Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weekaanbiedingen van morgen?;d

Zomer actie 1 minuut gratis winkelen door het magazijn van B & F.

hoelang blijft de introductie prijs van epic nog eigenlijk ?

Is Epic goed in combinatie met Whey Perfection? Ben wel nieuwsgierig naar die Epic, lijkt me een mooi product :)

Absoluut, de epic neem je voor je training, de whey een halfuurtje erna:D. Top producten!

- Eldert

Mooi, maar bij de dosering van Epic staat er dat je op trainingsdagen voor en na de training moet doen en op rustdagen in de ochtenden en in de avond.

Met Whey doe ik altijd in de ochtend en gelijk na de training. Kan ik dus in de ochtenden voortaan eerst Whey, daarna ontbijt, daarna Epic, halfuur/1u voor de training epic, gelijk na de training Whey en halfuur na de training Epic?

Zaten jullie niet bij fronterra als whey producent???

Mooi, maar bij de dosering van Epic staat er dat je op trainingsdagen voor en na de training moet doen en op rustdagen in de ochtenden en in de avond.

Met Whey doe ik altijd in de ochtend en gelijk na de training. Kan ik dus in de ochtenden voortaan eerst Whey, daarna ontbijt, daarna Epic, halfuur/1u voor de training epic, gelijk na de training Whey en halfuur na de training Epic?

Klopt, had er even overheen gelezen;) Ik zou na je training eerst epic nemen, daarna je whey perfection. Verder is je gebruik in orde:D

- Eldert

De aanbieding van oats, blijft die nog even of gaat die weg met nieuwe weekaanbiedingen morgen? T'is maar om te weten of ik me moet haasten :p

Hopen dat morgen niet de whey perfection in de aanbieding komt anders heb ik 1 dag te vroeg besteld :P

De aanbieding van oats, blijft die nog even of gaat die weg met nieuwe weekaanbiedingen morgen? T'is maar om te weten of ik me moet haasten :p

Hopen dat morgen niet de whey perfection in de aanbieding komt anders heb ik 1 dag te vroeg besteld :P

Komt nooit in aanbieding, staat al zeer laag :p

De weekaanbiedingen blijven een verrassing;) Houd de site in de gaten:)

- Eldert

Epic besteld, ben er zeer enthousiast door geworden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven