Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks! Ga maandag even half zakje crack proberen.

Ik eet meestal rond 18,00 tot 18,30. Om 19,15 richting de gym en rond 19,30 zit ik in het ijzer.

Dan iets voor 19,00 gewoon nemen ? Dat kan gewoon in combinatie met creatine aangezien ik dat ook voor elke training gebruik.

In crack zit al creatine (Lees achterop de sample). Als je crack gebruikt kan je dit ook zien als een dosering creatine ;) oftewel als je niet echt gevoelig ervoor bent knal je gewoon het hele zakje. Twijfel je en weet je niet hoe je op boosters reageert raad ik het halve zakje aan.

Laatst bewerkt:
Tenuate r*tard (ik heb de naam ook niet bedacht...) is een goed substituut voor atractil, alhoewel atractil volgens mij nog gewoon te verkrijgen is hoor.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Ah je zit in vlaanderen... daar is diethylpropion niet toegestaan geloof ik nee (want daar doel je waarschijnlijk op).

die tenuate r*tard is ook al uit de handel genomen.. mét reden.. veroorzaakte hartkloppingen e.d.

voor de rest, zit je echt te hoog in gewicht zou ik overgaan tot een eiwit-dieet..
http://www.ergogenics.org/vetzucht51.html#1 of lees eventjes topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/eiwit-dieet-242175/
maar voor sommigen is dit wat te extreem..

ook zou ik bvb CLA en betaine kunnen aanraden
cla.betaine.gif
(studie wel uitgevoerd op dieren)

maar de grootste aanrader is dan toch het radical fat loss stack..
transform = L-carnitine
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16772327?dopt=Abstract
http://www.ergogenics.org/lcarnitine.html

cafeïne
http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/91/1/73

CLA = zie boven, of http://www.nutraingredients.com/Research/CLA-shows-weight-management-benefits-for-children (studie uitgevoerd op kinderen)

als je specifiek eetlustremmers zoekt, wat anorexigeen dus letterlijk wil betekenen.. (dus geen vetverbrandende eigenschappen en stofwisselings-verhogende extracten)
vooral richting stress-related eating:
-Relora Appetite Control - Now Foods

en voor die scheenbeenvliesontsteking moet je mn PM lezen, mss helpt cissus of Osteobolin-C

voila, ik heb mijn best weer gedaan :cool:

Laatst bewerkt:
Heb je misschien nog een track and trace nummer voor me? Dan kan ik hem volgen en kijken of het nu wel goed gaat. Mail maar even als je wil.

Kan niet, op een envelop zit geen track en trace:D
Moet morgen echt aankomen..:cool: Laat het mij maar even weten.

Hi,
Ikheb de top 100 en verschillende topics doorgelezen. Moet blijkbaar visolie icm een stacker hebben. Wil niets bouwen met aspirines enzo. Welke wordt aangeraden? Stacker 4? Wil snel resultaat. Drink nu veel koffie. Op website veel keuzes

Laatst bewerkt:
P.S: Is de betaling al binnengekomen voor (110250) ? Sinds ik vooruitbetaling heb moeten doen, vroeg me gewoon af of alles goed gedaan was.

btw , waarom kunnen de belgen ook niet met ideal betalen ;D ?

Grts

Hi,
Ikheb de top 100 en verschillende topics doorgelezen. Moet blijkbaar visolie icm een stacker hebben. Wil niets bouwen met aspirines enzo. Welke wordt aangeraden? Stacker 4? Wil snel resultaat. Drink nu veel koffie. Op website veel keuzes

Als je voor een Stacker kiest dan Stacker 4 of Stacker 7. Producten als Fast Diet (prijs-kwaliteit de beste koop) en Lipo-6 X (het beste product) zijn overigens producten waarvan je nog iets meer mag verwachten.

Je zou ook kunnen kiezen voor de Radical Fat Loss Stack
Fast Diet, Transform en CLA, samen de beste combi om af te slanken:)

Voor Omega-3 is Now Foods de beste keuze- Now Foods Omega-3

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

P.S: Is de betaling al binnengekomen voor (110250) ? Sinds ik vooruitbetaling heb moeten doen, vroeg me gewoon af of alles goed gedaan was.

btw , waarom kunnen de belgen ook niet met ideal betalen ;D ?

Grts

Je hebt de betaling de 27e gedaan dan wordt deze pas vandaag bij ons bijgeschreven en verzonden. (we versturen altijd direct na ontvangst betaling)

Dat zou inderdaad wel handig zijn (Ideal ook voor Belgie):cool:

nee zeker niet,

effecten voor mij persoonlijk:
- pre workout power pill niet aan te raden voor slapen gaan wegens aanwezigheid Geranium extact (1,3 dimethylamylamine), Caffeine, Schizandra, Vinpocetine
- crack is niet aan te raden in de avond, wegens aanwezigheid: Methylxanthine Anhydrous, Cafeïne, Guarana extract, Geranium extract, Guarana, Acacia Rigidula
- WTF wake the freak: relatief, als er genoeg uren tussen zitten wel aangezien minder gedoseerd
- TMS: perfect, zitten geen stimulanten in en dat vind ik een serieus pluspunt :D
- white blood: ok
- no xplode: niet ok Methylxanthines (cafeïne)

dit was het effect op mij, kan kan natuurlijk mss meer verdragen omdat je elke dag 5 tassen koffie drinkt of kan ook zijn dat je minder kan verdragen omdat je nooit koffie, thee of cola ofzo drinkt.. hangt ook van je lichaamsgewicht af enzo..

wees anders ff specifieker in het product, jouw gewenning, ... en anders gwn ff testen op een weekend, paar uurtjes minder slaap op een vrijdagnacht kan geen kwaad ;)

dank je wel voor je reactie ik heb hier meerdere samples liggen waaronder crack,superpump 250,en ultralife extreme nox pump.heb nog nooit eerder iets gebruikt denk ook dat ik het maar een keer in het weekend ga gebruiken om te kijken wat het doet(vrijdagavond is geen optie vanwegen mijn werk op zaterdag)
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52

da

marcus 82;4836206- dank je wel voor je reactie ik heb hier meerdere samples liggen waaronder crack zei:

Nox pump zal je onwijs lekker vinden! :zuip: :no:

Result! uitverkocht verwacht 4 mei!:eek::eek::eek::eek: Staat er nergens meer een potje onder het stof? :p K*t had eindelijk me keuze gemaakt.:suicide:

:help:

Laatst bewerkt:
Je hebt de betaling de 27e gedaan dan wordt deze pas vandaag bij ons bijgeschreven en verzonden. (we versturen altijd direct na ontvangst betaling)

Dat zou inderdaad wel handig zijn (Ideal ook voor Belgie):cool:

Ok, wou gewoon weten of ik het juist gedaan had.

P.S: Op andere betaal sites (XXL*) kun je met ideal betalen volgens mij :o

en dat he je goed gedaan hoor :p
heb vandaag bestelling doorgegeven.:D
Hopelijk geeft het allemaal het gewenste effect en is het niet weeral dezelfde veel beloven weinig doen reclame???

graag gedaan
ik doe niet mee aan reclame :cool:
ik check de ingrediënten en ga onderzoeken lezen over de ingrediënten apart of de samenstelling ervan.. een aantal van die onderzoeken heb ik dan ook in mijn post toegevoegd om dit aan te tonen en ik geen blaasjes verkoop :cool:

post alleszins je vorderingen hier of maak er een apart topic over en pm me even de link. :cool:

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Ok, wou gewoon weten of ik het juist gedaan had.

P.S: Op andere betaal sites (XXL*) kun je met ideal betalen volgens mij :o

ideal? je bent toch belg? ideal is toch iets nederlands?
een paypal-betaaloptie, dat zou nog wel eens iets goed kunnen zijn :) wereldwijd en ook door grote sites zoals ebay e.d. gebruikt
maaaar.. mss zitten daar wel koste voor B&F op?

graag gedaan
ik doe niet mee aan reclame :cool:
ik check de ingrediënten en ga onderzoeken lezen over de ingrediënten apart of de samenstelling ervan.. een aantal van die onderzoeken heb ik dan ook in mijn post toegevoegd om dit aan te tonen en ik geen blaasjes verkoop :cool:

post alleszins je vorderingen hier of maak er een apart topic over en pm me even de link. :cool:

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

ideal? je bent toch belg? ideal is toch iets nederlands?
een paypal-betaaloptie, dat zou nog wel eens iets goed kunnen zijn :) wereldwijd en ook door grote sites zoals ebay e.d. gebruikt
maaaar.. mss zitten daar wel koste voor B&F op?

Mister Cash, zijn we wel mee bezig:)

Hi,

hehehehe, de topics die jij gelezen hebt waren wsl over de oude stacker :rolleyes: deze is uit de handel genomen ;)

hoe je bij visolie komt om specifiek af te vallen snap ik niet?
visolie is een topproduct dat al in vele onderzoeken zijn werk heeft bewezen..
Visolie kán helpen bij het afvallen, in die mate dat het de stofwisseling van het opgeslagen vet rond de middel verandert. Deze verandering wordt er minder snel vet op deze plaats opgeslagen en zal het al aanwezige vet sneller worden afgebroken. Het moet echter alleen gezien worden als een steuntje in de rug, want specifiek gericht op afvallen is het niet.. hoofdzakelijke effecten zijn positief voor hart/bloedvaten en gewrichten en eveneens positief voor cholesterol.. dat het je echt zwaar gaat helpen bij het afvallen is echter overhyped.. zie het eerder zoals ik al zei, zie het als een klein steuntje in de rug..

over stackers, er zijn nog wel stackers in de handel maar deze zijn niet zoals de vroegere.. er is een bepaalde stofje uitgehaald ahum :rolleyes:

voor de rest van de afvalsupps, eerlijk is eerlijk, zou ik hydroxycut niet aanraden waarom: http://www.fda.gov/ForConsumers/ConsumerUpdates/ucm152152.htm => leverschade mogelijk, uiteraard zijn die teruggeroepen e.d. maar toch blijf ik dan met enkele vraagtekens zitten..

lipo-6x wordt idd soms wel eens bekroond als dé beste, toch de samenstelling vind ik moeilijk na te gaan, relatief hoge 200mg cafeïne anhydrous.. waar je dan veel voor betaalt.. maar er zijn al wel veel positieve reviews over..
mijn voorkeur gaat wel uit naar radical fat loss stack, deze producten hebben hun effect al bewezen in onderzoeken, zie mijn post voor lovelyke voor de reden/onderbouwing :cool:

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Mister Cash, zijn we wel mee bezig:)

bankcontact? chillll :)

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

marcus 82 zei:
dank je wel voor je reactie ik heb hier meerdere samples liggen waaronder crack,superpump 250,en ultralife extreme nox pump.heb nog nooit eerder iets gebruikt denk ook dat ik het maar een keer in het weekend ga gebruiken om te kijken wat het doet(vrijdagavond is geen optie vanwegen mijn werk op zaterdag)

:thumbs:
die crack is wel een heftige, zoals Milkshakey zegt, nox pump heeft erg vieze smaak maar wel hevige pomp! superpump 250 heb ik nog niet gebruikt..
ahja, half zakje eerste keer is genoeg :cool: je zal genoeg effect hebben + je kan er 2x van knalle :D

Laatst bewerkt:
Weer heerlijk besteld :D Kan niet wachte!

Referentie nummer: 110592
Faktuur datum: 29-04-2010
Betaalmethode: iDeal

Zo nu heb ik wel weer een leuk voorraadje. :thumb:

Edit: Morgen op koninginnedag word er zeker niet geleverd?

Laatst bewerkt:
Weer heerlijk besteld :D Kan niet wachte!

Referentie nummer: 110592
Faktuur datum: 29-04-2010
Betaalmethode: iDeal

Zo nu heb ik wel weer een leuk voorraadje. :thumb:

Edit: Morgen op koninginnedag word er zeker niet geleverd?

Ik denk het niet, zal wel zaterdag worden. We versturen direct voor je!

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

hehehehe, de topics die jij gelezen hebt waren wsl over de oude stacker :rolleyes: deze is uit de handel genomen ;)

hoe je bij visolie komt om specifiek af te vallen snap ik niet?
visolie is een topproduct dat al in vele onderzoeken zijn werk heeft bewezen..
Visolie kán helpen bij het afvallen, in die mate dat het de stofwisseling van het opgeslagen vet rond de middel verandert. Deze verandering wordt er minder snel vet op deze plaats opgeslagen en zal het al aanwezige vet sneller worden afgebroken. Het moet echter alleen gezien worden als een steuntje in de rug, want specifiek gericht op afvallen is het niet.. hoofdzakelijke effecten zijn positief voor hart/bloedvaten en gewrichten en eveneens positief voor cholesterol.. dat het je echt zwaar gaat helpen bij het afvallen is echter overhyped.. zie het eerder zoals ik al zei, zie het als een klein steuntje in de rug..

over stackers, er zijn nog wel stackers in de handel maar deze zijn niet zoals de vroegere.. er is een bepaalde stofje uitgehaald ahum :rolleyes:

voor de rest van de afvalsupps, eerlijk is eerlijk, zou ik hydroxycut niet aanraden waarom: http://www.fda.gov/ForConsumers/ConsumerUpdates/ucm152152.htm => leverschade mogelijk, uiteraard zijn die teruggeroepen e.d. maar toch blijf ik dan met enkele vraagtekens zitten..

lipo-6x wordt idd soms wel eens bekroond als dé beste, toch de samenstelling vind ik moeilijk na te gaan, relatief hoge 200mg cafeïne anhydrous.. waar je dan veel voor betaalt.. maar er zijn al wel veel positieve reviews over..
mijn voorkeur gaat wel uit naar radical fat loss stack, deze producten hebben hun effect al bewezen in onderzoeken, zie mijn post voor lovelyke voor de reden/onderbouwing :cool:

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

bankcontact? chillll :)

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

:thumbs:
die crack is wel een heftige, zoals Milkshakey zegt, nox pump heeft erg vieze smaak maar wel hevige pomp! superpump 250 heb ik nog niet gebruikt..
ahja, half zakje eerste keer is genoeg :cool: je zal genoeg effect hebben + je kan er 2x van knalle :D

Ja, bankcontact inderdaad, de it-jongens zijn er mee bezig. Kan nog even duren maar zal wel goed komen:cool:

in België wordt op zaterdag toch niets geleverd hé? of hebben jullie een eigen leveringsdienst?
nuja hopelijk komt die pas maandag anders heb ik hier en mooi woordje uit te leggen aan me man :-s

Ja, bankcontact inderdaad, de it-jongens zijn er mee bezig. Kan nog even duren maar zal wel goed komen:cool:

das dan nog snellere verzending voor de belgen aangezien overschrijving soms 1 of 2 dagen langer duurt (trage banken..) altijd handig wnt meestal wnr ik bestel wil ik het al direct in huis hebben :D in zo een dingen ben ik redelijk ongeduldig :D

das dan nog snellere verzending voor de belgen aangezien overschrijving soms 1 of 2 dagen langer duurt (trage banken..) altijd handig wnt meestal wnr ik bestel wil ik het al direct in huis hebben :D in zo een dingen ben ik redelijk ongeduldig :D

Ja, ik denk dat het wel een goede zaak gaat zijn.. Nu maar hopen dat het snel erop kan:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven