AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling 110681 is net betaald. zie opmerking.

gr

s

(tenzij je natuurlijk iemand bent die 10kopjes per dag drinkt)
mag het ook meer? ???

lol ik ben een echte fervente koffiedrinker, probeerde net te minderen door decafeine te drinken (vind ik niet zo intersant) water drink ik niet gauw en ik weet dat ik daar wat aan moet werken :o
ik drink voornamelijk koffie en voor de rest al eens een redbulleke light (zonder suiker dus) enfin ja tzijn die van den aldi :p
maar we gaan werk maken van dat water drinken hoor

ben in ieder geval al zeer blij met de snelle levering:D

mag het ook meer? ???

lol ik ben een echte fervente koffiedrinker, probeerde net te minderen door decafeine te drinken (vind ik niet zo intersant) water drink ik niet gauw en ik weet dat ik daar wat aan moet werken :o
ik drink voornamelijk koffie en voor de rest al eens een redbulleke light (zonder suiker dus) enfin ja tzijn die van den aldi :p
maar we gaan werk maken van dat water drinken hoor

ben in ieder geval al zeer blij met de snelle levering:D

Drink thee ;) Voor mij altijd de oplossing als ik water beu ben.

Drink thee ;) Voor mij altijd de oplossing als ik water beu ben.

en als je dan nog groene thee pakt ben je helemaal goed bezig!

In China wordt groene thee gebruikt als :

- Dorstlesser
- Verbeteren van spijsvertering
- Vermindering van vetopname
- Vermindering van hoge cholesterol
- ....

Uit studies van Japanse onderzoekers blijkt ook dat groene thee de opslag van vetzuren in vetcellen afremt. Groene thee zorgt er dus voor dat men minder snel vet zal opslagen. Vele afslankproducten bevatten dat ook groene thee extracten.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

ohja nog een leuke aanrader!
ik heb deze ochtend een shake gedronken: 250ml melk + 1 schep whey perfection aardbei + 1 schep peptide pro whey hydrolisaat banaan :zuip:

whey perfection kreeg al een 10/10 van mij maar deze combi echt 11/10 :D :klink: smaak was HEEEEERLIJK en nu heb je ook echt een zotte samenstelling van isolaat/concentraat/hydrolisaat :D goede shake om de dag mee te beginnen denk ik!!

Micellar Casein Superior heb ik ook besteld, ga ik ook deze combo mee proberen (mic cas + whey perf) en dat is dan echt een knaller om voor het slapengaan te nemen :D time-released :cool::cool::cool:

O/T: micellar casein superior is geleverd :cool: seffens eens testen! ik hou jullie op de hoogte :cool:

Complimentje

Ik moet zeggen dat ik écht tevreden ben over het aanbod en de prijs-kwaliteitverhouding van B&F-shop... Ik bedoel, voor zo'n 200 euro haal je voor 2 maanden basics in huis... Tot mijn vast voorraadje behoren:

- whey hydrolisaat (peptide pro): voor en na de training
- whey perfection: wat goedkoper, voor 's ochtends
- casseïne: voor 't slapen
- perfect proteïne matrix, mix ik na de training door m'n hydrol en op enig ander moment door de dag.

Creatine en de Lean Gainer erbij en voor 210 euro ben ik voorzien voor dik 2 maanden. Geen ruzie met m'n vriendin over de prijs van m'n hobby ;) en kwaliteit is prima.

Ik zou alleen graag iets anders dan één shakebeker per pot krijgen. Binnenkkort moet ik weer 4 potten bestellen, en dan heb ik weer 4 bekers om weg te geven op m'n gym. Leuk, maar liever een sampletje van het een of ander.

Ik moet zeggen dat ik écht tevreden ben over het aanbod en de prijs-kwaliteitverhouding van B&F-shop... Ik bedoel, voor zo'n 200 euro haal je voor 2 maanden basics in huis... Tot mijn vast voorraadje behoren:

- perfect proteïne matrix, mix ik na de training door m'n hydrol en op enig ander moment door de dag.

Creatine en de Lean Gainer erbij en voor 210 euro ben ik voorzien voor dik 2 maanden. Geen ruzie met m'n vriendin over de prijs van m'n hobby ;) en kwaliteit is prima.

Ik zou alleen graag iets anders dan één shakebeker per pot krijgen. Binnenkkort moet ik weer 4 potten bestellen, en dan heb ik weer 4 bekers om weg te geven op m'n gym. Leuk, maar liever een sampletje van het een of ander.

mooi lijstje! heb enkel die perfect proteïne matrix er niet opstaan, wel nog een potje mass&muscle :cool: (van proteïne dan.. de rest ga ik hier allemaal niet typen :rolleyes:)
over die shakebekers, zet je toch gwn bij je opmerking of je vraagt het hier in topic of pm'd Ilco effe :) dat doe ik toch sinds ik ook een hele verzameling bidon's en shakebakers heb :D :thumbs:

Laten jullie mij weten wanneer de bestelling verzonden is ? Had woensdag bestelling betaald

Hey ilco,

Ik heb weer even wat besteld maar zou jij der weer wat samples bij doen.
Kijken of jullie nog wat leuke dingen hebben. Maar liever geen pwo samples :cool:

Referentie:110796

Alvast bedankt.

Grtz,
Steven.

Beste B&F,

Hoe kan het dat bij jullie dezelfde hoeveelheid Whey Hydrolisaat (Peptide Pro) net zoveel kost als de normaliter goedkopere Isolaat (70 euro/4 kg)? Welke wordt aangeraden als pre- en post-workoutshake?

Heeft het zin om bij de Peptide Pro nog Exclusive Whey aan te schaffen? Peptide als pre- en postworkout, Exclusive Whey voor 's ochtends of zo?

Wil sowieso een pot Miscellar Casein Superior en Perfect Protein Matrix aanschaffen als aanvulling op mijn Isolaat of Peptide Pro.

Als ik 3 proteïneshakes koop, wat is dan de beste combo? Perfect Protein Matric + Caseine + Hydrolisaat?

bestelling 110681 is net betaald. zie opmerking.

gr

s

Dank je:) (PM)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

:thumbs: Geef mij he referentienummer maar even door via PM als je bestelt hebt;)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Beste B&F,

Hoe kan het dat bij jullie dezelfde hoeveelheid Whey Hydrolisaat (Peptide Pro) net zoveel kost als de normaliter goedkopere Isolaat (70 euro/4 kg)? Welke wordt aangeraden als pre- en post-workoutshake?

Heeft het zin om bij de Peptide Pro nog Exclusive Whey aan te schaffen? Peptide als pre- en postworkout, Exclusive Whey voor 's ochtends of zo?

Wil sowieso een pot Miscellar Casein Superior en Perfect Protein Matrix aanschaffen als aanvulling op mijn Isolaat of Peptide Pro.

Als ik 3 proteïneshakes koop, wat is dan de beste combo? Perfect Protein Matric + Caseine + Hydrolisaat?

De Whey Hydrolisaat grootverpakking is in de "Superdeal" . We mogen deze rechtstreeks inkopen bij Carbery Ierland zonder tussenkomst van een importeur of distributeur (bij veel andere bedrijven zitten die er wel tussen). De Whey Hydrolisaat is perfect om de training heen.

Voor 's ochtends zou ik dan kiezen voor Whey Perfection aangevuld met 15 gram Micellar Casein. Daarnaast dus kiezen voor de Micellar Caseine Superior. Deze is ook de allerbeste keuze voor 's avonds..

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Hey ilco,

Ik heb weer even wat besteld maar zou jij der weer wat samples bij doen.
Kijken of jullie nog wat leuke dingen hebben. Maar liever geen pwo samples :cool:

Referentie:110796

Alvast bedankt.

Grtz,
Steven.

Regel ik:)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Laten jullie mij weten wanneer de bestelling verzonden is ? Had woensdag bestelling betaald

Ja, het kan trouwens zijn dat je de bestelling pas dinsdag hebt ivm de vrij dagen:cool:

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

mooi lijstje! heb enkel die perfect proteïne matrix er niet opstaan, wel nog een potje mass&muscle :cool: (van proteïne dan.. de rest ga ik hier allemaal niet typen :rolleyes:)
over die shakebekers, zet je toch gwn bij je opmerking of je vraagt het hier in topic of pm'd Ilco effe :) dat doe ik toch sinds ik ook een hele verzameling bidon's en shakebakers heb :D :thumbs:

:thumbup:
Mass & Muscle :) Als je sneller in lichaamsgewicht/massa wilt aankomen dan kun je exra shakes toevoegen aan je voedingsschema.

Veel sporters gebruiken Mass & Muscle ook omdat ze niet voor elke maaltijd de keuken in kunnen of tijd hebben om deze te maken. 1-2 maaltijden per dag vervang je dan voor een shake Mass & Muscle.

Een handige en doeltreffende oplossing:cool:

Dankje :cool:, ben benieuwd of jullie nog wat nieuws hebben.

B&F, ik ben van plan om vanmiddag even langs Heerenveen te rijden. Kan ik daar de Straps halen die jullie aangegeven op jullie site? En eventueel een cookies and cream sample ?

Hebben jullie geen plannen om in (de buurt van) Amsterdam een winkeltje te openen? :)

Ik heb gister geen deksel bij mijn shakebeker ontvangen:( maakt niet uit hoor hahah! Deze zag er wel furturistisch uit, nieuw?

Beste B&F,

Ik ga zometeen een bestellinkje plaatsen en als ik het wel heb, krijg ik daar maar liefst 4 shakebekers bij. Ik heb er echter al 8 of zelfs 10 en vroeg mij af of dit presentje vervangen kon worden door een sampletje van het een of ander, bij voorkeur een pre-workout-iets...

Would be highly appreciated! Bij voorbaat dank. Zoniet, even goede vrienden natuurlijk. ;) Prijs-kwaliteitverhouding ís al erg netjes.

Beste B&F,

Ik ga zometeen een bestellinkje plaatsen en als ik het wel heb, krijg ik daar maar liefst 4 shakebekers bij. Ik heb er echter al 8 of zelfs 10 en vroeg mij af of dit presentje vervangen kon worden door een sampletje van het een of ander, bij voorkeur een pre-workout-iets...

Would be highly appreciated! Bij voorbaat dank. Zoniet, even goede vrienden natuurlijk. ;) Prijs-kwaliteitverhouding ís al erg netjes.

:D Tuurlijk.. geef mij het referentienummer even door als je wilt:)

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Ik heb gister geen deksel bij mijn shakebeker ontvangen:( maakt niet uit hoor hahah! Deze zag er wel furturistisch uit, nieuw?

:rolleyes: Foutje...:D
Het is trouwens een kleine moeite om een compleet exemplaar na te sturen:)
Als je dat wilt, geef mij dan even het referentienummer door.

stop je er gelijk, wat sampeltjes in? als pleister :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven