AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch doodnormaal dat een consument wil weten wat hij koopt en eet.
Andere grote spelers die huismerken verkopen plaatsen hun analyse certificaten gewoon op hun site, of je kan ze per email gewoon opvragen.

http://www.myprotein.com/uk/Files/Documents/709.pdf
http://www.bulkpowders.co.uk/assets/coa/WheyProteinConcentrate82.pdf
.

Klopt , maar het is al meermaals besproken geweest op het forum

de persoon die het vroeg is al lid van 2006 , zoekfunctie mss ..

Klopt , maar het is al meermaals besproken geweest op het forum

de persoon die het vroeg is al lid van 2006 , zoekfunctie mss ..

idd lid van 2006, maar toen nog totaal niet bezig met supplementen,
verder zijn analyses van 2006-2010 ook niet meer echt up to date...producten en samenstellingen veranderen, analysemethodes verbeteren,...

Analyse is geleverd, discussie gesloten.

Het is toch doodnormaal dat een consument wil weten wat hij koopt en eet.
Andere grote spelers die huismerken verkopen plaatsen hun analyse certificaten gewoon op hun site, of je kan ze per email gewoon opvragen.

http://www.myprotein.com/uk/Files/Documents/709.pdf
http://www.bulkpowders.co.uk/assets/coa/WheyProteinConcentrate82.pdf
.

Zouden we best op onze site kunnen plaatsen inderdaad. Ik vind die van Bulkpowders en Myprotein overigens geen analyse van een onafhankelijk lab die je eventueel zou kunnen vragen of de analyse daar echt gedaan is. Alleen het logo van het supplementenbedrijf staat erboven, niet waar of door welk lab de analyse gedaan is. Onze analyse is gedaan door een erkend lab. Dit zegt mij niets.

Laatst bewerkt:
idd lid van 2006, maar toen nog totaal niet bezig met supplementen,
verder zijn analyses van 2006-2010 ook niet meer echt up to date...producten en samenstellingen veranderen, analysemethodes verbeteren,...

Analyse is geleverd, discussie gesloten.

Laaste analyse was minder dan een jaar oud , dat meerdere supplementenshops gepost hebben .

Je moet je niet aangevallen voelen , ik zeg dit gewoon maar omdat dit niet iedere maand als repost zou voorvallen .

Niets persoonlijks bedoelt .

Direct voor je geregeld. Je hebt een PM :)

Ralf

Kunnen jullie die analyses niet integreren in jullie nieuwe site? Zou denk ik een leuke meerwaarde zijn!

Hoor ook soms mensen die (mede uit eigenbelang) jullie onterecht afkraken omdat jullie veel te goedkoop zijn t.o.v. andere merken. Door zo'n documenten wordt dit natuurlijk overbodig en verhoogt het jullie geloofwaardigheid ook!

Kunnen jullie die analyses niet integreren in jullie nieuwe site? Zou denk ik een leuke meerwaarde zijn!

Hoor ook soms mensen die (mede uit eigenbelang) jullie onterecht afkraken omdat jullie veel te goedkoop zijn t.o.v. andere merken. Door zo'n documenten wordt dit natuurlijk overbodig en verhoogt het jullie geloofwaardigheid ook!

We hadden er eigenlijk nooit over nagedacht.:D Wij weten dat we met onze leveranciers (Volactive, Carbery) het beste van het beste hebben. Ik snap inderdaad wel dat sommige collega's misschien de neiging hebben om ons af te kraken omdat ze niet met ons meekunnen. Triest eigenlijk. Volgens mij zijn we zelfs de enige die zoiets kunnen/willen overleggen:D Maar goed, we gaan het er eens over hebben. Misschien wel een leuk indee voor onze nieuwe site binnenkort;) Dank je!

Ja zal inderdaad veel schelen en dan meteen een leuke Whey perfection aanbieding ;)

Ja zal inderdaad veel schelen en dan meteen een leuke Whey perfection aanbieding ;)

Whey Perfection is op alle fronten de beste koop, de hoogste kwaliteit in Europa (Volactive), de lekkerste smaken en de beste prijs! Zo'n beetje heel Nederland en Belgie zit al aan de Whey Perfection, dat zal alleen nog maar meer worden. :)

Eenmaal aan de whey Perfection wil je nooit meer anders.

We hadden er eigenlijk nooit over nagedacht.:D Wij weten dat we met onze leveranciers (Volactive, Carbery) het beste van het beste hebben. Ik snap inderdaad wel dat sommige collega's misschien de neiging hebben om ons af te kraken omdat ze niet met ons meekunnen. Triest eigenlijk. Volgens mij zijn we zelfs de enige die zoiets kunnen/willen overleggen:D Maar goed, we gaan het er eens over hebben. Misschien wel een leuk indee voor onze nieuwe site binnenkort;) Dank je!

Is inderdaad jammer maar zou het eerder als een compliment zien :D

Het is vooral ook in de gym waar ik vroeger trainde. Ze verkopen er zelf ook supplementen, en als je dan met een B&F bidon en shirt rondloopt, geeft hij wel eens stomme reacties.

Het ergste wat ik al gehoord heb is dat jullie namaak BSN supplementen zouden verkopen. Jullie hadden de BSN eens in de uitverkoop, en was natuurlijk een 20-30€ goedkoper :p

Pakketje weer mooi optijd binnen en alles klopt!

Wel jammer dat bij een bestelling van €110,- niet wat extra samples ziten :o:p

Is inderdaad jammer maar zou het eerder als een compliment zien :D

Het is vooral ook in de gym waar ik vroeger trainde. Ze verkopen er zelf ook supplementen, en als je dan met een B&F bidon en shirt rondloopt, geeft hij wel eens stomme reacties.

Het ergste wat ik al gehoord heb is dat jullie namaak BSN supplementen zouden verkopen. Jullie hadden de BSN eens in de uitverkoop, en was natuurlijk een 20-30€ goedkoper :p
Wij kopen altijd alles heel groot in en ook rechtstreeks. We nemen zoveel af dat we dan af en toe enorm met de prijs kunnen spelen voor leuke aanbiedingen.
Pakketje weer mooi optijd binnen en alles klopt!

Wel jammer dat bij een bestelling van €110,- niet wat extra samples ziten :o:p
Bedankt voor je order, graag gedaan! :thumbs:

Wij kopen altijd alles heel groot in en ook rechtstreeks. We nemen zoveel af dat we dan af en toe enorm met de prijs kunnen spelen voor leuke aanbiedingen.

Bedankt voor je order, graag gedaan! :thumbs:

Dat weet ik wel hoor. Was gewoon eens een voorbeeldje van welke jaloerse reacties er op komen :p

k*t tnt, heb ik 2 vitamine-potjes besteld dinsdag, krijg ik woensdag het foute binnen. en komen ze vandaag doodleuk het foute ophalen om vervolgens te weten te krijgen dat ik mijn bestelling pas morgen krijg.......

Dat weet ik wel hoor. Was gewoon eens een voorbeeldje van welke jaloerse reacties er op komen :p

Ja:D Ach ja, ik snap het ook wel een beetje. Ze balen natuurlijk flink als we weer eens met een knaller actie komen:D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:58 ----------

k*t tnt, heb ik 2 vitamine-potjes besteld dinsdag, krijg ik woensdag het foute binnen. en komen ze vandaag doodleuk het foute ophalen om vervolgens te weten te krijgen dat ik mijn bestelling pas morgen krijg.......

Dat is balen inderdaad:rolleyes:

Ja:D Ach ja, ik snap het ook wel een beetje. Ze balen natuurlijk flink als we weer eens met een knaller actie komen:D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:58 ----------

Dat is balen inderdaad:rolleyes:

kunnen jullie ook niks aan doen natuurlijk, maar beetje klote met zo'n kleine bestelling die ik eigenlijk op korte termijn nodig had

kunnen jullie ook niks aan doen natuurlijk, maar beetje klote met zo'n kleine bestelling die ik eigenlijk op korte termijn nodig had

Dank je, voor je begrip:) Als je iets snel nodig hebt dan zul je net zien inderdaad..:rolleyes:

hey jongens is de craze uitverkocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven