We hopen deze maand.

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hopen deze maand.

Ben benieuwd! Bak er 2-3 pannenkoeken van, dan moet het helemaal goed komenGelukkig heb ik zowel via fb als via dit forum een sample van die pannekoeken kunnen bemachtigen want 1 van de samples was helemaal kapotgelukkig kan ik straks de andere probere
die was nog heel !
Laat je even weten hoe het smaakte?Vraagje bij zowel mijn creapure als beta alanine zit er een lepeltje waarop staat 5cc. Op de pot zelf staat er dat 1scoop crea 5gram is en 1 scoop beta is 2.5 gramVerkeerde lepel ontvangen? Of is de density van crea en beta anders?
1 dosering= 1 maatschepNet 5 dozen verschillende eiwitrepen besteld ( Testing Time) en Lipo6 maar eens proberen als burner
![]()
ben benieuwd
Ref nr : 469950

Welke smaak NO Shotgun is de beste keuze? Heb lichte twijfels..
Verkoopt ook het beste..Shizz! Kom er net achter dat ik geen 5 verschillende dozen heb maar 4 want heb er eentje per ongeluk dubbel aangeklikt wou cinnamon en vanilla maar heb 2x cinnamon kan hier nog wat aan gedaan worden?
Ref : Nogsteeds 469950

jammer

jammer
Nou maar hopen dattie cinnamon te kanen is anders zit ik er mooi mee opgescheept![]()

Had echt een goede koffie smaak voorgesteld maar dat was het niet echt. Daar tegenover is supercreatine de lekkerste soort creatine die ik tot nu toe op heb.jammer
Nou maar hopen dattie cinnamon te kanen is anders zit ik er mooi mee opgescheept![]()
Bestelling binnen. Ook 2/4 zakken oats gescheurd. Gelukkig door kleine doos, waar de zakken tegen de rand gedrukt zaten, valt het nog mee hoeveel er uit gegaan is, max 500gram schat ik. Dus heb nog wat er uit kunnen redden. Dringend eens nieuwe zakken nodig probs.
(bestellingsref was: 458426)
Edit: Granny's protein bars lekkuh![]()
Zie quotes^Ja, ze zijn echt goed he!Zal ik je bij je volgende bestelling een extra zakje oats meesturen?
(wat het best werkt voor jullie)Zie quotes^
Net klein bestellingetje geplaatst, mag daar bij, ref: 470169
Eventueel wat extra samples in plaats van die oats is ook goed voor mij(wat het best werkt voor jullie)

Beste B&F jullie hebben aardig wat producten van Iforce Nutrition in het assortiment, mag ik vragen waarom jullie geen Testabolan verkopen?
het is volgens Iforce immers goed te stacken met Reversitol V2 ( en dat product verkopen jullie wel)

+1beste b&f jullie hebben aardig wat producten van iforce nutrition in het assortiment, mag ik vragen waarom jullie geen testabolan verkopen?
Het is volgens iforce immers goed te stacken met reversitol v2 ( en dat product verkopen jullie wel)