Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kreeg vanochtend om 9:51 "Uw bestelling is verzonden"-mailtje van mn syntha 6 rtd en net om 13:34 een mailtje dat de syntha 6 rtd op zijn en ik mn bestelling niet krijg
welke moet ik nou geloven?![]()
Excuses!
Mijn bestelling komt pas morgen111!!!!
Oprecht best jammer, had wel zin in een Syntha-6 RTD, nu moet ik helemaal zelf schudden en zo![]()

Heren,
Ik lees hier goede dingen over die perfect pancake. Zou er een sample bij bestelling 473751 mogen? Vergat het bij opmerkingen te zetten.

Bij mij blijven die pancakes altijd hopeloos plakken op de pan
Ik heb met experimenteren al helft van de pot opgemaakt.

neem aan dat er weinig klachten komen als je het zo naar de klant uitlegt toch?Helaas de laatsteExcuses!
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:13 ----------
Tjaa, missertje bij Postnl. Kan er weinig meer aan doen![]()
Helaas de laatsteExcuses!
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 16:13 ----------
Tjaa, missertje bij Postnl. Kan er weinig meer aan doen![]()
Ik kreeg namelijk ook een verzendbevestiging en 's middags pas een mailtje dat hij niet geleverd zou worden.neem aan dat er weinig klachten komen als je het zo naar de klant uitlegt toch?
Was leuke actie gister trouwens met die syntha

BalenIk kreeg namelijk ook een verzendbevestiging en 's middags pas een mailtje dat hij niet geleverd zou worden.

Super dat de isolaat stracciatella nu ook op voorraad is, is deze smaak goed te combineren met jullie ultra fine oats? En ik had gister een sample van whey perfection banaan, prima smaak (zelfs met water) maar ik had er wel last van dat er veel schuim op m'n shake zat. Komt dit vaak voor bij de Whey Perfection? Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik de isolaat waarschijnlijk wel vervangen door de whey perfection, deze laatste heeft ook nog het voordeel dat er glutamine en bcaa's in zitten, in tegenstelling tot bij de isolaat toch?
Alvast bedankt![]()
Schuimen valt mee hoor! Klopt, bij de whey zijn deze extra toegevoegd, de isolaat is net wat ''schoner'' qua koolhydraten en vettenNet voor de eerste keer whey nuttela binnengespeeld
Man wat is dit lekker!
Lekkerste wat ik al vandaag gegeten heb trouwens!!

Kan prima met de oatsSchuimen valt mee hoor! Klopt, bij de whey zijn deze extra toegevoegd, de isolaat is net wat ''schoner'' qua koolhydraten en vetten
- Eldert
En ik neem aan dat het verschil tussen perfection en isolaat zo goed als verwaarloosbaar is als je niet lactose-intolerant bent of in wedstrijdvoorbereiding zit?Bedankt voor de snelle reactie! Ik zie dat er bij de Perfection meer diverse smaken zijn, welke smaken hebben jullie voorkeur? Kan ik daar misschien rekening mee houden voor het bestellen![]()

Hoe zit het met mijn bestelling ?
Referentienummer : 468821
Eerst stond er bij de bezorgdatum woensdag, dan vandaag donderdag en nu staat er dat het morgen wordt geleverd...
Als ik kijk naar de status van mijn verzending staat er 'zending wordt voorbereid'.
Alvast bedankt![]()

Pakketje zou tussen 12-17:30 geleverd worden volgens t&t maar is nog steeds niet binnen?
Ref 472699

<br />Origineel gepost door Vincenzio<br />
Zet t anders even op facebook en twitter?
<font color="Silver"><br /><br />Origineel gepost door TheGoodLife<br />
Zal er iets leuks staan in de weekaanbiedingen? Dan wacht iknog een dagje men mijn bestelling, zal waarschjnlijk een grote bestelling zijn vandaar ik het even vraag :-)
<br /><br />Origineel gepost door Carlito1<br />
moet die Syntha-6 RTD gekoeld bewaard blijven? de koelkast staat namelijk helemaal vol ivm een verjaardag morgen

Niet zo mysterieus he, Eldert!
<br />
<br />
zal Ralf zo even vragen. Niemand heeft ergens tijd voor. Stresssssss<font color="Silver"><br />
<br />
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:41 ----------<br />
<br />
</font><br />
<br />
Morgen;<br />
100% Whey muscletech<br />
C4 Pre-workout Cellucor<br />
Vaporize<br />
BCAA Caps<br />
<br />
Prijzen staan er nu al op. (heb ik net al gedaan<font color="Silver"><br />