AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie dat jullie steeds meer producten van Jarrow Formulas binnen krijgen, top! :thumb:
Nog even en hoef ze niet meer uit de VS te bestellen, dan doen we het voortaan gewoon bij BF :)

Aangezien jullie al ruim een week geen gehoor geven aan mijn email (die dag nog antwoord, aldus jullie website...), stel ik de vraag hier maar...

Links en rechts lees ik dat 1,3 DMAA op zeer kort termijn uit de schappen gehaald gaat worden. Kunnen jullie dit dan wel bevestigen, dan wel ontkrachten?

even een heel raar vraagje :p ..
Hoe ziet jullie bedrijf er eiglk uit? ik bedoel hoeveel man werkt er daar enz?
Ziet er leuk uit om daar te werken.. Zou ik als gewone persoon daar kunnen solliciteren voor een baan ofz? zo ja welke functies/banen?

Aangezien jullie al ruim een week geen gehoor geven aan mijn email (die dag nog antwoord, aldus jullie website...), stel ik de vraag hier maar...

Links en rechts lees ik dat 1,3 DMAA op zeer kort termijn uit de schappen gehaald gaat worden. Kunnen jullie dit dan wel bevestigen, dan wel ontkrachten?

Sorry, we hebben het nou eenmaal superdruk. Deze gaat er op de korte termijn in ieder geval (bij mijn weten) niet uit.

even een heel raar vraagje :p ..
Hoe ziet jullie bedrijf er eiglk uit? ik bedoel hoeveel man werkt er daar enz?
Ziet er leuk uit om daar te werken.. Zou ik als gewone persoon daar kunnen solliciteren voor een baan ofz? zo ja welke functies/banen?

Extra kwaliteit kunnen we altijd gebruiken;) Mail je CV en motivatie maar even.

- Eldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, we hebben het nou eenmaal superdruk. Deze gaat er op de korte termijn in ieder geval (bij mijn weten) niet uit.

Extra kwaliteit kunnen we altijd gebruiken;) Mail je CV en motivatie maar even.

- Eldert

ja zo concreet was ik nog niet hoor :D ik studeer nog een paar jaar.
Maar gwn uit intresse welke baantjes hebben jullie allemaal?
ik bedoel de job dat jij doet wat voor functie is dat?
Als dit te persoonlijk is hoef je niet te antwoorden hoor ;)

En net weer bestelling de deur uit gedaan!
Ik hoop dat jullie op me opmerking hebben gelet.
Graag wat extra samples i.p.v. cadeau 2.

Wel top actie dat je bij nummer 3 kan kiezen voor 1kg Oats!!!
Kan er niet genoeg van hebben, top spul:D

Ik zie de bestelling morgen wel verschijnen,

Gr Muscle M
Referentie nummer: 458508

En net weer bestelling de deur uit gedaan!
Ik hoop dat jullie op me opmerking hebben gelet.
Graag wat extra samples i.p.v. cadeau 2.

Wel top actie dat je bij nummer 3 kan kiezen voor 1kg Oats!!!
Kan er niet genoeg van hebben, top spul:D

Ik zie de bestelling morgen wel verschijnen,

Gr Muscle M
Referentie nummer: 458508

Komt goed;)

- Eldert

Wat kan je het beste nemen tijdens cardio als je dat na je krachttraining doet?

Muscle protect oid? of bcaa.. of iets anders.

Bvd.

De prijs is inderdaad te hoog.:cool: Ik zet de APE op 39,90 maar zelfs dat kan eigenlijk al niet.:rolleyes:

Dat vindt ik een mooie prijs.. Nou niet stiekem voordat ik morgen heb kunnen bestellen die prijs weer verhogen he!! :p

Het ziet er qua ingrediënten echt een zeer mooi product uit , die zink orotaat is een van de best onneembare vormen van zink .
Echt een mooie lijst met ingredienten, en ik lees ook veel positieve reviews.. :)

Zojuist een mooi pakket binnen gehad, alleen leek het alsof het uit Mexico kwam. Beide zakken met ultra fine oats waren open gescheurd ;) Wel vaker last van? Had het pakket niet met een mesje open gemaakt? De hond vond het iig lekker!

Ik heb zo'n vermoeden dat ze die 1kg oats verpakkingen snel gaan veranderen, als ik lees bij hoeveel mensen die dingen al zijn open gescheurd :p

Hallo, wat klopt hier niet bij jullie fine oats?

Samenstelling per 100 gram:
Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram

=

Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram

Kh 63x4 cal = 252 cal
15g eiwit x 4 cal

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 00:49 ----------

Energie 347 kcal
Eiwit 15 gram
Koolhydraten 63 gram
Vet 6 gram

Kh 63x4 cal = 252 cal
15g eiwit x 4 cal = 60 cal
Vet 6g x 9 cal = 54 cal
114+252
366 cal

Vandaag eindelijk Soul Ripper kunnen bestellen. Ben benieuwd bij de volgende training. Nogmaals bedankt om het toe te voegen aan jullie assortiment :)

Kh 63x4 cal = 252 cal
15g eiwit x 4 cal

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 00:49 ----------

Kh 63x4 cal = 252 cal
15g eiwit x 4 cal = 60 cal
Vet 6g x 9 cal = 54 cal
114+252
366 cal
Zijn mss de vezels? (leveren gemiddeld slechts 2kcal)
Dat sommetje is geen exacte wetenschap. Zo zal bv glycerine bij koolhydraten gezet worden terwijl het 5kcal heeft :p (of 4,3). En arabitol, wat een suikeralcohol is en ook bij koolhydraten wordt gezet 0,2kcal heeft.
Kcal van dat sommetje is dus zelden gelijk aan werkelijke kcal

Laatst bewerkt:
Dat vindt ik een mooie prijs.. Nou niet stiekem voordat ik morgen heb kunnen bestellen die prijs weer verhogen he!! :p

Echt een mooie lijst met ingredienten, en ik lees ook veel positieve reviews.. :)
Haha, nouuuu dan moet je het snel bestellen. Hij staat nu nog op 39,90 euro :)
Zojuist een mooi pakket binnen gehad, alleen leek het alsof het uit Mexico kwam. Beide zakken met ultra fine oats waren open gescheurd ;) Wel vaker last van? Had het pakket niet met een mesje open gemaakt? De hond vond het iig lekker!
Als je me een PM stuurt, los ik het even netjes voor je op. :)
Vandaag eindelijk Soul Ripper kunnen bestellen. Ben benieuwd bij de volgende training. Nogmaals bedankt om het toe te voegen aan jullie assortiment :)
Graag gedaan SkyBlazer. Doen we graag, we merken dat het een veel gevraagde pre-workout is :)

Ralf

Haha, nouuuu dan moet je het snel bestellen. Hij staat nu nog op 39,90 euro :)

Ralf

Argh.. Zit nu op mijn werk, moet wachten tot ik thuis ben pfff ;)

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 08:03 ----------

Schrijf je hier over een tijdje een review over? Wel interessant namelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven