- Waardering
- 2.343
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, in het weekend zaterdag en zondag geopend van 10.30 t/m 18 uur.

DitBen benieuwt naar de nieuwe pannenkoeken wat betreft smaak en oplosbaarheid.

Het bakken vraagt enige oefening. Ik moet zeggen dat dat voor mij ook
" makkelijker" mag. het moet voor iedereen makkelijk te doen zijn. Daar werken we nu hard aan. Onze Eiwit Pannenkoek moet op elk front de beste koop zijn. Bij een nieuwe versie gaan we ook sampling e.d. weggeven zodat jullie direct onze nieuwe versie kunnen testenOver enkele weken meer!!

Agamatine werkt bij mij persoonlijk goed ik heb nog geen ervaring met citrullin.
Super, graag gedaan! Eeh, nouja, de Agmatine in capsules gaat ook makkelijk mee op vakantie, dusja houd maar! Geen probleem en ons excuus hiervoorBestelling vandaag binnen gekregen, wat een ontzettend mooie en stevige tas zegStop er 4 zakken oats, een potje whey & agmatine in en deze gaat mooi mee op vakantie
Had trouwens de poedervorm van Agmatine besteld maar kreeg de caps, vind je het heel erg als ik profiteer van deze fout?

Zelfs met de kookkunsten van mijn vriendin is het goed gegaanBen benieuwt naar de nieuwe pannenkoeken wat betreft smaak en oplosbaarheid.
Ze lossen dus prima op en smaken fantastisch. We verwachten ze maandag of dinsdag al aan te kunnen bieden 
[/QUOTE]
Ga ik maandag even overleggen. Dit zijn namelijk Ilco zijn woordenDit
Ik vond die vorige maar niets eerlijk gezegd
Zowel de smaak als het bakken.
Gaat deze actie doorgaan? Of niet?![]()

Je kan misschien een actie regelen voor posters in dit topic of voor DBB members.Ga ik maandag even overleggen. Dit zijn namelijk Ilco zijn woorden
Ralf

Absoluut Agmatine.Hoeveel citrulline nemen voor de training?
En met de huidige prijzen: Agmatine of citrulline?
De hoeveelheid Citrulline zou is 2,5-5gr per dag/voor je training.Zoals ik zei, ik ga het maandag even overleggen. Moet vast lukken voor een aantal van jullieJe kan misschien een actie regelen voor posters in dit topic of voor DBB members.
Bespaart je in kosten![]()

Even vraagje:
Beta-alanine pure van jullie, is het normaal dat mijn potje vol met brokken zit? Zojuist opengedaan en vroeg me dit af.
Oh en mijn 2de cadeau zat er niet bij (shaker), maar maakt niet uit hoor![]()
Super, dan zien we je bestelling gemoet! Dat word vandaag dus even extra zalm etenOke, ik zal komende dagen weer een keer bestellen. Visolie is op :'(

Heel goed, tijd van inname is goed zo. Eventueel 's ochtends kun je de Whey en Casein combineren en voor het slapen natuurlijk de Casein eiwitten.Na veel goeds te horen hierover hb ik gisteren een bestelling geplaatst bij b&f
Nr1
Magnificent
Whey en caseïne
Glucosamine
Ben benieuwd naar de combo Magnificent en nr1
Was een twijfelen om ook agmatine erbij te nemen, maar dat zal in nr1 dus was dan niet nodig.
Of had je toch een meerwaarde door agmatine extra te nemen?
En kwestie tijdstip inname
Half u voor traning nr 1
Vlak na traning magnificent
En half u erna Whey?

Ja, de maatschep die erin zit moet 500mg te zijnExtra agmatine kan, niet echt nodig denk ik.
Tijdstip inname is goed
Heb hier btw COP staan, er staat 1 maatschep is 500mg maar is dat afgestreken of gewoon een schepje met een klein bergje erop?

Ja, bestellingen onder rembours worden ook direct verzonden. Als je deze vrijdag na 22u hebt besteld wordt deze dinsdag aangeboden door de postNL.hoi body en fitshop
ik heb een bestelling geplaatst onder rembours worden deze ook snel verzonden? vooruitbetaling vanuit belgie neemt wat meer tijd in beslag vandaar deze keuze in de hoop ze iets sneller te hebben ?
ik heb wat eiwitten gekocht referentie: 461830
mss een moeilijke vraag maar zou het lukken om een wat samples van jullie eiwitten mee te sturen? alvast dank
mvg jens

Doe ik bij je volgende bestelling even een extar shaker er voor je bij. Wil je dit dan als opmerking aangeven? Mijn excuus hiervoorEven vraagje:
Beta-alanine pure van jullie, is het normaal dat mijn potje vol met brokken zit? Zojuist opengedaan en vroeg me dit af.
Oh en mijn 2de cadeau zat er niet bij (shaker), maar maakt niet uit hoor![]()
. Wat betreft de beta-alanine, hierin zitten af en toe brokken. Als je dit los maakt, kun je het prima gebruiken.