AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwt wat je van de fine oats vind zit er zelf aan te denken om deze ook te bestellen.
Zeker doen! Ga je geen spijt van krijgen, zeker niet voor deze prijs
Ik heb de oats al vanaf november en het is echt handig (ik bestelde eerst bij xxl :o )

Wat wordt de prijs van de 5 kg oats verpakking?

Ik neem aan dat deze vanaf maandag bestelbaar is?

We pakken deze week even de 1kg verpakkingen erg scherp. (dat is dan nu even in verhouding goedkoper) Volgende week komen de vaste (ook lagere) prijzen met de 5kg er weer bij:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 20:13 ----------

We doen ons best:)
De nieuwe Amino Super tabs staan overigens ook heel scherp in de intro aanbieding!!:)

@ B&F Juiste smaak repen vandaag al binnen gekregen, bedankt!
Graag gedaan :)
Ik wacht even tot de tas er ook is anders word het zo'n triest bestellinkje heb nog best wat staan ;)
Alle orders van zaterdag/zondag en maandag worden samen maandag verzonden :) Dus prima!
Zeker doen! Ga je geen spijt van krijgen, zeker niet voor deze prijs
Ik heb de oats al vanaf november en het is echt handig (ik bestelde eerst bij xxl :o )
:thumbs:
Wat wordt de prijs van de 5 kg oats verpakking?

Ik neem aan dat deze vanaf maandag bestelbaar is?
Ilco komt hierop terug :)

Ralf

Verkopen jullie toevallig ook lege opslag tubs of iets soortgelijks?

Heb potten van 100g, 500g, 1kg en 2kg nodig.

1 van de ingrediënten is helaas op de verboden lijst gezet

Dan moet je het wel goed vertellen. In Amerika staat het nu op de dopinglijst in Europa mag het nog gewoon verkocht worden maar aangezien het in Amerika gemaakt word......
Waarschijnlijk hebben die nederlandse site's gewoon nog een oude voorraad staan.

met zo'n opmerkingen kan je gewoon beter zwijgen en met duplo spelen.:rolleyes:

Kan je al niet meer tegen een grapje ?

Ik hoop dat je in echte leven niet zo lichtgeraakt ben over een simpele opmerking als u mad bro .

Tegenwoordig mag je al niets meer zeggen of men voelt zich persoonlijk aangevallen en men zal hun eer redden door een superopmerking te maken met het woord duplo in .

btw , dat was ook een grapje , relax kerel , neem alles niet zo serieus ;)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 23:39 ----------

Heel mad omdat ik het niet kan betalen... :(

Ik zou je zakcentjes van mama en papa maar aan wat potten cell tech spenderen, ga je echt een buffel worden!

Da dere celltech , schijnt super spul te zijn voor ubergains .

Ik gebruik liever NR1 , een redelijk product aan een goede prijs .

Ik neem 2.5 scheppen NR1 pre workout , ik hoop dat ze die prijs blijven behouden voor NR1 :cool:

Laatst bewerkt:
pre workouts... zo overrated

Kan je al niet meer tegen een grapje ?

Ik hoop dat je in echte leven niet zo lichtgeraakt ben over een simpele opmerking als u mad bro .

Tegenwoordig mag je al niets meer zeggen of men voelt zich persoonlijk aangevallen en men zal hun eer redden door een superopmerking te maken met het woord duplo in .

btw , dat was ook een grapje , relax kerel , neem alles niet zo serieus ;)
U mad bro?

Pre workout's kunnen wel degelijk een goede toevoeging zijn alleen zul je zelf uit moeten vinden welke voor je werkt.

Ik ben gestopt met preworkouts, helemaal die met 1.3dmaa!
Ik kan zonder ook gewoon hard trainen en kan de gezondheids risico's goed missen.

Ik hoor verhalen van atleten die niet fijn zijn, ook lijkt me het niet erg gezond dat als ik bij me vriendin zit na een een dosis noxipro, mijn pielemans niet meer werkt.

Ik ben gestopt met preworkouts, helemaal die met 1.3dmaa!
Ik kan zonder ook gewoon hard trainen en kan de gezondheids risico's goed missen.

Ik hoor verhalen van atleten die niet fijn zijn, ook lijkt me het niet erg gezond dat als ik bij me vriendin zit na een een dosis noxipro, mijn pielemans niet meer werkt.

Natuurlijk kun je zonder ook hard trainen ligt ook compleet aan jezelf.Gezondheids risico's zitten er niet echt aan vind je niet ? ja dat je pielemans niet werkt zal echt niet iedereen hebben en na een dosis noxipro moet je in de gym zijn niet langs je vriendin;)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 00:24 ----------

Ik vind het iig super!
Zeker noxipro + agmatine op een chest + arms day :D

Mensen zullen mij wel gek vinden maar op armen dag wil altijd een pre workout en heb voor de dagen dat het echt minder is No-Xplode 2.0 staan en doorgaans is het myo blitz of NO3 chrome.Heb er meestal 3 tot 4 pre workout's staan.

Natuurlijk kun je zonder ook hard trainen ligt ook compleet aan jezelf.Gezondheids risico's zitten er niet echt aan vind je niet ? ja dat je pielemans niet werkt zal echt niet iedereen hebben en na een dosis noxipro moet je in de gym zijn niet langs je vriendin ;)

Mensen zullen mij wel gek vinden maar op armen dag wil altijd een pre workout en heb voor de dagen dat het echt minder is No-Xplode 2.0 staan en doorgaans is het myo blitz of NO3 chrome.Heb er meestal 3 tot 4 pre workout's staan.

Dit zou best kunnen niet iedereen is er fan van maar voor die enkele keer dat je net wat minder zin hebt zou het super moeten zijn.

Pre workout's kunnen wel degelijk een goede toevoeging zijn alleen zul je zelf uit moeten vinden welke voor je werkt.

Ik wacht even tot de tas er ook is anders word het zo'n triest bestellinkje heb nog best wat staan ;)

Ben benieuwt wat je van de fine oats vind zit er zelf aan te denken om deze ook te bestellen.

jij leeft voor het b&F topic, ofnie? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven