XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe je toch iets verkeerd denk ik, of je verwacht er te veel van. Voor zo een eiwitrijke maaltijd smaakt het echt wel zeer degelijk. Ik werk liever 2 van die pannekoeken weg als een blik tonijn hoor.

Maar missch bevalt jou net niet die vanille smaak wat is toegevoegd, dat kan ook natuurlijk.

Waneer komen de wheyCrisps? Als ze komen haha

Bestelling met referentie 463992 ontvangen.
Bij deze bestelling zat ook de combi '2,3 kg whey perfection met het sample pack'.

Heb alleen maar het sample pack ontvangen,pot whey zat er niet bij.
Heb ook reeds persoonlijk bericht gestuurd.

Mvg,
Forrest Gump

Het zijn ook niet echt pannenkoeken vind ik. En ik zelf vind de vanille smaak ook veel te aanwezig. Maar goed ik hou ook niet van die gezoete pannenkoeken kant en klaar van de super. Ze zijn wel te doen. Maar niet te vaak.

Begrijp me niet verkeer. Ze zijn echt goed te doen. Alleen ik vind ze niet zo. Mijn vriend vond ze leuk voor af en toe.

Kan je van caffeine last krijgen van een stimdick?
En van taurine?
Kan taurine ook als pre-workout gebruikt worden?

We zijn inderdaad bezig met een nieuwere en sterkere formule. Dé nieuwe Hard! Better then evaaaaah before:p:eek:

Ik weet niet precies wat er fout gaat, maar dat werkt via deze manier. Als het dan nog niet lukt, hoor ik het graag. :)

Ralf

Waarom iets proberen te verbeteren wat gewoon goed werkt? en waarom kan het niet gewoon in het assortiment blijven naast de nieuwe Hard?

Is het op zondag besteld maandag in huis? Of geldt dit alleen voor werkdagen?

+1 :cool:

Een klein gokje richting de nieuwe formule van Hard! trouwens, komt er een nieuwe formule vanwege al dat gedoe rond 1.3 dmaa in amerika of?

En een vraagje over Agmatine (die van laatst uit de op=op), waar is dit het best mee te mengen of hoe kan je het het beste innemen? Heb wat rondgegoogled maar vind er raar genoeg niks over.

Hey B&F,

Ik heb vorige week mijn bestelde sportzak binnengekregen, deze vandaag voor de eerste keer in gebruik genomen, huis buitengegaan met de grote lits over mijn schouder, opweg naar mijn auto schoot de los, ik dacht eerst dat het niet goed vastzat maar dan zag ik dat het plastiekje is gebarsten in het midden. Ik kan eventueel een foto hiervan uploaden en laten zien wat het precies is, maar kan natuurlijk niet bewijzen dat het al zo was toen ik hem heb binnengekregen. Kan alleen maar zeggen dat ik er niets speciaals mee heb gedaan, en dat het dus al gebarsten bij mij hier is toegekomen.

Wat moet ik nu precies doen? Wordt hier iets voor gedaan of?

Alvast bedankt.
Dat is inderdaad vreemd. Pm je referentienummer even, ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen :)
Ik ben benieuwd! Ik denk meteen aan creatine nitrate, citrulline malate, en misschien een vervangning voor geranium extract? :D
holaaaaa i'm curious ! wanneer zou ie kome de nieuwe Hard! ? :D
Geen idee, mijn meerdere vertelde me dat er een nieuw en beter product komt. Zodra ik meer weet, plaats ik het hier :)
Ben ik echt de enige die de protein pancakes te smerig vind!? Ben overal wel tevreden over van de b&f maar dit is echt niet te doen. Vind niet dat je het een pannenkoek kunt noemen wat er uit komt. Doen jullie er wat extra's doorheen ofzo. Of hoe maken jullie het lekker?
De pannenkoeken worden sucralose gezoet. Je moet er van houden, ik vind ze lekker en niet te zoet. Koud zijn ze op zijn lekkerst :)
Ik durf het niet te zeggen. Zodra ze er zijn zullen ze direct op de website staan.
Bestelling met referentie 463992 ontvangen.
Bij deze bestelling zat ook de combi '2,3 kg whey perfection met het sample pack'.

Heb alleen maar het sample pack ontvangen,pot whey zat er niet bij.
Heb ook reeds persoonlijk bericht gestuurd.

Mvg,
Forrest Gump
Mijn excuses! Ik stuur je deze even na :)
Waarom iets proberen te verbeteren wat gewoon goed werkt? en waarom kan het niet gewoon in het assortiment blijven naast de nieuwe Hard?
Dat durf ik zo niet te zeggen. Zal waarschijnlijk te maken hebben met de nieuwe wetgeving. Daarnaast is het een beslissing van mijn meerdere:rolleyes:
Is het op zondag besteld maandag in huis? Of geldt dit alleen voor werkdagen?
Dat geldt alleen op werkdagen.
+1 :cool:

Een klein gokje richting de nieuwe formule van Hard! trouwens, komt er een nieuwe formule vanwege al dat gedoe rond 1.3 dmaa in amerika of?

En een vraagje over Agmatine (die van laatst uit de op=op), waar is dit het best mee te mengen of hoe kan je het het beste innemen? Heb wat rondgegoogled maar vind er raar genoeg niks over.
Met een koolhydraathoudende drank is altijd goed. :)

Ralf

Is no shotgun beter dan no x plode?

hmm pakketje wel afgeleverd maar niet bij mij

:fuu: mijn pancake sample zat net in de bus. Er was een gat door de envelope en sample gebrand :mad: Damn you post!!!!

referentie nr is 466566

Wanneer zou jullie nieuwe website online gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven