XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Heb gisteren mijn bestelling binnengekregen (ref 466154) echt prima service! zo snel :D

Had alleen een Shaker Pro als kado, en deze lekt echt helemaal :( de opening is ook niet rond maar eerder ovaal..
Graag gedaan. 99% van de pakketten zijn altijd binnen 24 uur bij je binnen :)

Ralf

Helaas geen pancake sample binnen, is niet erg :)

Is het nodige creatinesupplementen dagelijks te nemen of is het voldoende om alleen op trainingsdagen een PWO(Bevat creatine :-P ) te nemen (Nr.1 of MP Assault wil ik gaan bestellen) ? :-)

Helaas geen pancake sample binnen, is niet erg :)
Ik heb deze zelf per briefpost verstuurd. Zal vast iets langer duren. Ik ga er vanuit dat die nog komt.:rolleyes:
Is het nodige creatinesupplementen dagelijks te nemen of is het voldoende om alleen op trainingsdagen een PWO(Bevat creatine :-P ) te nemen (Nr.1 of MP Assault wil ik gaan bestellen) ? :-)
Voor creatine is dat wel belangrijk, om zo je creatine op pijl te houden. Op rustdagen zou voor bijvoorbeeld creapure gaan. Op trainingsdagen zit er voldoende creatine in de Nr1 of Assault.

Ralf

Graag gedaan. 99% van de pakketten zijn altijd binnen 24 uur bij je binnen :)

Ralf

Ik heb dinsdag een bestelling geplaatst maar volgens mij is het pakket nog niet verzonden. Ik heb althans nog geen verzendbevestiging ontvangen. Gisteren heb ik jullie gemaild, maar vooralsnog helaas geen antwoord gekregen. Vandaar dat ik even op deze manier informeer naar de status. Ordernummer is 464680.

Alvast dank.

Laatst bewerkt:
Ik heb dinsdag een bestelling geplaatst maar volgens mij is het pakket nog niet verzonden. Ik heb althans nog geen verzendbevestiging ontvangen. Gisteren heb ik jullie gemaild, maar vooralsnog helaas geen antwoord gekregen. Vandaar dat ik even op deze manier informeer naar de status. Ordernummer is 464680.

Alvast dank.
Pm me je referentienummer even, dan ga ik het direct voor je oplossen. :)

Ralf

Wat doen jullie in die oats? Gisteren kruipt mn kat in de doos waarin er oats was uitgestrooid van de gescheurde zakken en ging ze van de oats eten :roflol:

zo bestelling gedaan: Referentie nummer: 467657

indien mogelijk graag extra sample maximize intense aangezien die ontbrak de vorige keer. :)

Pannekoeken gemaakt! 1 woord geniaal, echt easy te maken en superlekker.

Gewoon met 150ml water gedaan?

Ja echt genoten! ga denk ik zon potje bestellen voor mijn cheatmeal ééns per week, dan overlaad ik die dingen met stroop!

Als er nog behoefte is aan een uitgebreide review stuur even een sample nog dan maak ik een review met foto/filmpje

Hoi B&F, gister 4kg oats en sport en vitaliteit besteld, krijg ik net mijn pakketje binnen, er is maar 1 zak die nog héél is!! ik had bewust voor de kg zakken gekozen om ze makkelijk mee op vakantie te nemen volgende week.

wat er over is van de zakken heb ik in een pot kunnen stoppen, wel echt vervelend. Het is ook niet zo dat er een klein scheurtje in de zakken zaten, maar echt de hele boven/onderkant die open lag.

misschien een idee om dit in een betere verpakking te gaan verkopen?

OBMNP.jpg

ref: 467233

Hoi B&F, gister 4kg oats en sport en vitaliteit besteld, krijg ik net mijn pakketje binnen, er is maar 1 zak die nog héél is!! ik had bewust voor de kg zakken gekozen om ze makkelijk mee op vakantie te nemen volgende week.

wat er over is van de zakken heb ik in een pot kunnen stoppen, wel echt vervelend. Het is ook niet zo dat er een klein scheurtje in de zakken zaten, maar echt de hele boven/onderkant die open lag.

misschien een idee om dit in een betere verpakking te gaan verkopen?

OBMNP.jpg

ref: 467233

Excuses, ik stuur er even een paar na met wat samples voor het ongemak;)

- Eldert

super service weer van jullie, zijn jullie toevallig met een betere manier van verzenden/andere verpakking bezig? 3 van de 4 zakken kapot, dat is echt veel namelijk.

Graag gedaan:D Klopt, erg vervelend, er gaan wel vaker zakken kapot. We zijn druk bezig met dit probleem..

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven