MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
meestal 2 en een half uur en is het ook product afhankelijk ?of is het bij allemaal een beetje hetzelfde??

nee zeker niet,

effecten voor mij persoonlijk:
- pre workout power pill niet aan te raden voor slapen gaan wegens aanwezigheid Geranium extact (1,3 dimethylamylamine), Caffeine, Schizandra, Vinpocetine
- crack is niet aan te raden in de avond, wegens aanwezigheid: Methylxanthine Anhydrous, Cafeïne, Guarana extract, Geranium extract, Guarana, Acacia Rigidula
- WTF wake the freak: relatief, als er genoeg uren tussen zitten wel aangezien minder gedoseerd
- TMS: perfect, zitten geen stimulanten in en dat vind ik een serieus pluspunt :D
- white blood: ok
- no xplode: niet ok Methylxanthines (cafeïne)

dit was het effect op mij, kan kan natuurlijk mss meer verdragen omdat je elke dag 5 tassen koffie drinkt of kan ook zijn dat je minder kan verdragen omdat je nooit koffie, thee of cola ofzo drinkt.. hangt ook van je lichaamsgewicht af enzo..

wees anders ff specifieker in het product, jouw gewenning, ... en anders gwn ff testen op een weekend, paar uurtjes minder slaap op een vrijdagnacht kan geen kwaad ;)

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

niet jaloers worden jouw beurt komt nog wel :verneder:

Whey perfection cookies en cream is erg lekker! :zuip: Kan soms echt niet geloven dat het een whey is..

Net terug van trainen en had voor de training niet echt veel puf mede door het benauwde weer etc dus kwam perfect uit dat ik wat leuke pillen had. (Pre-workout pill) Had er dus 2 ingenomen 30 min voor dat ik ging trainen en merkte toch wel dat ik er lekker op ging. Het benauwde slome gevoel was aardig weg en trainen ging gewoon lekker. Niet echt dat ik stuiterend door de sportschool ging, maar gewoon een lekker fris gevoel. ;):thumb: Morgen gewoon ff 3 innemen :evil:

Whey perfection cookies en cream is erg lekker! :zuip: Kan soms echt niet geloven dat het een whey is..

Net terug van trainen en had voor de training niet echt veel puf mede door het benauwde weer etc dus kwam perfect uit dat ik wat leuke pillen had. (Pre-workout pill) Had er dus 2 ingenomen 30 min voor dat ik ging trainen en merkte toch wel dat ik er lekker op ging. Het benauwde slome gevoel was aardig weg en trainen ging gewoon lekker. Niet echt dat ik stuiterend door de sportschool ging, maar gewoon een lekker fris gevoel. ;):thumb: Morgen gewoon ff 3 innemen :evil:

OK, de pre-workout pill is inderdaad niet te in dosering zodat iedereen z'n eigen dosering makkelijk kan bepalen. We krijgen hier veel positieve reacties op. 3 is redelijk veel maar dat is afhankelijk van tolerantie:D

De Cookies springt er inderdaad wel uit:)

Morgen ruim 25 graden:zweet:

Trouwens,

Jij zoekt een anorexigeen?

:o
ja eigenlijk zoiets ja
maar nu niet afkomen met praatjes van voeding en dergelijke hoor, heb het niet zo op dat vermageren gericht wel over het andere stofje dat er lekker bij in zit.
en dat vermageren? tja dat komt wel. Ben nog niet lang genoeg bezig om dat al te kunnen. Ik ben gewoon constant moe en dan wordt het moeilijk om die dagelijkse bezigheden te doen laat staan het sporten. OPGEPAST! ik ga 2 tot 3 maal per week naar de fitness met telkens 10min opwarming cardio en 30min, cooldown cardio
1 maal doe ik dan de bodypump en dagelijks matoefeningen, 15min touwtjespringen en uurtje met de hond wandelen. Beweging genoeg, energie gewoon te kort
Ik heb ook geen preek nodig :rolleyes: van wat goed of niet goed is, dat weet ik zelf ook.:D Ik zoek enkel een alternatief voor atractil :oomdat deze van de markt is gehaald. Deze bevatte stoffen die pijnstillend werken (heb een gescheurde hernia en scheenbeenvliesontsteking:() energieboosten :) en inderdaad vetten verbranden;)

Tenuate r*tard (ik heb de naam ook niet bedacht...) is een goed substituut voor atractil, alhoewel atractil volgens mij nog gewoon te verkrijgen is hoor.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Ah je zit in vlaanderen... daar is diethylpropion niet toegestaan geloof ik nee (want daar doel je waarschijnlijk op).

Tenuate r*tard (ik heb de naam ook niet bedacht...) is een goed substituut voor atractil, alhoewel atractil volgens mij nog gewoon te verkrijgen is hoor.
atractil is niet meer in
België verkrijgbaar deze en andere middelen met anorex. werden van de markt gehaald bij ministerieel besluit omdat deze cardio-problems kunnen veroorzaken (heb er nooit last van gehad hoor).
Als ze in Nederland wel nog verkijgbaar zijn kan je mij er dan aan helpen?
het is iets dat ik ken en waarvan ik weet hoe mijn lichaam derop reageert. Dus liever atractil dan iets anders dat ik niet ken

OK, de pre-workout pill is inderdaad niet te in dosering zodat iedereen z'n eigen dosering makkelijk kan bepalen. We krijgen hier veel positieve reacties op. 3 is redelijk veel maar dat is afhankelijk van tolerantie:D

De Cookies springt er inderdaad wel uit:)

Morgen ruim 25 graden:zweet:

review: pre-workout power pill

Wou ik net vnv die review typen is quagmire mij voor, hiervoor ga je boeten man!

quagmire.gif

haha, grapje hoor, bespaart mij wat typwerk :D goeie review overigens! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Inderdaad, t*ring zeg ik vond het vandaag al vrij warm (maar ik moest dan ook een half uur naar het ziekenhuis lopen en een half uur terug) voor deze tijd van het jaar.

Verkopen jullie ook supps die je koel houden? :D

:idee: ze voorspellen een zeeeer:cool: warme zomer! :D

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

review: pre-workout power pill

haha, grapje hoor, bespaart mij wat typwerk :D goeie review overigens! :thumbs:

Waarderen we:)

die pre-workout pill wat ik hier lees. Moet je dat ding perse op lege maag nemen? of is een uurtje na je laatste maaltijd ook goed?:D

Geldt dat ook voor crack? want bij no-xplode staat het wel.

Crack nam ik altijd een uurtje na me laatste maaltijd, halve uurtje wachten en knallen maar.:cool:

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Deze hoef je niet perse op een lege maag te nemen. Prima:)

Het hoeft niet perse zeg je, maar heeft het ook geen invloed op de opname of werking ervan?

Crack nam ik altijd een uurtje na me laatste maaltijd, halve uurtje wachten en knallen maar.:cool:

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Het hoeft niet perse zeg je, maar heeft het ook geen invloed op de opname of werking ervan?

Nee, de werking wordt niet minder.

Thanks! Ga maandag even half zakje crack proberen.

Ik eet meestal rond 18,00 tot 18,30. Om 19,15 richting de gym en rond 19,30 zit ik in het ijzer.

Dan iets voor 19,00 gewoon nemen ? Dat kan gewoon in combinatie met creatine aangezien ik dat ook voor elke training gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven