XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog overlegt of het mogelijk was om de huidige shirts ook in het wit te kunnen leveren ?

DInsdag 2kg havermout los in de doos binnen, gemeld, volgende dag 2 nieuwe zakken voor me deur met samples.

Netjes

worden er geen bevestigingen van verzending verstuurd?

Referentie nummer: 458651

En nog overlegt of het mogelijk was om de huidige shirts ook in het wit te kunnen leveren ?
Op korte termijn nog niet. Zodra er ruimte voor is, gaan we het direct meenemen. :)
DInsdag 2kg havermout los in de doos binnen, gemeld, volgende dag 2 nieuwe zakken voor me deur met samples.

Netjes
Graag gedaan. Je krijgt wat je besteld :)
worden er geen bevestigingen van verzending verstuurd?

Referentie nummer: 458651
Je had je adresgegevens niet goed ingevuld waardoor je adreslabel er niet goed uit kwam. We hebben deze handmatig verwerkt. Ik stuur je direct de trackandtrace per PM.

Ralf

Kunnen jullie al iets kwijt over de weekaanbiedingen die morgen beginnen? :D

Je had je adresgegevens niet goed ingevuld waardoor je adreslabel er niet goed uit kwam. We hebben deze handmatig verwerkt. Ik stuur je direct de trackandtrace per PM.

Ralf

Owh djees

Ik ging ervan uit dat het allemaal in orde zou zijn als ik inlogde ... volgende
keer best nog eens checken dus :)

Is er al meer nieuws over het mogelijk verkopen van noten in de toekomst? :p

Alvast bestelling gedaan. 458966

Gewoonlijk komt de koerierdienst 's avonds leveren rond 19.00u of later. Morgen ben ik van 18.00u op weekend dus heb bij opmerkingen gezet of de koerierdienst iets vroeger kan komen dan normaal.
Weet niet of jullie hier nog iets meer aan kunnen doen?

Grtz

Als je Agmatine alleen voor de pomp gebruikt, is het dan ook noodzakelijk om het op rustdagen te nemen?

Kunnen jullie al iets kwijt over de weekaanbiedingen die morgen beginnen? :D
Nee, ik weet het zelf ook nog niet!:rolleyes: Ilco is er vanmiddag weer, ik zal het hem dan even vragen.
Owh djees

Ik ging ervan uit dat het allemaal in orde zou zijn als ik inlogde ... volgende
keer best nog eens checken dus :)
Ja, je had voor je postcode BE gezet en je land als België gekozen. Hierdoor kwam je adreslabel er niet uit.
Is er al meer nieuws over het mogelijk verkopen van noten in de toekomst? :p
Nee, op dit moment zijn we er nog niet mee bezig geweest.
Alvast bestelling gedaan. 458966

Gewoonlijk komt de koerierdienst 's avonds leveren rond 19.00u of later. Morgen ben ik van 18.00u op weekend dus heb bij opmerkingen gezet of de koerierdienst iets vroeger kan komen dan normaal.
Weet niet of jullie hier nog iets meer aan kunnen doen?

Grtz
Ik heb mijn collega gevraagd en hij heeft het er als opmerking bij gezet. Zoals je zelf al zegt kunnen wij hier helaas geen invloed op uit oefenen, wie weet doet de post er wat mee. We proberen het altijd.
Als je Agmatine alleen voor de pomp gebruikt, is het dan ook noodzakelijk om het op rustdagen te nemen?
Het is ook belangrijk om de NO levels hoog te houden. Zodoende dat je het ook op rustdagen moet nemen. Zoals je in het Agmatine review topic kan lezen werkt het ook enorm goed als nutrient pusher waardoor je nog gemakkelijker aankomt/herstelt en dus groeit :)

Ralf

Ik kan de post niet meer vinden waar jullie vorige keer er antwoord op gaven, dus ik vraag het maar opnieuw :cool:

Is er al een datum bekend voor de terugkomst van de 5kg zakken ultra fine oats? Anders bestel ik gewoon de kleine zakjes.

Ik kan de post niet meer vinden waar jullie vorige keer er antwoord op gaven, dus ik vraag het maar opnieuw :cool:

Is er al een datum bekend voor de terugkomst van de 5kg zakken ultra fine oats? Anders bestel ik gewoon de kleine zakjes.
Volgende week, samen met einde huidige promo prijs van oats.
Als je 5kg wilt ben je mss nu met de promo prijs beter af (weet niet hoeveel 5kg gaat kosten maar dus mogelijk meer dan de promo prijzen nu)

Ik heb mijn collega gevraagd en hij heeft het er als opmerking bij gezet. Zoals je zelf al zegt kunnen wij hier helaas geen invloed op uit oefenen, wie weet doet de post er wat mee. We proberen het altijd.

Ralf

Ja geen probleem hoor, weet zelf ook dat dit niet in jullie handen ligt, ben benieuwd of het wat zal uitmaken hehe, in ieder geval bedankt jongens!

Ik kom de bodyenfitshop even de hemel in prijzen!
Ik ben door de shakes van de B&F als maaltijdvervanger te gebruiken maarliefst 25 kilo afgevallen in 4 maanden! 'smorgens en tussen de middag een een eiwitshake (whey perfection) en 's avonds een kh-arme maaltijd! De shakes zijn prima te drinken, ze mixen goed, geen klontjes o.i.d. Ik vond ze met water het lekkerst. En ik had van die variety packs, waardoor ik kon variëren in smaak.. Thanks body-en Fitshop!

(Ja ik weet het, crashen is niet goed, daarom de volgende 25 kilo op de gezond-en-voldoende-eten-en-bewegen manier.)

Ik ben door de shakes van de B&F als maaltijdvervanger te gebruiken maarliefst 25 kilo afgevallen in 4 maanden! 'smorgens en tussen de middag een een eiwitshake (whey perfection) en 's avonds een kh-arme maaltijd! De shakes zijn prima te drinken, ze mixen goed, geen klontjes o.i.d. Ik vond ze met water het lekkerst. En ik had van die variety packs, waardoor ik kon variëren in smaak.. Thanks body-en Fitshop!

(Ja ik weet het, crashen is niet goed, daarom de volgende 25 kilo op de gezond-en-voldoende-eten-en-bewegen manier.)

Hahaha wou al over crashen reageren, alsnog netjes!

Bestelling binnen. Ook 2/4 zakken oats gescheurd. Gelukkig door kleine doos, waar de zakken tegen de rand gedrukt zaten, valt het nog mee hoeveel er uit gegaan is, max 500gram schat ik. Dus heb nog wat er uit kunnen redden :p. Dringend eens nieuwe zakken nodig probs.

Edit: Granny's protein bars lekkuh :p

Laatst bewerkt:
gister besteld vandaag binnen. Alleen was er niet dus bij de buren afgegeven. ik blij maar nu zijn de buren er niet -_- als nog wachten tot vanavond xD

Me bestelling vandaag binnen gekregen. Zaten extra samples bij waar ik niet eens voor gevraagd had, Top service dus!

Daarover kan ik je op dit moment niets vertellen. Als je het vanavond even opnieuw wilt vragen reageert Ilco hier op het forum er direct op.

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat het zo goed gegaan is. Als je dit nu vast het met gezond en gevarieert eten, moet het goed komen! Keep up the good work! :thumbs:
Bestelling binnen. Ook 2/4 zakken oats gescheurd. Gelukkig door kleine doos, waar de zakken tegen de rand gedrukt zaten, valt het nog mee hoeveel er uit gegaan is, max 500gram schat ik. Dus heb nog wat er uit kunnen redden :p. Dringend eens nieuwe zakken nodig probs.

Edit: Granny's protein bars lekkuh :p
Ja, ze zijn echt goed he! :thumbs: Zal ik je bij je volgende bestelling een extra zakje oats meesturen?
gister besteld vandaag binnen. Alleen was er niet dus bij de buren afgegeven. ik blij maar nu zijn de buren er niet -_- als nog wachten tot vanavond xD
Helaas niets aan te doen. In ieder geval vandaag nog, dus beter dan morgen :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:50 ----------

Me bestelling vandaag binnen gekregen. Zaten extra samples bij waar ik niet eens voor gevraagd had, Top service dus!
:thumbs: jij ook bedankt voor je order!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven