Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F sluiten jullie tijdens de vakantie periode ???

Groeten

Nee, geen dag:)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 10:53 ----------

vraagje ivm die creapure en beta alanine. Is het ok als ik dit zo neem:

trainingsdagen:

5gram creapure sochtends

5 gr crea + 2.5 gr beta alanine 30-45 min. voor de training (kzou die crea en beta meteen na mijn warme maaltijd nemen?)

rustdagen:

enkel 5 gr creatine sochtends

OK zo? Of kan het beter? :)

Nee, helemaal goed zo. 's ochtends en voor de training zijn prima tijdstippen:)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 10:54 ----------

Pannenkoeken binnen, ben tevreden hoor :) Top!

Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 10:55 ----------

De pannenkoeken waren goed gelukt en smaakte ook nog is prima ;)

Dank je!

Perfect Protein Pancakes :meal:

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 10:56 ----------

Misschien een leuk idee om eens een behind-the-scene te doen, zodat we kunnen zien hoe het bij jullie er aan toe gaat vanaf het moment dat de bestelling bij jullie binnenkomt tot de daadwerkelijke verzending.

We kunnen misschien wel een keer een filmpje maken of zo. :)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 10:56 ----------

B&F,

Zijn jullie al bezig met eigen eitwitrepen?

Ja:) Deze komen na de zomer:)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 10:59 ----------

Vraagje over epic!

Staat bij de omschrijving:
V) Ik ben een geteste atleet, kan ik Epic gebruiken?
A) Ja, Epic bevat geen verboden stoffen en is 100% veilig in gebruik.

Is dit product officeel getest door een dopingautoriteit? Zo ja welk land?

Deze week weer mijn bestelling binnen 12 uur in huis:) helemaal top!

Zo weer de peptopro in het groot inslaan! Topproduct

doping;
Dat moet apart gebeuren en elke batch weer, is in verhouding best duur, veel merken vinden dat de moeite niet waard. Het bevat echter alleen de stoffen die erin zitten, die zijn 100% veilig om te nemen voor je. (ook 100% vrij van stimulanten)

Dank je:)

Laatst bewerkt:
vraagje ivm die creapure en beta alanine. Is het ok als ik dit zo neem:

trainingsdagen:

5gram creapure sochtends

5 gr crea + 2.5 gr beta alanine 30-45 min. voor de training (kzou die crea en beta meteen na mijn warme maaltijd nemen?)

rustdagen:

enkel 5 gr creatine sochtends

OK zo? Of kan het beter? :)

Ik zou op rustdagen ook beta alanine pakken, het bouwt zich net als creatine op in je lichaam en tis dus niet zo dat het maar enkele uren actief is. De tintelingen zul je wel alleen voelen na inname natuurlijk. Maar het verhoogde carnosine niveau in je spieren blijft nog dagen (volgens mij zelfs weken, meen er een keer een onderzoek naar gelezen te hebben op ergogenics) nog te merken/meten. Deze wil je natuurlijk constant hoog houden.

Hoelang nog ong voor de isolaat straciatella? Heb niet zoveel whey meer.. :(

Ik zou op rustdagen ook beta alanine pakken, het bouwt zich net als creatine op in je lichaam en tis dus niet zo dat het maar enkele uren actief is. De tintelingen zul je wel alleen voelen na inname natuurlijk. Maar het verhoogde carnosine niveau in je spieren blijft nog dagen (volgens mij zelfs weken, meen er een keer een onderzoek naar gelezen te hebben op ergogenics) nog te merken/meten. Deze wil je natuurlijk constant hoog houden.

ook samen sochtends nemen met die crea dan?

mag je die 2 samen mixen in 1 glas? veronderstel van wel zeker?

kheb vanochtend al 2.5gr beta alanine geprobeerd (wel meteen na mijn havermout) en ik voelde die tintelingen eigenlijk niet echt. misschien klein beetje jeuk in mijn gezicht. Of neem ik het beter meteen op een nuchtere maag?

Abbo

ook samen sochtends nemen met die crea dan?

mag je die 2 samen mixen in 1 glas? veronderstel van wel zeker?

kheb vanochtend al 2.5gr beta alanine geprobeerd (wel meteen na mijn havermout) en ik voelde die tintelingen eigenlijk niet echt. misschien klein beetje jeuk in mijn gezicht. Of neem ik het beter meteen op een nuchtere maag?

Kan prima met de crea samen ja, volgens mij wel beter op nuchtere maag idd. En aangezien beta alanine een aminozuur is denk ik dat beste is als je het niet tegelijk met andere eiwitrijke producten neemt zodat het beter/sneller word opgenomen. Weinig/geen tintelingen betekend overigens niet dat het niet werkt. Is gewoon een reactie die het lichaam kan geven op de zo ineens grote concentratie van het aminozuur.

body en fit als je boven de 200 euro besteld hoor je 15% korting te krijgen

alleen blijft ie altijd op 10 % staan

Kon me niet inhouden jullie eiwit pannekoeken te bestellen.. :o

:D

Komt er een verbeterde PWO van b&f-shop?
Dit vraag ik me ook wel af :D
& btw; komen de nieuwe smaken er ook nog voor de protein perfection mix ? Want ik zie dat ze er nog altijd niet bij staan spijtig genoeg :o
We zijn inderdaad bezig met een nieuwere en sterkere formule. Dé nieuwe Hard! Better then evaaaaah before:p:eek:
body en fit als je boven de 200 euro besteld hoor je 15% korting te krijgen

alleen blijft ie altijd op 10 % staan
Ik weet niet precies wat er fout gaat, maar dat werkt via deze manier. Als het dan nog niet lukt, hoor ik het graag. :)

Ralf

We zijn inderdaad bezig met een nieuwere en sterkere formule. Dé nieuwe Hard! Better then evaaaaah before:p:eek:

Ik weet niet precies wat er fout gaat, maar dat werkt via deze manier. Als het dan nog niet lukt, hoor ik het graag. :)

Ralf

ja mijn fout was niet 200 euro aan kortingsproducten :P

Hey B&F,

Ik heb vorige week mijn bestelde sportzak binnengekregen, deze vandaag voor de eerste keer in gebruik genomen, huis buitengegaan met de grote lits over mijn schouder, opweg naar mijn auto schoot de los, ik dacht eerst dat het niet goed vastzat maar dan zag ik dat het plastiekje is gebarsten in het midden. Ik kan eventueel een foto hiervan uploaden en laten zien wat het precies is, maar kan natuurlijk niet bewijzen dat het al zo was toen ik hem heb binnengekregen. Kan alleen maar zeggen dat ik er niets speciaals mee heb gedaan, en dat het dus al gebarsten bij mij hier is toegekomen.

Wat moet ik nu precies doen? Wordt hier iets voor gedaan of?

Alvast bedankt.

holaaaaa i'm curious ! wanneer zou ie kome de nieuwe Hard! ? :D

Vandaag Hard genomen jammer genoeg kreeg ik hoofdpijn waarschijnlijk door de COP wat er in zit.
Me eigen fout want reageerde ook al slecht op de pure COP. Maar me broer vond het geweldig dus de pot is voor hem.

ben benieuwd naar de nieuwe formule van HARD

Ben ik echt de enige die de protein pancakes te smerig vind!? Ben overal wel tevreden over van de b&f maar dit is echt niet te doen. Vind niet dat je het een pannenkoek kunt noemen wat er uit komt. Doen jullie er wat extra's doorheen ofzo. Of hoe maken jullie het lekker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven