Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een oudtante van mij heeft veel problemen met haar gewrichten e.d., wat raden jullie aan? Ik wilde oxycollasyn kopen voor haar, maar dat is toch al vrij duur en vroeg me af of er goedkopere alternatieven waren. Ze gebruikt wel antidepressiva, dus liever iets zonder bloedverdunnende eigenschappen.
Is het ook mogelijk om 10 lbs in 2 smaken te bestellen, gewoon voor prijs van 10 lbs?
Anders koopk wel gwn 2 x 5 lbs...
2x besteld deze maand, netjes op tijd geleverd. 2de bestelling 2 potten casseine voor 40 euro was niet meer leverbaar, na opgebeld te zijn hebben ze me uiteindelijk 2 potten Micellar Casein Superior voor 40 euro toegestuurd.
Een oudtante van mij heeft veel problemen met haar gewrichten e.d., wat raden jullie aan? Ik wilde oxycollasyn kopen voor haar, maar dat is toch al vrij duur en vroeg me af of er goedkopere alternatieven waren. Ze gebruikt wel antidepressiva, dus liever iets zonder bloedverdunnende eigenschappen.
Ik heb me bestelling binnenen bedankt voor de extra sample crack! toppie service
![]()

Gister mijn bestelling mogen ontvangen, maar de shakebeker waar ik om verzocht had ontbrak helaas![]()

Osteobolin-C is goed spul!!
heb een hele tijd geleden een potje aan mn oude baas gegeven.. was gevallen en had enorme last van zn schouder.. heeft hem erg geholpen!
+2
goedkoop en goed voor de gewrichten
en ook nog voor zoveel andere dingen.. (cholesterol, .... zie een van mn vorige posts)De marges zijn heel strak, hier kunnen we niet meer aan doen

Ik ben van plan om bcaa's te kopen, maar ik zie zoveel mogelijkheden voor schappelijke prijzen... Ik twijfel tussen Magic EAA, Pure muscle bcaa's en bcaa blast...
Wat zijn hier de verschillen tussen?

smaak was HEEEEERLIJK en nu heb je ook echt een zotte samenstelling van isolaat/concentraat/hydrolisaat
goede shake om de dag mee te beginnen denk ik!!
time-released 

Bedankt!Pure muscle BCAA: (22,9euro/500gr)
Samenstelling per Serving (5gr):
L-Leucine 2500 mg
L-Isoleucine 1250 mg
L-Valine 1250 mg
SNI BCAA BLAST: (22,9euro/500gr)
Samenstelling per Serving (15g)
L-Glutamine Ethyl Ester HCL 3g
L-Leucine Ethyl Ester HCL 3g
L-Isoleucine Ethyl Ester HCL 1.5g
L-Valine Ethyl Ester HCL 1.5g
Vitamin C 100mg
Vitamin B6 50mg
Bioperine 10mg
Magic EAA: (22euro/500gram)
Samenstelling per Serving (10g)
L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg
L-Lysine 1500 mg
L-Methionine 300 mg
L-Phenylalanine 750 mg
L-Threonine 1500 mg
L-Histidine 1000 mg
zo vergelijk ik meestal producten..
simpel gezien, pure muscle BCAA's zal per serving het goedkoopste zijn maar dit is ook het minst complete product. SNI BCAA blast is dat weer het hoogst gedoseerde maar ook het duurste per serving (15gr), magic EAA is het meest complete per serving.
Of die ethyl ester technologie echt zoveel meerwaarde heeft betreffende BCAA's heb ik zo mijn vraagtekens bij.. Bij creatine heeft die al wel zijn werk bewezen (CEE) maar bij BCAA's weet ik niet echt..
Ik zou alleszins gaan voor magic EAA aangezien je hier qua prijs goed zit en ook een reeks extra essentiele aminozuren erbij hebt per serving.
eigenlijk zo een beetje als de duurdere purple wraath die iedereen aanraadt maar dan zonder de citruline malate en de betaine, beta alanine dewelke vaak ook in een pre-wo supp zitten
Bedankt!
EAA is wel het compleetst, maar ik heb gelezen dat de belangrijkste aminozuren leucine, isoleucine, valine zijn. En die zijn wel duidelijk veel hoger bij pure muscle bcaa.
Bedankt!
EAA is wel het compleetst, maar ik heb gelezen dat de belangrijkste aminozuren leucine, isoleucine, valine zijn. En die zijn wel duidelijk veel hoger bij pure muscle bcaa.
gisteren besteld vandaag ontvangenin België wordt op zaterdag toch niets geleverd hé? of hebben jullie een eigen leveringsdienst?
nuja hopelijk komt die pas maandag anders heb ik hier en mooi woordje uit te leggen aan me man :-s

gisteren besteld vandaag ontvangensuper en dat an nederland naar België
echt supper qua levering, nu nog zien dat dat werkt
http://lovelyke.valtaf.be/index.php?pxd=.p&pxc=2130¤t=home
daar kan je mij mee opvolgen en als je raad hebt mag dat altijd, en steun vind ik nog beter![]()
done! hou ons hier ook maar op de hoogte want 1post op zo een afvalsite voor vrouwen was al een echte overwinning
veel succes ermee! zorg trouwens ook dat je genoeg water drinkt! zeker met cafeïne suppletie is dat belangrijk
thxhou ons hier ook maar op de hoogte want 1post op zo een afvalsite voor vrouwen was al een echte overwinning![]()
![]()

zorg trouwens ook dat je genoeg water drinkt! zeker met cafeïne suppletie is dat belangrijk
als ik nu eens decafeine koffie drink is dan dan niet genoeg?

als ik nu eens decafeine koffie drink is dan dan niet genoeg?
![]()
![]()
![]()