Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F hebben jullie ooit gedacht aan zoiets als dit?

www.wheycrisps.com

lijkt mij ideaal :D kan je overal doorheen doen :P

Ziet er lekker uit die wheycrisps

Beste B&F,
ik heb zojuist een bestelling gedaan met referentienummer:453024
zal mijn bestelling morgen of zaterdag binnenkomen?
Ps. ik woon in belgie

Hey,

Ik plaatste vandaag opnieuw een bestelling.... Referentie nummer: 452971.

Het zou aangenaam zijn moesten er eens wat extra samples micellar casein geleverd worden. Ben dit sterk aan het overwegen maar geraak niet uit de smaak ;)

Kunnen jullie hier voor zorgen?

Thanks!

Hey,

Ik plaatste vandaag opnieuw een bestelling.... Referentie nummer: 452971.

Het zou aangenaam zijn moesten er eens wat extra samples micellar casein geleverd worden. Ben dit sterk aan het overwegen maar geraak niet uit de smaak ;)

Kunnen jullie hier voor zorgen?

Thanks!

Helaas is je pakket al verstuurd. Als je bij je volgende bestelling een opmerking plaatst dat je van mij extra samples krijgt, komt het helemaal goed!:cool:

- Eldert

Ik denk niet dat mijn pakket al verstuurd is hoor. Ik bestelde het pas om 18u, koos voor vooruitbetaling (vanuit België) en deed dit pas een tijdje later. De transactie kan toch nog niet te zien zijn bij jullie?

Knal er nu een pot perfection per maand door heen wat wel erg duur word, als ik in de shop kom en ik koop er een boel krijg je dan korting?

Kan het na 18u geleverd worden??
want ik heb examens tot 17u30 en er is niemand thuis in de voormiddag

Durf ik niet te zeggen, had je net wat eerder mee moeten komen! Als je niet thuis bent, wordt hij meestal achtergelaten bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Maar daarover houdt TNT je wel op de hoogte;). Succes met je examen!

Knal er nu een pot perfection per maand door heen wat wel erg duur word, als ik in de shop kom en ik koop er een boel krijg je dan korting?

Op de whey perfection zit sowieso bijna geen marge. Erg veel kunnen we dan niet aan de prijs doen, wordt meestal afgerond naar 30eu.:D

- Eldert

Wat is de beste qua prijs:kwaliteitverhouding van eiwitrepen?

Durf ik niet te zeggen, had je net wat eerder mee moeten komen! Als je niet thuis bent, wordt hij meestal achtergelaten bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Maar daarover houdt TNT je wel op de hoogte;). Succes met je examen!

Op de whey perfection zit sowieso bijna geen marge. Erg veel kunnen we dan niet aan de prijs doen, wordt meestal afgerond naar 30eu.:D

- Eldert

En moet ik het bedrag aan de post afgeven??
D

hey zijn die oats nu goedkoper geworden of lijkt dat zo omdat jullie nu alles per kilo doen ipv per 5 kg?

Ik denk niet dat mijn pakket al verstuurd is hoor. Ik bestelde het pas om 18u, koos voor vooruitbetaling (vanuit België) en deed dit pas een tijdje later. De transactie kan toch nog niet te zien zijn bij jullie?

Ik zie het inderdaad. Deze versturen we zeer waarschijnlijk morgen, anders wordt het na het weekend;)

En moet ik het bedrag aan de post afgeven??
D

Als je rembours hebt gekozen als betaalwijze wel:)

- Eldert

B&F houdt 9/10 keer toch wel die 'introductieprijs' aan :D maarja mij hoor je niet klagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven