Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doordat het gister onverwachts een goede deal met BSN hebben kunnen sluiten is ontzettend druk is geweest. Hierdoor hebben we met het halve personeelsbestand helaas niet alle orders eruit kunnen krijgen. Alle orders tot 21.42 zullen vandaag geleverd worden. Alle orders daarna worden vandaag verwerkt en morgen aangeboden. Ons excuus voor het ongemak.
Top, super Jesse! Klant van de maand juliEen steenkouwe RTD mee naar het strand....
Zie het bovenstaande bericht
Bedankt voor je order! Wanneer je je betaalwijze kiest daar staat daarboven een vak. Daarin kun je het invullen. Ik heb er nog evne 1tje bij gedaan voor je
Er word altijd gewerkt tot half 11. Als de orders tot tien uur verwerkt worden, moet de voorbereiding voor de volgende dienst gedaan worden.
Jeps, morgen in huisBedankt voor je order!
Hoppaaaaa!! Super pancake man! Ze zijn inderdaad heel gemakkelijk te bakken en erg lekker!Wil je jouw skills hier met ons delen?
Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-Slechts 33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-100% de beste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!
Bedankt voor je bestelling
Helaas is je order een vooruitbetaling. Als je het bij de overschrijving wilt vermelden, moet het goedkomen
Ik heb ze samen verstuurd voor je
Haha, ze zijn nu alweer op. We hadden echt te veel in gekocht, maar allemaal op! Leuke actie voor jullie
Ralf

Ik krijg juist een mail over die aanbieding van die RTD's van bsn en ze zijn al op ?
Mss de mails eerder verzenden , komt nogal raar over als je smorgens een mail krijgt over een aanbieding en het is al uitverkocht![]()
Eerlijk antwoord; We hadden ingeschat er een week mee te doen. Dit hebben wij ook echt nog nooit meegemaakt. Normaal kan dit (deze drukte) ook helemaal niet in deze tijd.
(RTD)Ben benieuwt morgen naar de week aanbieding komt Pro Antium nog in de aanbieding ergens ?
En ik zal er 1 meenemen naar het strand(RTD)
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 10:55 ----------
Heeft de post vrij vandaag zelfde probleem pakketje staat ineens voor vrijdag gepland.
referentienummer: 472044
De zendingen van gister zijn allemala de deur uitgegaan. Er is een storing geweest in Zwolle waardoor alle pakketten van ons en vele andere bedrijven vertraagd zijn.Kunnen jullie even kijken wat er met bestelling nr 472028 is?
Was gistermiddag om half 3 verzonden en de leverdatum stond ook op donderdag. Maar nu staat er nog steeds zending word voorbereid en de leverdatum is verschoven naar vrijdag![]()
Bedankt voor je order! Deze week nietBen benieuwt morgen naar de week aanbieding komt Pro Antium nog in de aanbieding ergens ?
En ik zal er 1 meenemen naar het strand(RTD)
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 10:55 ----------
Heeft de post vrij vandaag zelfde probleem pakketje staat ineens voor vrijdag gepland.
referentienummer: 472044

Volgende keer gewoon bestellen, dan zetten wij het voor je achteruit. Leveren we de eerste van de maand wel uit
Wat is je ordernummer, check ik het even voor je!
Ralf
De COP gaat inderdaad uit het assortiement.waarom staat COP eigenlij bij op=op , komt hij niet meer terug? verkoopt hij zo slecht? ik vind het namelijk wel een goed product maar heb nog meer als een halve pot staan. maarja als hij niet meer terugkomt en alleen nog de duurdere varianten over blijven kan ik natuurlijk beter nog een potje uit de op=op meenemen bij volgende bestelling
Je bent niet de eerste die hierover begint. De PostNL heeft zojuist contact met ons gezocht en verteld, dat alle pakketten van woensdag pas vrijdag uitgeleverd gaan worden. De PostNL heeft vannacht een storing gehad en daardoor is geen enkel pakket ingescanned en gaat vandaag verwerkt worden. Enorm balen voor jullie en slecht voor ons..Gister besteld ( 15:37 )
Maar kan geen Track&Trace vinden van mijn bestelling
Hoe kan dit? Ref nr : 472094
Wil gewoon me Syntha-6 shakies proberenen me igniter shots
![]()

Sja... wat moet je over de post zeggen...Gisteren middag besteld (472443) en krijg mijn pakje ook vrijdag
Damn you post!!!!! Eerst een gat in mijn pancakesample branden en nu mijn pakje te laat afleven!![]()
![]()

Gaat de COP uit het assortimentDe COP gaat inderdaad uit het assortiement.
Je bent niet de eerste die hierover begint. De PostNL heeft zojuist contact met ons gezocht en verteld, dat alle pakketten van woensdag pas vrijdag uitgeleverd gaan worden. De PostNL heeft vannacht een storing gehad en daardoor is geen enkel pakket ingescanned en gaat vandaag verwerkt worden. Enorm balen voor jullie en slecht voor ons..
Sja... wat moet je over de post zeggen...![]()

Gaat de COP uit het assortiment![]()
Damn net al voor 400 euro in een week besteld maar die COP voor een tientje kan er dan ook wel bij![]()
En pas vrijdag
Enige wat ik uit het verhaal hierboven begreep is dat we extra samples kunnen vragen bij de bestelling ivm de late levering van woensdag?![]()
scherp
Wat een slecht bedrijf die postnl...
Kan b&f natuurlijk niks aan doen. dan morgen maar mn whey !

Nee, ik kan er helaas niets meer aan doen. Was het maar zo. Morgen niets als klachten dankzij Postnl![]()