Ja, komt begin aankomende week wel weer binnen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tijd voor een zomer actie?Ze balen natuurlijk flink als we weer eens met een knaller actie komen![]()

Zomer actie 1 minuut gratis winkelen door het magazijn van B & F.

hoelang blijft de introductie prijs van epic nog eigenlijk ?

Is Epic goed in combinatie met Whey Perfection? Ben wel nieuwsgierig naar die Epic, lijkt me een mooi product![]()
. Top producten!Mooi, maar bij de dosering van Epic staat er dat je op trainingsdagen voor en na de training moet doen en op rustdagen in de ochtenden en in de avond.
Met Whey doe ik altijd in de ochtend en gelijk na de training. Kan ik dus in de ochtenden voortaan eerst Whey, daarna ontbijt, daarna Epic, halfuur/1u voor de training epic, gelijk na de training Whey en halfuur na de training Epic?
Ik zou na je training eerst epic nemen, daarna je whey perfection. Verder is je gebruik in orde
Klopt, had er even overheen gelezenIk zou na je training eerst epic nemen, daarna je whey perfection. Verder is je gebruik in orde
- Eldert

Komt nooit in aanbieding, staat al zeer laagHopen dat morgen niet de whey perfection in de aanbieding komt anders heb ik 1 dag te vroeg besteld![]()

De aanbieding van oats, blijft die nog even of gaat die weg met nieuwe weekaanbiedingen morgen? T'is maar om te weten of ik me moet haasten![]()
Hopen dat morgen niet de whey perfection in de aanbieding komt anders heb ik 1 dag te vroeg besteld![]()
Houd de site in de gaten