Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vaak zitten we van 8 tot 12 bij vrienden en gaan dan uit.. Vandaarga jij uit met een shakebeker op zak?
pancake sample vandaag ontvangen! van het weekend probeer ik ze eens uit! tnx!
waarom ga je uit met een shake beker waar laat je die:S

Ik ging tijd trg zelfs uit met 2 shake bekers, 1voor en 1na..
Ben nou al tijd nietmeer weg geweest

wel buffer dan 95% van DBB

Top, super Jesse! Klant van de maand juliIs ook een hele goede aanbieding heb een klein voorraadje besteld
Een steenkouwe RTD mee naar het strand.... 
Zie het bovenstaande berichtChoco is al op zie ik xD
Nog even iets besteld.. hoop dat die nog voor 10e eruit is

Bedankt voor je order! Wanneer je je betaalwijze kiest daar staat daarboven een vak. Daarin kun je het invullen. Ik heb er nog evne 1tje bij gedaan voor je472888
heb net 2 treetjes van Syntha-6 RTD gekocht, maar beide in vanille smaak
ik zocht een opmerking scherm maar kon geen vinden dus heb ik het maar zo gedaan
zouden jullie hier 1 chocola en 1 vanille van kunnen maken?
Zou ik er misschien een extra shaker bij kunnen krijgen? Ben die van mij in de sportschool vergeten![]()
bij voorbaat dank!

Er word altijd gewerkt tot half 11. Als de orders tot tien uur verwerkt worden, moet de voorbereiding voor de volgende dienst gedaan worden.ik denk dat ik net telaat ben hé
heb ook al geprobeerd te bellen omdat mijn bestelling voor 10 uur geplaatst was en ik ben bang dat er 2 vanille ingepakt zullen worden >.<
maar no luck, ik denk dat de telefoon operator al naar huis is (cant blame him)

Jeps, morgen in huisHeb ook net voor 10 2 syntha's besteld, maar geen verstuurbevestiging gehad. Worden ze dan pas morgen verstuurd?
ref: 472915
Bedankt voor je order!Hoppaaaaa!! Super pancake man! Ze zijn inderdaad heel gemakkelijk te bakken en erg lekker!
Wil je jouw skills hier met ons delen?
Bedankt voor je bestelling

Helaas is je order een vooruitbetaling. Als je het bij de overschrijving wilt vermelden, moet het goedkomenNet weer een bestelling geplaatst!Zouden jullie er misschien een sample kunnen bij doen van jullie protein pancakes?
andere mogen natuurlijk ook altijd
referentienummer: 473057

Ik heb ze samen verstuurd voor jeref: 472915 en Ref: 473142 kunnen jullie in 1 doosje sturen, had ze apart besteld. Ook wat overbodige samples en/of bekertje zou welkom zijn.
Alvast bedankt jongens.

Haha, ze zijn nu alweer op. We hadden echt te veel in gekocht, maar allemaal op! Leuke actie voor jullie
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 00:31 ----------
vanilla gekocht maar ik was er vroeg bij hahaha ben benieuwd hoe het smaakt. nice aktie
Volgende keer gewoon bestellen, dan zetten wij het voor je achteruit. Leveren we de eerste van de maand wel uitNOG 12 DAGEN EN IK MAG WEER BESTELLEN ! overeenkomst met vrouw 1 x per maand bestellen![]()

Wat is je ordernummer, check ik het even voor je!Ik heb precies op 21:42 besteld maar hij is rond 7 uur vanochtend verzonden, morgen binnen of vandaag? (maakt me verder niet uit hoor gewoon benieuwd)