XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling komt pas morgen111!!!!

Oprecht best jammer, had wel zin in een Syntha-6 RTD, nu moet ik helemaal zelf schudden en zo :(

ik kreeg vanochtend om 9:51 "Uw bestelling is verzonden"-mailtje van mn syntha 6 rtd en net om 13:34 een mailtje dat de syntha 6 rtd op zijn en ik mn bestelling niet krijg

welke moet ik nou geloven? :p

Helaas de laatste:rolleyes: Excuses!:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:13 ----------

Mijn bestelling komt pas morgen111!!!!

Oprecht best jammer, had wel zin in een Syntha-6 RTD, nu moet ik helemaal zelf schudden en zo :(

Tjaa, missertje bij Postnl. Kan er weinig meer aan doen:rolleyes:

Heren,
Ik lees hier goede dingen over die perfect pancake. Zou er een sample bij bestelling 473751 mogen? Vergat het bij opmerkingen te zetten.

Bij mij blijven die pancakes altijd hopeloos plakken op de pan :(
Ik heb met experimenteren al helft van de pot opgemaakt.

Heren,
Ik lees hier goede dingen over die perfect pancake. Zou er een sample bij bestelling 473751 mogen? Vergat het bij opmerkingen te zetten.

Dank je, voor de bestelling! Deze is al verwerkt dus ik kan het je niet beloven maar ik ga kijken:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:29 ----------

Bij mij blijven die pancakes altijd hopeloos plakken op de pan :(
Ik heb met experimenteren al helft van de pot opgemaakt.

Andere pan nemen. Niet te heet en per serving 3 dunnere pannenkoeken bakken. Dat moet goed gaan, zelfs mij lukt het zo:D

Helaas de laatste:rolleyes: Excuses!:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:13 ----------

Tjaa, missertje bij Postnl. Kan er weinig meer aan doen:rolleyes:
neem aan dat er weinig klachten komen als je het zo naar de klant uitlegt toch?

Was leuke actie gister trouwens met die syntha

neem aan dat er weinig klachten komen als je het zo naar de klant uitlegt toch?

Was leuke actie gister trouwens met die syntha

Klopt, valt niks aan te doen. Actie was zeker geslaagd :D:D

Balen :( Ik kreeg namelijk ook een verzendbevestiging en 's middags pas een mailtje dat hij niet geleverd zou worden.

Tjah, was verschrikkelijk snel uitverkocht. Geld staat binnen enkele dagen op je rekening;)

- Eldert

Super dat de isolaat stracciatella nu ook op voorraad is, is deze smaak goed te combineren met jullie ultra fine oats? En ik had gister een sample van whey perfection banaan, prima smaak (zelfs met water) maar ik had er wel last van dat er veel schuim op m'n shake zat. Komt dit vaak voor bij de Whey Perfection? Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik de isolaat waarschijnlijk wel vervangen door de whey perfection, deze laatste heeft ook nog het voordeel dat er glutamine en bcaa's in zitten, in tegenstelling tot bij de isolaat toch?

Alvast bedankt :)

Net voor de eerste keer whey nuttela binnengespeeld

Man wat is dit lekker!

Lekkerste wat ik al vandaag gegeten heb trouwens!!

Super dat de isolaat stracciatella nu ook op voorraad is, is deze smaak goed te combineren met jullie ultra fine oats? En ik had gister een sample van whey perfection banaan, prima smaak (zelfs met water) maar ik had er wel last van dat er veel schuim op m'n shake zat. Komt dit vaak voor bij de Whey Perfection? Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik de isolaat waarschijnlijk wel vervangen door de whey perfection, deze laatste heeft ook nog het voordeel dat er glutamine en bcaa's in zitten, in tegenstelling tot bij de isolaat toch?

Kan prima met de oats:cool: Schuimen valt mee hoor! Klopt, bij de whey zijn deze extra toegevoegd, de isolaat is net wat ''schoner'' qua koolhydraten en vetten

Net voor de eerste keer whey nuttela binnengespeeld

Man wat is dit lekker!

Lekkerste wat ik al vandaag gegeten heb trouwens!!

Dank voor je bestelling!:):)

- Eldert

Kan prima met de oats:cool: Schuimen valt mee hoor! Klopt, bij de whey zijn deze extra toegevoegd, de isolaat is net wat ''schoner'' qua koolhydraten en vetten

- Eldert

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zie dat er bij de Perfection meer diverse smaken zijn, welke smaken hebben jullie voorkeur? Kan ik daar misschien rekening mee houden voor het bestellen ;) En ik neem aan dat het verschil tussen perfection en isolaat zo goed als verwaarloosbaar is als je niet lactose-intolerant bent of in wedstrijdvoorbereiding zit?

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met mijn bestelling ?

Referentienummer : 468821

Eerst stond er bij de bezorgdatum woensdag, dan vandaag donderdag en nu staat er dat het morgen wordt geleverd...

Als ik kijk naar de status van mijn verzending staat er 'zending wordt voorbereid'.

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zie dat er bij de Perfection meer diverse smaken zijn, welke smaken hebben jullie voorkeur? Kan ik daar misschien rekening mee houden voor het bestellen ;)

Ben zelf wel echt fan van de straciatella smaak:D

Hoe zit het met mijn bestelling ?

Referentienummer : 468821

Eerst stond er bij de bezorgdatum woensdag, dan vandaag donderdag en nu staat er dat het morgen wordt geleverd...

Als ik kijk naar de status van mijn verzending staat er 'zending wordt voorbereid'.

Ik PM je even;)

- Eldert

Pakketje zou tussen 12-17:30 geleverd worden volgens t&t maar is nog steeds niet binnen? :(

Ref 472699

Wat worden de weekaanbiedingen Eldert?

Wordt morgen bekend:cool:

- Eldert

Niet zo mysterieus he, Eldert!

Origineel gepost door Vincenzio<br />
Zet t anders even op facebook en twitter?
<br />
<br />
zal Ralf zo even vragen. Niemand heeft ergens tijd voor. Stresssssss:cool:<font color="Silver"><br />
<br />
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:41 ----------<br />
<br />
</font>
Origineel gepost door TheGoodLife<br />
Zal er iets leuks staan in de weekaanbiedingen? Dan wacht iknog een dagje men mijn bestelling, zal waarschjnlijk een grote bestelling zijn vandaar ik het even vraag :-)
<br />
<br />
Morgen;:)<br />
100% Whey muscletech<br />
C4 Pre-workout Cellucor<br />
Vaporize<br />
BCAA Caps<br />
<br />
Prijzen staan er nu al op. (heb ik net al gedaan<font color="Silver"><br />
<br />
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:42 ----------<br />
<br />
</font>
Origineel gepost door Carlito1<br />
moet die Syntha-6 RTD gekoeld bewaard blijven? de koelkast staat namelijk helemaal vol ivm een verjaardag morgen
<br />
<br />
Nee, alleen na opening.:)

Niet zo mysterieus he, Eldert!

<br />
<br />
zal Ralf zo even vragen. Niemand heeft ergens tijd voor. Stresssssss:cool:<font color="Silver"><br />
<br />
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:41 ----------<br />
<br />
</font><br />
<br />
Morgen;:)<br />
100% Whey muscletech<br />
C4 Pre-workout Cellucor<br />
Vaporize<br />
BCAA Caps<br />
<br />
Prijzen staan er nu al op. (heb ik net al gedaan<font color="Silver"><br />
<br />
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:42 ----------<br />
<br />
</font><br />
<br />
Nee, alleen na opening.:)

Moet het wel een beetje spannend houden voor jullie he;)

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven