XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig heb ik zowel via fb als via dit forum een sample van die pannekoeken kunnen bemachtigen want 1 van de samples was helemaal kapot :( gelukkig kan ik straks de andere probere :D die was nog heel !

Gelukkig heb ik zowel via fb als via dit forum een sample van die pannekoeken kunnen bemachtigen want 1 van de samples was helemaal kapot :( gelukkig kan ik straks de andere probere :D die was nog heel !
Ben benieuwd! Bak er 2-3 pannenkoeken van, dan moet het helemaal goed komen :D Laat je even weten hoe het smaakte?

Ralf

Vraagje bij zowel mijn creapure als beta alanine zit er een lepeltje waarop staat 5cc. Op de pot zelf staat er dat 1scoop crea 5gram is en 1 scoop beta is 2.5 gram??? Verkeerde lepel ontvangen? Of is de density van crea en beta anders?

Vraagje bij zowel mijn creapure als beta alanine zit er een lepeltje waarop staat 5cc. Op de pot zelf staat er dat 1scoop crea 5gram is en 1 scoop beta is 2.5 gram??? Verkeerde lepel ontvangen? Of is de density van crea en beta anders?

Scoop klopt gewoon;) 1 dosering= 1 maatschep

- Eldert

Net 5 dozen verschillende eiwitrepen besteld ( Testing Time :D ) en Lipo6 maar eens proberen als burner :)

ben benieuwd :D

Ref nr : 469950

Welke smaak NO Shotgun is de beste keuze? Heb lichte twijfels..

Shizz! Kom er net achter dat ik geen 5 verschillende dozen heb maar 4 want heb er eentje per ongeluk dubbel aangeklikt wou cinnamon en vanilla maar heb 2x cinnamon kan hier nog wat aan gedaan worden?

Ref : Nogsteeds 469950

Shizz! Kom er net achter dat ik geen 5 verschillende dozen heb maar 4 want heb er eentje per ongeluk dubbel aangeklikt wou cinnamon en vanilla maar heb 2x cinnamon kan hier nog wat aan gedaan worden?

Ref : Nogsteeds 469950

Helaas al verstuurd!:rolleyes:

- Eldert

Sinds eergisteren heb ik weer een nieuw smaak whey. Ice coffee, echt lekker maar wel jammer dat de koffie smaak niet sterk genoeg is:( Had echt een goede koffie smaak voorgesteld maar dat was het niet echt. Daar tegenover is supercreatine de lekkerste soort creatine die ik tot nu toe op heb.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 19:29 ----------

jammer :sad:

Nou maar hopen dattie cinnamon te kanen is anders zit ik er mooi mee opgescheept :D:P

q73.jpg

Bestelling binnen. Ook 2/4 zakken oats gescheurd. Gelukkig door kleine doos, waar de zakken tegen de rand gedrukt zaten, valt het nog mee hoeveel er uit gegaan is, max 500gram schat ik. Dus heb nog wat er uit kunnen redden :p. Dringend eens nieuwe zakken nodig probs.
(bestellingsref was: 458426)
Edit: Granny's protein bars lekkuh :p

Ja, ze zijn echt goed he! :thumbs: Zal ik je bij je volgende bestelling een extra zakje oats meesturen?
Zie quotes^
Net klein bestellingetje geplaatst, mag daar bij, ref: 470169
Eventueel wat extra samples in plaats van die oats is ook goed voor mij ;) (wat het best werkt voor jullie)

Beste B&F jullie hebben aardig wat producten van Iforce Nutrition in het assortiment, mag ik vragen waarom jullie geen Testabolan verkopen?

het is volgens Iforce immers goed te stacken met Reversitol V2 ( en dat product verkopen jullie wel :) )

Beste B&F jullie hebben aardig wat producten van Iforce Nutrition in het assortiment, mag ik vragen waarom jullie geen Testabolan verkopen?

het is volgens Iforce immers goed te stacken met Reversitol V2 ( en dat product verkopen jullie wel :) )

Ga ik even doorgeven aan mijn collega's van de inkoop, komen we binnenkort op terug:D

- Eldert

beste b&f jullie hebben aardig wat producten van iforce nutrition in het assortiment, mag ik vragen waarom jullie geen testabolan verkopen?

Het is volgens iforce immers goed te stacken met reversitol v2 ( en dat product verkopen jullie wel :) )
+1 :)

Misschien een leuke toevoeging aan het assortiment voor de festivalgangers onder ons:
Vloeibare proteine shots

Die van Muscle Meds (Carnivor) hebben jullie al in je online shop, maar misschien dat B&F zelf met iets op de markt kan komen? Die van Muscle Meds is vrij door voor wat het is lijkt mij!

Maar is altijd wel handig om even tussendoor een shot proteine binnen te krijgen, net zoals een proteine bar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven