AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Gisterenmiddag besteld maar staat nu dat het vrijdag binnenkomt?
Uw bestelling met referentienummer: 472100 is verzonden.

Vandaag aan de slag met de gister binnengekregen pannenkoeken mix! Ik was erg te spreken over de sample dus maar meteen zo een pot gekocht. Ik had er wel maar 1 (perfecte) pannenkoek van gemaakt (Tefal pan heh...), dikste pancake ever, maar minder dik dan de make up plamuur laag op Snooki xD.

Zie jammer genoeg nu dat die BSN flesjes op zijn. Toch niet moeten aarzelen!

gr

Doordat het gister onverwachts een goede deal met BSN hebben kunnen sluiten is ontzettend druk is geweest. Hierdoor hebben we met het halve personeelsbestand helaas niet alle orders eruit kunnen krijgen. Alle orders tot 21.42 zullen vandaag geleverd worden. Alle orders daarna worden vandaag verwerkt en morgen aangeboden. Ons excuus voor het ongemak.:rolleyes:

Top, super Jesse! Klant van de maand juli:cool: Een steenkouwe RTD mee naar het strand.... :D

Zie het bovenstaande bericht:rolleyes::rolleyes:

Bedankt voor je order! Wanneer je je betaalwijze kiest daar staat daarboven een vak. Daarin kun je het invullen. Ik heb er nog evne 1tje bij gedaan voor je :)

Er word altijd gewerkt tot half 11. Als de orders tot tien uur verwerkt worden, moet de voorbereiding voor de volgende dienst gedaan worden. :cool:

Jeps, morgen in huis :D Bedankt voor je order!

Hoppaaaaa!! Super pancake man! Ze zijn inderdaad heel gemakkelijk te bakken en erg lekker! :meal: Wil je jouw skills hier met ons delen?:rolleyes:

Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-Slechts 33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-100% de beste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!

Bedankt voor je bestelling :)

Helaas is je order een vooruitbetaling. Als je het bij de overschrijving wilt vermelden, moet het goedkomen :)

Ik heb ze samen verstuurd voor je :)

Haha, ze zijn nu alweer op. We hadden echt te veel in gekocht, maar allemaal op! Leuke actie voor jullie :thumbs:

Ralf

Ik krijg juist een mail over die aanbieding van die RTD's van bsn en ze zijn al op ?

Mss de mails eerder verzenden , komt nogal raar over als je smorgens een mail krijgt over een aanbieding en het is al uitverkocht ;)

Ik had gister ofzo al mail hoor..

Ik krijg juist een mail over die aanbieding van die RTD's van bsn en ze zijn al op ?

Mss de mails eerder verzenden , komt nogal raar over als je smorgens een mail krijgt over een aanbieding en het is al uitverkocht ;)

Tja, daar heb je een goed punt:rolleyes: Eerlijk antwoord; We hadden ingeschat er een week mee te doen. Dit hebben wij ook echt nog nooit meegemaakt. Normaal kan dit (deze drukte) ook helemaal niet in deze tijd.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 10:42 ----------

Ik had gister ofzo al mail hoor..

De mail gaat er ivm de hoeveelheid gefaseerd uit. Normaal hadden we voldoende voor ruim een week moeten hebben naar onze schatting. Tja:D

Kunnen jullie even kijken wat er met bestelling nr 472028 is?
Was gistermiddag om half 3 verzonden en de leverdatum stond ook op donderdag. Maar nu staat er nog steeds zending word voorbereid en de leverdatum is verschoven naar vrijdag ;)

Ben benieuwt morgen naar de week aanbieding komt Pro Antium nog in de aanbieding ergens ?

En ik zal er 1 meenemen naar het strand ;)(RTD)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 10:55 ----------

Heeft de post vrij vandaag zelfde probleem pakketje staat ineens voor vrijdag gepland.
referentienummer: 472044

Ben benieuwt morgen naar de week aanbieding komt Pro Antium nog in de aanbieding ergens ?

Heeft de post vrij vandaag zelfde probleem pakketje staat ineens voor vrijdag gepland.

Voor mij het zelfde..

Hoi Gisterenmiddag besteld maar staat nu dat het vrijdag binnenkomt?
Uw bestelling met referentienummer: 472100 is verzonden.

Haha en ik ga vannacht op vakantie klotenzooi h

Kunnen jullie even kijken wat er met bestelling nr 472028 is?
Was gistermiddag om half 3 verzonden en de leverdatum stond ook op donderdag. Maar nu staat er nog steeds zending word voorbereid en de leverdatum is verschoven naar vrijdag ;)
De zendingen van gister zijn allemala de deur uitgegaan. Er is een storing geweest in Zwolle waardoor alle pakketten van ons en vele andere bedrijven vertraagd zijn.

Bedankt voor je order! Deze week niet :(

Ralf

waarom staat COP eigenlij bij op=op , komt hij niet meer terug? verkoopt hij zo slecht? ik vind het namelijk wel een goed product maar heb nog meer als een halve pot staan. maarja als hij niet meer terugkomt en alleen nog de duurdere varianten over blijven kan ik natuurlijk beter nog een potje uit de op=op meenemen bij volgende bestelling

Gister besteld ( 15:37 )

Maar kan geen Track&Trace vinden van mijn bestelling :sad:

Hoe kan dit? Ref nr : 472094

Wil gewoon me Syntha-6 shakies proberen :D en me igniter shots :P

Gisteren middag besteld (472443) en krijg mijn pakje ook vrijdag :sad:
Damn you post!!!!! Eerst een gat in mijn pancakesample branden en nu mijn pakje te laat afleven! :mad: ;)

waarom staat COP eigenlij bij op=op , komt hij niet meer terug? verkoopt hij zo slecht? ik vind het namelijk wel een goed product maar heb nog meer als een halve pot staan. maarja als hij niet meer terugkomt en alleen nog de duurdere varianten over blijven kan ik natuurlijk beter nog een potje uit de op=op meenemen bij volgende bestelling
De COP gaat inderdaad uit het assortiement.
Gister besteld ( 15:37 )

Maar kan geen Track&Trace vinden van mijn bestelling :sad:

Hoe kan dit? Ref nr : 472094

Wil gewoon me Syntha-6 shakies proberen :D en me igniter shots :P
Je bent niet de eerste die hierover begint. De PostNL heeft zojuist contact met ons gezocht en verteld, dat alle pakketten van woensdag pas vrijdag uitgeleverd gaan worden. De PostNL heeft vannacht een storing gehad en daardoor is geen enkel pakket ingescanned en gaat vandaag verwerkt worden. Enorm balen voor jullie en slecht voor ons..:rolleyes:
Gisteren middag besteld (472443) en krijg mijn pakje ook vrijdag :sad:
Damn you post!!!!! Eerst een gat in mijn pancakesample branden en nu mijn pakje te laat afleven! :mad: ;)
Sja... wat moet je over de post zeggen...:rolleyes:

De COP gaat inderdaad uit het assortiement.

Je bent niet de eerste die hierover begint. De PostNL heeft zojuist contact met ons gezocht en verteld, dat alle pakketten van woensdag pas vrijdag uitgeleverd gaan worden. De PostNL heeft vannacht een storing gehad en daardoor is geen enkel pakket ingescanned en gaat vandaag verwerkt worden. Enorm balen voor jullie en slecht voor ons..:rolleyes:

Sja... wat moet je over de post zeggen...:rolleyes:
Gaat de COP uit het assortiment :eek:

Damn net al voor 400 euro in een week besteld maar die COP voor een tientje kan er dan ook wel bij :D

En pas vrijdag???:eek:

Enige wat ik uit het verhaal hierboven begreep is dat we extra samples kunnen vragen bij de bestelling ivm de late levering van woensdag?;):rolleyes:

Gaat de COP uit het assortiment :eek:

Damn net al voor 400 euro in een week besteld maar die COP voor een tientje kan er dan ook wel bij :D

En pas vrijdag???:eek:

Enige wat ik uit het verhaal hierboven begreep is dat we extra samples kunnen vragen bij de bestelling ivm de late levering van woensdag?;):rolleyes:
:roflol: scherp

Wat is er zo goed aan die cop? :o

Wat een slecht bedrijf die postnl...

Kan b&f natuurlijk niks aan doen. dan morgen maar mn whey !

Hallo B&F,

Wanneer is Syntha6 RTD BSN weer te koop bij jullie?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven