AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had mezelf voorgenomen om niets te bestellen voor ik mijn loon heb gekregen.
Toch weer voor 40€ besteld :( :D

willen jullie die acties niet te vaak doen, me oma word gek van me ( ik bel steeds om te zeggen dat er nieuw pakketje komt) hahah

die flesjes zijn handig tijdens uitgaan, dan zeuren me maten minder als dat ik met een shake beker aan kom:P

ga jij uit met een shakebeker op zak? :angstig:

pancake sample vandaag ontvangen! van het weekend probeer ik ze eens uit! tnx!

Hahah, erg verleidelijk. Een goede koop in ieder geval. Ze vliegen er erg snel uit, iedereen besteld het haha.

Ralf
tumblr_m5opeydFv11qlbi0fo2_400.jpg

...
Ok mss wel :o

Ik had mezelf voorgenomen om niets te bestellen voor ik mijn loon heb gekregen.
Toch weer voor 40€ besteld :( :D

Dank je:D Zo denken meer mensen erover heb ik het idee vanavond:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:02 ----------

Toch??:D

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:03 ----------

Hij kan het toch.....:D

Beste b&fshop
Als ik een beetje wil afvallen zou ik dan ook whey perfection kunnen nemen i.p.v. Afslank eiwit. Krijg je daar ook een vol gevoel van net als bij afslank eiwit? zou dan graag de combi topper whey perfection met creatine nemen, scheelt toch weer wel 10euro :p

472094 Ook maar die Syntha-6 bestel, ben benieuwd :D

Beste b&fshop
Als ik een beetje wil afvallen zou ik dan ook whey perfection kunnen nemen i.p.v. Afslank eiwit. Krijg je daar ook een vol gevoel van net als bij afslank eiwit? zou dan graag de combi topper whey perfection met creatine nemen, scheelt toch weer wel 10euro :p

Kan ook prima, van de afslank eiwitten krijg je wel een wat voller gevoel door de dikkere caseine. De whey perfection bevat deze niet;)

472094 Ook maar die Syntha-6 bestel, ben benieuwd :D

dank voor je bestelling!:D:D

- eldert

willen jullie die acties niet te vaak doen, me oma word gek van me ( ik bel steeds om te zeggen dat er nieuw pakketje komt) hahah

die flesjes zijn handig tijdens uitgaan, dan zeuren me maten minder als dat ik met een shake beker aan kom:P

waarom ga je uit met een shake beker waar laat je die:S

ook maar even de aanbieding besteld chocola:zuip:

vorige keer een shake beker mee naar het strand genomen voor als we aankwamen even snel een shake genomen en in de auto gelaten die beker kon ik dus weg gooien toen ik s'avonds weer bij de auto kwam wat een faal actie was dat

Je houd niet van afwassen en hebt geen vaatwasser

holy shieet nice aanbieding, ff 3 trays besteld voor als ik nachtje bij vrienden slaap etc.
ook CoP besteld eens even expirimenteren.

ref: 472660

Net ff een smake bestelling geplaats voordat ik met een smaak zit die ik niet lekker vind :p
ref nummer: 472663.
b&f mijn bestelling is nog geen 15euro maar zouden jullie misschien een pre-workout sample er bij kunnen doen, of is dit ongepast?

Komt de afslank eiwit deze week in de weekaanbieding?
Begin aan het einde te komen van mijn pot :)

ook maar even de aanbieding besteld chocola:zuip:

vorige keer een shake beker mee naar het strand genomen voor als we aankwamen even snel een shake genomen en in de auto gelaten die beker kon ik dus weg gooien toen ik s'avonds weer bij de auto kwam wat een faal actie was dat

Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:42 ----------

Komt de afslank eiwit deze week in de weekaanbieding?
Begin aan het einde te komen van mijn pot :)

Nee,deze week niet helaas.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:46 ----------

holy shieet nice aanbieding, ff 3 trays besteld voor als ik nachtje bij vrienden slaap etc.
ook CoP besteld eens even expirimenteren.

ref: 472660

Dank je, morgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:47 ----------

Net ff een smake bestelling geplaats voordat ik met een smaak zit die ik niet lekker vind :p
ref nummer: 472663.
b&f mijn bestelling is nog geen 15euro maar zouden jullie misschien een pre-workout sample er bij kunnen doen, of is dit ongepast?

Niet ongepast. De vraag om sampling kun je echter het beste bij opmerkingen zetten. Hier zie ik het bijna altijd te laat:)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 20:48 ----------

Ik hoop overigens dat we alle orders er vanavond uit krijgen. Het is enorm druk. We doen in ieder geval ons best. De Syntha6 RTD actie kon wel eens heeeeel:D snel op zijn:)

Is ook een hele goede aanbieding heb een klein voorraadje besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven