MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik whey perfection 1x 10lb/4540 gram besteld krijg ik dan 1 pot van 4540 of 2 van 2270? De 2270 pot past net in de kast. Een pot die een keer zo groot is gaat niet passen denk ik.

Als ik whey perfection 1x 10lb/4540 gram besteld krijg ik dan 1 pot van 4540 of 2 van 2270? De 2270 pot past net in de kast. Een pot die een keer zo groot is gaat niet passen denk ik.

Dat is een emmer:eek: Even een ander plekje zoeken dus;) Dank voor je bestelling!

- Eldert

`Heb de sample van de pannenkoeken ontvangen. Maar helaas..

Postnl

"Het spijt ons u te moeten melden dat uw postzending incompleet en/of beschadigd is.
Deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking.
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak."

Hij was open gegaan

`Heb de sample van de pannenkoeken ontvangen. Maar helaas..

Postnl

"Het spijt ons u te moeten melden dat uw postzending incompleet en/of beschadigd is.
Deze schade is waarschijnlijk ontstaan tijdens de postverwerking.
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak."

Hij was open gegaan

Vervelend, ik stuur je even een PM:)

- Eldert

Vandaag de maximize sample genomen. Was niet slecht, fijn voor nog eens op een pwo geknald te hbbn

beste B&F heb net me potje Oxy elite opgemaakt en moet zeggen heb er niet echt goede resultaten mee behaald... dexaprine kan ik zelf niet erg goed tegen heb je nog een aanrader voor mij qaua fatburners? :D

Vandaag de maximize sample genomen. Was niet slecht, fijn voor nog eens op een pwo geknald te hbbn

Lekker dan!:D:D

beste B&F heb net me potje Oxy elite opgemaakt en moet zeggen heb er niet echt goede resultaten mee behaald... dexaprine kan ik zelf niet erg goed tegen heb je nog een aanrader voor mij qaua fatburners? :D

Zeker, probeer de lipo6x eens, ook een topper!:cool: Zelfs in de aanbieding:)

- Eldert

Ik weet wat je bedoelt heb op de fibo ook samples van deze gekregen en moet zeggen wat je omschrijft klopt precies het word groen niet blauw vond ik ook raar.Zit ook een klein beetje een wat vreemde smaak aan maar is verder ok.Heb meerdere samples geprobeerd en werden ook gewoon groen ook een maatje van me had dit dus vermoed dat het zo moet.Over de werking kan ik niet veel vertellen want heb samples gehad.

wel ik had het product al eerder gebruikt. en toen werd het wel blauw en was de geur en smaak goed. daarmee dat ik deze snel in de gootsteen had gekapt ;) nuja . shit happens en Eldert heeft een prima compensatie voorstel gedaan :D

Ja gvd, bestel ik gister super creatine, staat ie nou in de week aanbieding. Hoezo bad luck.

Zo de pannenkoeksample geprobeerd.

75 ml water
75 ml melk
In de shakebeker en een minuutje schudden
Pan ondertussen op het vuur. (doorsnee +/_ 20/21 cm tefal) met een beetje olie
Vervolgens vuur laag en de inhoud van de shakebeker in de pan.
Deksel op de pan en af en toe de randjes los maken.
Nadat de bovenkant ook gestold is keren.
En klaar is de pannenkoek.

Hij was nu iets te dik. Dus een iets grotere pan zou beter zijn. Hij was stevig genoeg om gewoon te keren met zo'n schep.

De smaak: Voor mij is hij veel te vanille achtig. Je kan hier geen hartige pannenkoek van maken. Maar met fruit slagroom zou hij prima gaan.

Mijn vriend vond hem wel lekker voor af en toe.

Kortom prima te doen die dingen. Denk dat ik toch een pot ga bestellen :)

Thanks voor de sample

Ja gvd, bestel ik gister super creatine, staat ie nou in de week aanbieding. Hoezo bad luck.

Dat is inderdaad...:rolleyes: We moeten altijd op een bepaald moment een actie in laten gaan en een actie stoppen. Ik hoop op je begrip:)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 07:31 ----------

Zo de pannenkoeksample geprobeerd.

75 ml water
75 ml melk
In de shakebeker en een minuutje schudden
Pan ondertussen op het vuur. (doorsnee +/_ 20/21 cm tefal) met een beetje olie
Vervolgens vuur laag en de inhoud van de shakebeker in de pan.
Deksel op de pan en af en toe de randjes los maken.
Nadat de bovenkant ook gestold is keren.
En klaar is de pannenkoek.

Hij was nu iets te dik. Dus een iets grotere pan zou beter zijn. Hij was stevig genoeg om gewoon te keren met zo'n schep.

De smaak: Voor mij is hij veel te vanille achtig. Je kan hier geen hartige pannenkoek van maken. Maar met fruit slagroom zou hij prima gaan.

Mijn vriend vond hem wel lekker voor af en toe.

Kortom prima te doen die dingen. Denk dat ik toch een pot ga bestellen :)

Thanks voor de sample

Dank je!:) Zelf vind ik het erg makkelijk om per serving 3 wat dunnere pannenkoekjes te maken. Dit bakt heel makkelijk en snel, zo vind ik ze ook het lekkerst.:)

binnekort ook maar even pancakes bestellen
voor de prijs hoef ik het niet te laten]

hoelang blijven ze deze prijs?

Volgens mij nog 2 weken ofzo voor deze prijs

Jongens van B&F, bedankt weer voor de 4.5kg whey caseine! En de gratis samples! Toppie!

PS: vorige week weer begonnen met jullie creatine pure. werkt erg fijn!

Jongens van B&F, bedankt weer voor de 4.5kg whey caseine! En de gratis samples! Toppie!

PS: vorige week weer begonnen met jullie creatine pure. werkt erg fijn!

Top! Dank je, voor het compliment:)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 12:05 ----------

binnekort ook maar even pancakes bestellen
voor de prijs hoef ik het niet te laten]

hoelang blijven ze deze prijs?

Ze zijn bijna uitverkocht (de potten) en zullen dan 1-2 weken op zijn. Om dat ongemak te compenseren zullen we daarna nog enkele weken de intro prijs hanteren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven