- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die ook een tijdje gehad, heb nu een wat duurdere (digital body) en deze zijn bijna identiek.
Iemand enig idee of de BF caliper van Body & Fithshop een beetje goed is?
http://bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/sequoia-fitness/defender-bodyfat-caliper

Is iets fout gegaan bij de bezorging, was onder andere 4 kg fine oats. Waren 2 zakken stuk bij aankomstOveral poeder in me kamer zomg
![]()
Dus zouden jullie dit kunnen nasturen? Pre wo samples altijd welkom
En komen jullie ook stofzuigen?
Ref nr: 454737

Wat zijn de macro's voor die ultra oats? Kan het niet op de site vinden.
er staat toch duidelijk bij dat je een sample van iets kan kiezen boven een bepaald bedrag. ksnap ook niet dat sommigen hier altijd moeten schooien voor meer samples ofzo.![]()

Bestelling gemaakt; isolaat whey chocolate sensation. Kijken hoe dat smaakt. Hopelijk morgen binnen, hehe.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 14:22 ----------
Wat zijn de macro's voor die ultra oats? Kan het niet op de site vinden.

Sowieso bestel ik een speculaas smaak whey in November
Vraagje:
Zouden jullie magnesium poeder (voor grib, niet voor vitamine) in de schappen kunnen zetten?
Ik kan het nergens bestellen zonder verzendskosten te krijgen die net zo hoog is als het product zelf.
En daarnaast is het niet alleen voor mijzelf![]()

Ik heb er zelf nog nooit besteld maar nu ik lees dat ze ook een eigen winkel hbben toch maar eens een kijk je gaan nemen is toch vlak in de buurt![]()

Prutsers bij PostNL, pakketbezorging stond voor vandaag tussen 12.30-16.00 uur aangegeven, nu opeens verplaatst naar morgen 14.00-16.00 uur. Nooit eerder gehad in al die jaren, maar zal je net zien dat wanneer het niet uitkomt gebeurd.. Staat overigens op track&trace dat ze storing hebben, dus de actuele zendingsinformatie is niet beschikbaar. Lekker bezig..![]()
h
, super!Haha ik zou mn pakketje bij postkantoor op moeten halen (pakje gemak), kreeg zelfs sms met dat ik hem na vier uur kon ophalen, stond de postbode net ineens aan de deur.h
Ot. Bedankt voor goede service aan de hand van mn pm, zoveel had ik niet verwacht, super!
En hier ook de beloofde shakebeker binnen waarvoor dank![]()
Zo pakketje ontvangen leuke tas en natuurlijk ook de sample's