- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag het ook meer?(tenzij je natuurlijk iemand bent die 10kopjes per dag drinkt)

mag het ook meer?
lol ik ben een echte fervente koffiedrinker, probeerde net te minderen door decafeine te drinken (vind ik niet zo intersant) water drink ik niet gauw en ik weet dat ik daar wat aan moet werken
ik drink voornamelijk koffie en voor de rest al eens een redbulleke light (zonder suiker dus) enfin ja tzijn die van den aldi
maar we gaan werk maken van dat water drinken hoor
ben in ieder geval al zeer blij met de snelle levering![]()
Voor mij altijd de oplossing als ik water beu ben.Drink theeVoor mij altijd de oplossing als ik water beu ben.
ohja nog een leuke aanrader!
ik heb deze ochtend een shake gedronken: 250ml melk + 1 schep whey perfection aardbei + 1 schep peptide pro whey hydrolisaat banaan
whey perfection kreeg al een 10/10 van mij maar deze combi echt 11/10![]()
smaak was HEEEEERLIJK en nu heb je ook echt een zotte samenstelling van isolaat/concentraat/hydrolisaat
goede shake om de dag mee te beginnen denk ik!!
Micellar Casein Superior heb ik ook besteld, ga ik ook deze combo mee proberen (mic cas + whey perf) en dat is dan echt een knaller om voor het slapengaan te nementime-released
![]()
seffens eens testen! ik hou jullie op de hoogte 
en kwaliteit is prima. Ik moet zeggen dat ik écht tevreden ben over het aanbod en de prijs-kwaliteitverhouding van B&F-shop... Ik bedoel, voor zo'n 200 euro haal je voor 2 maanden basics in huis... Tot mijn vast voorraadje behoren:
- whey hydrolisaat (peptide pro): voor en na de training
- whey perfection: wat goedkoper, voor 's ochtends
- casseïne: voor 't slapen
- perfect proteïne matrix, mix ik na de training door m'n hydrol en op enig ander moment door de dag.
Creatine en de Lean Gainer erbij en voor 210 euro ben ik voorzien voor dik 2 maanden. Geen ruzie met m'n vriendin over de prijs van m'n hobbyen kwaliteit is prima.
Ik zou alleen graag iets anders dan één shakebeker per pot krijgen. Binnenkkort moet ik weer 4 potten bestellen, en dan heb ik weer 4 bekers om weg te geven op m'n gym. Leuk, maar liever een sampletje van het een of ander.
(van proteïne dan.. de rest ga ik hier allemaal niet typen
)
dat doe ik toch sinds ik ook een hele verzameling bidon's en shakebakers heb

bestelling 110681 is net betaald. zie opmerking.
gr
s
(PM)Ik moet zeggen dat ik écht tevreden ben over het aanbod en de prijs-kwaliteitverhouding van B&F-shop... Ik bedoel, voor zo'n 200 euro haal je voor 2 maanden basics in huis... Tot mijn vast voorraadje behoren:
- whey hydrolisaat (peptide pro): voor en na de training
- whey perfection: wat goedkoper, voor 's ochtends
- casseïne: voor 't slapen
- perfect proteïne matrix, mix ik na de training door m'n hydrol en op enig ander moment door de dag.
Creatine en de Lean Gainer erbij en voor 210 euro ben ik voorzien voor dik 2 maanden. Geen ruzie met m'n vriendin over de prijs van m'n hobbyen kwaliteit is prima.
Ik zou alleen graag iets anders dan één shakebeker per pot krijgen. Binnenkkort moet ik weer 4 potten bestellen, en dan heb ik weer 4 bekers om weg te geven op m'n gym. Leuk, maar liever een sampletje van het een of ander.

Beste B&F,
Hoe kan het dat bij jullie dezelfde hoeveelheid Whey Hydrolisaat (Peptide Pro) net zoveel kost als de normaliter goedkopere Isolaat (70 euro/4 kg)? Welke wordt aangeraden als pre- en post-workoutshake?
Heeft het zin om bij de Peptide Pro nog Exclusive Whey aan te schaffen? Peptide als pre- en postworkout, Exclusive Whey voor 's ochtends of zo?
Wil sowieso een pot Miscellar Casein Superior en Perfect Protein Matrix aanschaffen als aanvulling op mijn Isolaat of Peptide Pro.
Als ik 3 proteïneshakes koop, wat is dan de beste combo? Perfect Protein Matric + Caseine + Hydrolisaat?
Hey ilco,
Ik heb weer even wat besteld maar zou jij der weer wat samples bij doen.
Kijken of jullie nog wat leuke dingen hebben. Maar liever geen pwo samples
Referentie:110796
Alvast bedankt.
Grtz,
Steven.

Laten jullie mij weten wanneer de bestelling verzonden is ? Had woensdag bestelling betaald

mooi lijstje! heb enkel die perfect proteïne matrix er niet opstaan, wel nog een potje mass&muscle(van proteïne dan.. de rest ga ik hier allemaal niet typen
)
over die shakebekers, zet je toch gwn bij je opmerking of je vraagt het hier in topic of pm'd Ilco effedat doe ik toch sinds ik ook een hele verzameling bidon's en shakebakers heb
![]()
![]()
Als je sneller in lichaamsgewicht/massa wilt aankomen dan kun je exra shakes toevoegen aan je voedingsschema.
B&F, ik ben van plan om vanmiddag even langs Heerenveen te rijden. Kan ik daar de Straps halen die jullie aangegeven op jullie site? En eventueel een cookies and cream sample ?
Ze werken vandaag tot 5 uur. De samples liggen klaar
Hebben jullie geen plannen om in (de buurt van) Amsterdam een winkeltje te openen?![]()

Prijs-kwaliteitverhouding ís al erg netjes.Beste B&F,
Ik ga zometeen een bestellinkje plaatsen en als ik het wel heb, krijg ik daar maar liefst 4 shakebekers bij. Ik heb er echter al 8 of zelfs 10 en vroeg mij af of dit presentje vervangen kon worden door een sampletje van het een of ander, bij voorkeur een pre-workout-iets...
Would be highly appreciated! Bij voorbaat dank. Zoniet, even goede vrienden natuurlijk.Prijs-kwaliteitverhouding ís al erg netjes.
Tuurlijk.. geef mij het referentienummer even door als je wilt
Ik heb gister geen deksel bij mijn shakebeker ontvangenmaakt niet uit hoor hahah! Deze zag er wel furturistisch uit, nieuw?
Foutje...