :D :eyebrow:

Ik zuip die bana milkshake zoals water. Echt zalig.

By the way, juist nieuwe order geplaatst (110250)
Is het mogelijk een mooi aantal samples te krijgen van de andere smaken + pre-workout booster?
Dan weet ik wat ik nog kan bestellen :)

Bedankt!

Pre-workout power pill is binnen :D een review volgt! :D :eyebrow:

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Ik zuip die bana milkshake zoals water. Echt zalig.

By the way, juist nieuwe order geplaatst (110250)
Is het mogelijk een mooi aantal samples te krijgen van de andere smaken + pre-workout booster?
Dan weet ik wat ik nog kan bestellen :)

Bedankt!

Doen we:)

Heeft er nog iemand ervaring met RESULT! ?
Lijkt me een veelbelovende supp. :D

En kan je dat dan bv. 12 weken achter elkaar gebruiken
of is het beter dat je 6 weken on / 6 weken off doet net zoals monohydraat?

Heeft er nog iemand ervaring met RESULT! ?
Lijkt me een veelbelovende supp. :D

En kan je dat dan bv. 12 weken achter elkaar gebruiken
of is het beter dat je 6 weken on / 6 weken off doet net zoals monohydraat?

12 weken kan prima...:cool: daarna 3-4 weken rust.

Kijk bij de supplementen reviews, daar stond een stukje over dacht ik zo.

Ilco kan je de exacte samenstelling van Fast Diet eens geven? Bij de PREWO Power Pil staat ze erbij dus ik neem aan dat jullie de samenstelling van de andere niet bewust geheim willen houden (if so, boe!) :D

Overigens is de Power Pil dik in orde, geranamine is een minder opvallende stimulant dan cafeïne, je 'voelt' em minder maar hij is er wel en de nervositeit lijkt me ook minder.

Merci :)

Nog iemand ervaring met Result ?

review: result! karma voor de schrijver mag altijd :cool:

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

trouwens, wat denken jullie allemaal van een combo: total muscle solution en de pre-workout power pill

lijkt mij wel krachtig samen, kan ik combo nemen op de dagen dat ik overdag train en op de dagen dat ik s'avonds train enkel TMS :)

of bvb result! + pre-wo power pill :)

Laatst bewerkt:
Ilco kan je de exacte samenstelling van Fast Diet eens geven? Bij de PREWO Power Pil staat ze erbij dus ik neem aan dat jullie de samenstelling van de andere niet bewust geheim willen houden (if so, boe!) :D

Overigens is de Power Pil dik in orde, geranamine is een minder opvallende stimulant dan cafeïne, je 'voelt' em minder maar hij is er wel en de nervositeit lijkt me ook minder.

Ik heb alleen de "blend" info.:D De hoeveelheid caffeine en granamine zal totaal niet veel verschillen.

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Hm L zal dan net passen of net niet en wil hem graag nog wel kunnen verstellen in juistheid of gaatjes maken. Wanneer komt XL weer? :)

Het lijkt me een goede riem.

XL is volgens mij niet voorradig bij de leverancier..

Ik heb alleen de "blend" info.:D De hoeveelheid caffeine en granamine zal totaal niet veel verschillen.

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

XL is volgens mij niet voorradig bij de leverancier..

Oke dannn :P Ga nog wel ff rondkijken dan :) enige tips voor een goede riem? Heb er echt 1 nodig, want als ik boven de 100kg ga squaten voel ik het soms een klein beetje in me onderrug. techniek is goed, maar gewoon voor de zekerheid.

Oke dannn :P Ga nog wel ff rondkijken dan :) enige tips voor een goede riem? Heb er echt 1 nodig, want als ik boven de 100kg ga "squatten">squaten voel ik het soms een klein beetje in me onderrug. techniek is goed, maar gewoon voor de zekerheid.

ga langs bij de decathlon :) prijs/kwaliteit ook goed :thumbs:

ga langs bij de decathlon :) prijs/kwaliteit ook goed :thumbs:

Ken het niet :P

@ B&F: Super bedankt weer! Ghehe gewoon 2 banana en 2x cookie & cream sample :cool: Altijd weer een leuke verassing als het er meer zijn haha en heel wat pillen:D perfect! Vanavond gelijk ff 2 pillen achterover slaan ;)

Bedankt voor de 2x Crack, vanilla en banaan sample en de pre-workout pillen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven