- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
willen jullie die acties niet te vaak doen, me oma word gek van me ( ik bel steeds om te zeggen dat er nieuw pakketje komt) hahah
die flesjes zijn handig tijdens uitgaan, dan zeuren me maten minder als dat ik met een shake beker aan kom![]()

Hahah, erg verleidelijk. Een goede koop in ieder geval. Ze vliegen er erg snel uit, iedereen besteld het haha.
Ralf

Ik had mezelf voorgenomen om niets te bestellen voor ik mijn loon heb gekregen.
Toch weer voor 40€ besteld![]()
![]()
Zo denken meer mensen erover heb ik het idee vanavond

Beste b&fshop
Als ik een beetje wil afvallen zou ik dan ook whey perfection kunnen nemen i.p.v. Afslank eiwit. Krijg je daar ook een vol gevoel van net als bij afslank eiwit? zou dan graag de combi topper whey perfection met creatine nemen, scheelt toch weer wel 10euro![]()

Ah bedankt voor de infoKan ook prima, van de afslank eiwitten krijg je wel een wat voller gevoel door de dikkere caseine. De whey perfection bevat deze niet
dank voor je bestelling!
- eldert
binnenkort dan maar eens een bestelling plaatsen
willen jullie die acties niet te vaak doen, me oma word gek van me ( ik bel steeds om te zeggen dat er nieuw pakketje komt) hahah
die flesjes zijn handig tijdens uitgaan, dan zeuren me maten minder als dat ik met een shake beker aan kom![]()
Ah bedankt voor de infobinnenkort dan maar eens een bestelling plaatsen
![]()

waarom ga je uit met een shake beker waar laat je die:S

ook maar even de aanbieding besteld chocola
vorige keer een shake beker mee naar het strand genomen voor als we aankwamen even snel een shake genomen en in de auto gelaten die beker kon ik dus weg gooien toen ik s'avonds weer bij de auto kwam wat een faal actie was dat

Komt de afslank eiwit deze week in de weekaanbieding?
Begin aan het einde te komen van mijn pot![]()

holy shieet nice aanbieding, ff 3 trays besteld voor als ik nachtje bij vrienden slaap etc.
ook CoP besteld eens even expirimenteren.
ref: 472660

Net ff een smake bestelling geplaats voordat ik met een smaak zit die ik niet lekker vind
ref nummer: 472663.
b&f mijn bestelling is nog geen 15euro maar zouden jullie misschien een pre-workout sample er bij kunnen doen, of is dit ongepast?

snel op zijn