MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
466195 is bij de buren bezorgd, op nummer 28 1;)

466208 ligt op de afhaallocatie, het postkantoor aan de Vivant Achile Tussen Meer 375-B.

- Eldert

Thanks Eldert. Kun je voor mij kijken of ref nummer 466263 ergens geleverd is? Of de status? Had gebeld gisteravond en alles zou naar het huisadres verzonden worden omdat een van jullie kanjers het druk had aangezien ik alles naar een kiala punt wilde hebben en dat is niet helemaal gelukt zie ik. 466195 heb ik inderdaad bij de buren opgehaald en 466208 haal ik morgen op alleen 466263 is nog onbekend.

Beste B&F,

ik heb onlangs. een myo-blitz bij jullie besteld. Hierbij zat ook een sample van de Resurrect-PM. deze had blue razz smaak. toen ik deze gisteren avond willen opmaken. ontdekte ik het volgende.

het poeder van de sample was geel in plaats van wit. toen ik deze wilde klaarmaken. werdt het vuil groen sapje in de plaats van blauw. de geur was ook niet aangenaam.
toen ik de expire date bekeek bleek deze nog goed te zijn tot 2014.
:(

Thanks Eldert. Kun je voor mij kijken of ref nummer 466263 ergens geleverd is? Of de status? Had gebeld gisteravond en alles zou naar het huisadres verzonden worden omdat een van jullie kanjers het druk had aangezien ik alles naar een kiala punt wilde hebben en dat is niet helemaal gelukt zie ik. 466195 heb ik inderdaad bij de buren opgehaald en 466208 haal ik morgen op alleen 466263 is nog onbekend.
Ik wist niet dat bodyenfitshop kiala ondersteunde..

Kan je morgen vanaf half 1 verwachten aan de Nedersticht 242;)

Beste B&F,

ik heb onlangs. een myo-blitz bij jullie besteld. Hierbij zat ook een sample van de Resurrect-PM. deze had blue razz smaak. toen ik deze gisteren avond willen opmaken. ontdekte ik het volgende.

het poeder van de sample was geel in plaats van wit. toen ik deze wilde klaarmaken. werdt het vuil groen sapje in de plaats van blauw. de geur was ook niet aangenaam.

Vreemd, we hebben verder geen klachten met deze samples gehad:) Geef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij extra samples krijgt!

Ik wist niet dat bodyenfitshop kiala ondersteunde..

Actief of vele fronten;)

- Eldert

super ! :) is ook de eerste keer dat ik dit meemaakte. kei goeie service van jullie :D

Huh!? Vind dit wel een beetje minder, ik heb nooit aangegeven dat ik het op de Nedersticht bezorgd wil hebben, maar gewoon op mijn woonadres. Komt mij overigens niet bekend voor dat adres en weet niet wie het daarheen heeft verzonden. Al die jaren dat ik klant ben nooit mis gegaan. Jammer..

Huh!? Vind dit wel een beetje minder, ik heb nooit aangegeven dat ik het op de Nedersticht bezorgd wil hebben, maar gewoon op mijn woonadres. Komt mij overigens niet bekend voor dat adres en weet niet wie het daarheen heeft verzonden. Al die jaren dat ik klant ben nooit mis gegaan. Jammer..

Wacht morgen maar even af, daarna even een PM, mail of belletje:D

- Eldert

kunnen we in de toekomst bestellingen afhalen in een kialapunt in België? zou handig zijn aangezien ik nu nog alles bij mijn ouders laat toekomen. :D

kunnen we in de toekomst bestellingen afhalen in een kialapunt in België? zou handig zijn aangezien ik nu nog alles bij mijn ouders laat toekomen. :D

Ik wou net hetzelfde vragen! Dit zou heel makkelijk zijn. Het gewoon zelf kunnen gaan ophalen is namelijk heel makkelijk. Hopelijk komt dit erdoor!

Net toch 4kg oats besteld. En Sport en vitaliteit want die was ook bijna op:)

Ook net iets voor 10 uur besteld. Wat een luxe, dat dat gewoon nog de volgende dag mijn kant op komt.
Toch maar even de oats proberen, met koolhydraatrijk voedsel presteer ik stukken beter. Dat gaan we dus vaker doen.

Eerst maar eens eraan werken dat de zak niet meer knapt he:D De Oats zijn op deze manier heel voordelig en goed van kwaliteit. Vandaar we ze in deze zakjes hebben gedaan. Wat je zelf gedaan hebt is inderdaad de beste manier, zelf doe ik het ook zo. Meerdere zakjes in een grote bak en een Whey schep erbij :)
Ja, zag inderdaad al dat deze voordeliger zijn dan jullie oude bulk oats van 5kg zakken. Plus ook een stuk handiger.

En ik gebruik grappig genoeg de maatschep van mijn allereerste pot WP voor de oats!

Hard besteld om te proberen ref :467387

Super! Ik hoor graag hoe het zit :) Het kan ook zomaar zijn dat de postbode besloten heeft om het daar zelf af te geven. Houd me op de hoogte, regelen we het vandaag voor je dat je het uiterlijk vandaag hebt :)
Ja, dat is zeker mogelijk. We zijn contractueel al helemaal rond, echter ondersteund de huidige site het helaas nog niet. Onze nieuwe site gaat deze zomer online en dan is het ook mogelijk om via Kiala te bestellen. Ik denk dat heel veel Belgische klanten hier baat bij hebben. :)
Ik wou net hetzelfde vragen! Dit zou heel makkelijk zijn. Het gewoon zelf kunnen gaan ophalen is namelijk heel makkelijk. Hopelijk komt dit erdoor!
Ja, dat is dus mogelijk :) Zie mijn antwoord hierboven.
Net toch 4kg oats besteld. En Sport en vitaliteit want die was ook bijna op:)
Bedankt voor je order! Gaan we weer netjes en optijd verwerken.
Ook net iets voor 10 uur besteld. Wat een luxe, dat dat gewoon nog de volgende dag mijn kant op komt.
Toch maar even de oats proberen, met koolhydraatrijk voedsel presteer ik stukken beter. Dat gaan we dus vaker doen.
Bedankt voor je order! Gaan we netjes verwerken. Het geluk met de oats is dat het voordelig is en je het op veel manieren goed kunt gebruiken.
Ja, zag inderdaad al dat deze voordeliger zijn dan jullie oude bulk oats van 5kg zakken. Plus ook een stuk handiger.

En ik gebruik grappig genoeg de maatschep van mijn allereerste pot WP voor de oats!
Haha, zo zie je maar. Goed je potjes en schepjes bewaren;)
Hard besteld om te proberen ref :467387
Bedankt voor je order! Gaat je zeker niet tegenvallen.

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 07:25 ----------

Weekaanbiedingen!

Super Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
800 Gram (maandverpakking) 19,90 16,50!

Pepto Pro
250 gram 14,50 12,50!
500 gram 27,90 24,90!

Syntha-6 Meal replacement bars
Per Doos (12 bars) 17,90 14,50!

No-Shotgun MHF-1
588 Gram 44,90 32,90!

Beste B&F,

Ik weet wat je bedoelt heb op de fibo ook samples van deze gekregen en moet zeggen wat je omschrijft klopt precies het word groen niet blauw vond ik ook raar.Zit ook een klein beetje een wat vreemde smaak aan maar is verder ok.Heb meerdere samples geprobeerd en werden ook gewoon groen ook een maatje van me had dit dus vermoed dat het zo moet.Over de werking kan ik niet veel vertellen want heb samples gehad.

Beste B&F,

Heb gisteren mijn bestelling binnengekregen (ref 466154) echt prima service! zo snel :D

Had alleen een Shaker Pro als kado, en deze lekt echt helemaal :( de opening is ook niet rond maar eerder ovaal..

ja je moet gewoon de normale shaker hebben van B&F, vind ik zelf ook velen malen beter.

Die met witte (doorzichtige filtertje vind ik het fijnst voor de gewone poedertjes en de shaker met het ijzer balletje meer voor de stuggere poeders die sneller klonteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven