StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
meestal 2 en een half uur en is het ook product afhankelijk ?of is het bij allemaal een beetje hetzelfde??
nee zeker niet,
effecten voor mij persoonlijk:
- pre workout power pill niet aan te raden voor slapen gaan wegens aanwezigheid Geranium extact (1,3 dimethylamylamine), Caffeine, Schizandra, Vinpocetine
- crack is niet aan te raden in de avond, wegens aanwezigheid: Methylxanthine Anhydrous, Cafeïne, Guarana extract, Geranium extract, Guarana, Acacia Rigidula
- WTF wake the freak: relatief, als er genoeg uren tussen zitten wel aangezien minder gedoseerd
- TMS: perfect, zitten geen stimulanten in en dat vind ik een serieus pluspunt

- white blood: ok
- no xplode: niet ok Methylxanthines (cafeïne)
dit was het effect op mij, kan kan natuurlijk mss meer verdragen omdat je elke dag 5 tassen koffie drinkt of kan ook zijn dat je minder kan verdragen omdat je nooit koffie, thee of cola ofzo drinkt.. hangt ook van je lichaamsgewicht af enzo..
wees anders ff specifieker in het product, jouw gewenning, ... en anders gwn ff testen op een weekend, paar uurtjes minder slaap op een vrijdagnacht kan geen kwaad

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------
niet jaloers worden jouw beurt komt nog wel

Kan soms echt niet geloven dat het een whey is..

van wat goed of niet goed is, dat weet ik zelf ook.
) energieboosten
ze voorspellen een zeeeer
warme zomer!