TheGoodLife
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achja wie niet waagt wie niet win he

en heb het gevoel alsof ik meer uithoudingvermogen heb of igg die laatste rep eruit ken persenmoet die Syntha-6 RTD gekoeld bewaard blijven? de koelkast staat namelijk helemaal vol ivm een verjaardag morgen

Zal er iets leuks staan in de weekaanbiedingen? Dan wacht iknog een dagje men mijn bestelling, zal waarschjnlijk een grote bestelling zijn vandaar ik het even vraag :-)

moet die Syntha-6 RTD gekoeld bewaard blijven? de koelkast staat namelijk helemaal vol ivm een verjaardag morgen

Ochja dan komt de post een dagje later overleef ik wel![]()

Na ander halve week toch nog mijn sample van de perfect pancake mogen ontvangen
Ga ze morgen voor mijn ontbijt makenben benieuwd...

Net zeer leuke bestelling geplaatst.
Kan er wel eens nagekeken worden of ik mijn kassakorting heb gekregen? Heb hier niets van zien staan bij het factuurberekening.
Ref. nummer 473579
Bedankt
Oh ja, heb bij opmerkingen gezet dat samples welkom zijn ipv het 3de cadeau, moesten jullie perfect pancake samples hebben mogen deze er bij (wou nameljk een pot bestellen maar zag dat ze niet meer te verkrijgen waren, dus in afwachting daarvan... Hehe)
Deze gaan we direct verwerken, morgen in huis.
uitleg kassakorting[COLOR=silver zei:---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:56 ----------[/COLOR]
De smaak is echt heerlijk. Er 2-3 dunnere pannenkoekejs van bakken vind ik zelf het lekkerst en het makkelijkst
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:59 ----------

Bedankt voor je begrip!Mijne komt dus morgen, had hem eigenlijk al verwacht maar maakt niet uit can't wait ik zag op facebook al dat echt alles binnen 5 uurtjes was uitverkocht iedereen bleef maar bestellen.
Is inderdaad zeker makkelijk, helaas is het al uitverkocht.Zeker weer te laat met de syntha bestellen.... Spijtig was makkelijk geweest voor op vakantie
Super! De Cellucor c4 is inderdaad heel voordelig in de aanbieding! Top productLekkere prijs voor Cellucor C4, die blijft ook zo =)?
NVM, zie al dat het dus weekaanbieding is.

Klopt helamaal. Aankomende dinsdag komt er zeer waarschijnlijk een ander product in de aanbieding. Helaas geen Whey product.Jammer dat de flessen niet meer worden geleverd! Ging het zo snel dat jullie niet doorhadden dat het uitverkocht was?
Komt er misschien nog een keer zo'n actie? Had ze toch wel erg graag gewild! (voor dat bedrag)
Helaas nu nog niet. Zodra ik wat weet, geef ik het aan.