hehehehe, de topics die jij gelezen hebt waren wsl over de oude stacker

deze is uit de handel genomen
hoe je bij visolie komt om specifiek af te vallen snap ik niet?
visolie is een topproduct dat al in vele onderzoeken zijn werk heeft bewezen..
Visolie kán helpen bij het afvallen, in die mate dat het de stofwisseling van het opgeslagen vet rond de middel verandert. Deze verandering wordt er minder snel vet op deze plaats opgeslagen en zal het al aanwezige vet sneller worden afgebroken. Het moet echter alleen gezien worden als een steuntje in de rug, want specifiek gericht op afvallen is het niet.. hoofdzakelijke effecten zijn positief voor hart/bloedvaten en gewrichten en eveneens positief voor cholesterol.. dat het je echt zwaar gaat helpen bij het afvallen is echter overhyped.. zie het eerder zoals ik al zei, zie het als een klein steuntje in de rug..
over stackers, er zijn nog wel stackers in de handel maar deze zijn niet zoals de vroegere.. er is een bepaalde stofje uitgehaald ahum
voor de rest van de afvalsupps, eerlijk is eerlijk, zou ik hydroxycut
niet aanraden waarom:
http://www.fda.gov/ForConsumers/ConsumerUpdates/ucm152152.htm => leverschade mogelijk, uiteraard zijn die teruggeroepen e.d. maar toch blijf ik dan met enkele vraagtekens zitten..
lipo-6x wordt idd soms wel eens bekroond als dé beste, toch de samenstelling vind ik moeilijk na te gaan, relatief hoge 200mg cafeïne anhydrous.. waar je dan veel voor betaalt.. maar er zijn al wel veel positieve reviews over..
mijn voorkeur gaat wel uit naar radical fat loss stack, deze producten hebben hun effect al bewezen in onderzoeken, zie mijn post voor lovelyke voor de reden/onderbouwing
---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------
bankcontact? chillll
---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

die crack is wel een heftige, zoals Milkshakey zegt, nox pump heeft erg vieze smaak maar wel hevige pomp! superpump 250 heb ik nog niet gebruikt..
ahja, half zakje eerste keer is genoeg

je zal genoeg effect hebben + je kan er 2x van knalle