XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal er iets leuks staan in de weekaanbiedingen? Dan wacht iknog een dagje men mijn bestelling, zal waarschjnlijk een grote bestelling zijn vandaar ik het even vraag :-)

:roflol: scherp

Wat is er zo goed aan die cop? :o
Achja wie niet waagt wie niet win he :D:o

En kweenie kgooi het altijd in me me water met creatine en voel me gewoon lekker :D en heb het gevoel alsof ik meer uithoudingvermogen heb of igg die laatste rep eruit ken persen

moet die Syntha-6 RTD gekoeld bewaard blijven? de koelkast staat namelijk helemaal vol ivm een verjaardag morgen

En wanneer komen ze weer binnen >_<

Zet t anders even op facebook en twitter?

zal Ralf zo even vragen. Niemand heeft ergens tijd voor. Stresssssss:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:41 ----------

Zal er iets leuks staan in de weekaanbiedingen? Dan wacht iknog een dagje men mijn bestelling, zal waarschjnlijk een grote bestelling zijn vandaar ik het even vraag :-)

Morgen;:)
100% Whey muscletech
C4 Pre-workout Cellucor
Vaporize
BCAA Caps

Prijzen staan er nu al op. (heb ik net al gedaan

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 12:42 ----------

moet die Syntha-6 RTD gekoeld bewaard blijven? de koelkast staat namelijk helemaal vol ivm een verjaardag morgen

Nee, alleen na opening.:)

Ochja dan komt de post een dagje later overleef ik wel ;)

Na ander halve week toch nog mijn sample van de perfect pancake mogen ontvangen :)
Ga ze morgen voor mijn ontbijt maken :D ben benieuwd...

Net zeer leuke bestelling geplaatst.
Kan er wel eens nagekeken worden of ik mijn kassakorting heb gekregen? Heb hier niets van zien staan bij het factuurberekening.

Ref. nummer 473579

Bedankt

Oh ja, heb bij opmerkingen gezet dat samples welkom zijn ipv het 3de cadeau, moesten jullie perfect pancake samples hebben mogen deze er bij (wou nameljk een pot bestellen maar zag dat ze niet meer te verkrijgen waren, dus in afwachting daarvan... Hehe)

Ochja dan komt de post een dagje later overleef ik wel ;)

Dank voor je begrip:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:56 ----------

Na ander halve week toch nog mijn sample van de perfect pancake mogen ontvangen :)
Ga ze morgen voor mijn ontbijt maken :D ben benieuwd...

De smaak is echt heerlijk. Er 2-3 dunnere pannenkoekejs van bakken vind ik zelf het lekkerst en het makkelijkst:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:59 ----------

Net zeer leuke bestelling geplaatst.
Kan er wel eens nagekeken worden of ik mijn kassakorting heb gekregen? Heb hier niets van zien staan bij het factuurberekening.

Ref. nummer 473579

Bedankt

Oh ja, heb bij opmerkingen gezet dat samples welkom zijn ipv het 3de cadeau, moesten jullie perfect pancake samples hebben mogen deze er bij (wou nameljk een pot bestellen maar zag dat ze niet meer te verkrijgen waren, dus in afwachting daarvan... Hehe)

Allereerst, dank je voor de order:) Deze gaan we direct verwerken, morgen in huis.

kassakorting;
De korting wordt alleen berekend over producten waarop kassakorting van toepassing is. Op producten waarop het niet van toepassing is komt ook geen korting. Dit kan praktisch niet ivm met de soms nihile marges als bij Whey Perfection.:) uitleg kassakorting

Laatst bewerkt:
Mijne komt dus morgen, had hem eigenlijk al verwacht maar maakt niet uit can't wait ik zag op facebook al dat echt alles binnen 5 uurtjes was uitverkocht iedereen bleef maar bestellen.

Zeker weer te laat met de syntha bestellen.... Spijtig was makkelijk geweest voor op vakantie

Lekkere prijs voor Cellucor C4, die blijft ook zo =)?

NVM, zie al dat het dus weekaanbieding is.

Laatst bewerkt:
Jammer dat de flessen niet meer worden geleverd! Ging het zo snel dat jullie niet doorhadden dat het uitverkocht was?
Komt er misschien nog een keer zo'n actie? Had ze toch wel erg graag gewild! (voor dat bedrag:P)

[COLOR=silver zei:
---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:56 ----------[/COLOR]

De smaak is echt heerlijk. Er 2-3 dunnere pannenkoekejs van bakken vind ik zelf het lekkerst en het makkelijkst:)

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 13:59 ----------

Had al speciaal een nieuwe pan gekocht haha....gaat helemaal goed komen....zal morgen mijn bevindingen posten :D
Nogmaals bedankt voor de sample!!!

Hey B&F, al iets meer bekend over PAM spray?

Volgens mij komt die Pam spray over een week of 4 wat ze laatst zijden

Mijne komt dus morgen, had hem eigenlijk al verwacht maar maakt niet uit can't wait ik zag op facebook al dat echt alles binnen 5 uurtjes was uitverkocht iedereen bleef maar bestellen.
Bedankt voor je begrip! :thumbs: waardeer ik!
Zeker weer te laat met de syntha bestellen.... Spijtig was makkelijk geweest voor op vakantie
Is inderdaad zeker makkelijk, helaas is het al uitverkocht.
Lekkere prijs voor Cellucor C4, die blijft ook zo =)?

NVM, zie al dat het dus weekaanbieding is.
Super! De Cellucor c4 is inderdaad heel voordelig in de aanbieding! Top product ;)
Jammer dat de flessen niet meer worden geleverd! Ging het zo snel dat jullie niet doorhadden dat het uitverkocht was?
Komt er misschien nog een keer zo'n actie? Had ze toch wel erg graag gewild! (voor dat bedrag:P)
Klopt helamaal. Aankomende dinsdag komt er zeer waarschijnlijk een ander product in de aanbieding. Helaas geen Whey product.
Hey B&F, al iets meer bekend over PAM spray?
Helaas nu nog niet. Zodra ik wat weet, geef ik het aan.

Ralf

ik kreeg vanochtend om 9:51 "Uw bestelling is verzonden"-mailtje van mn syntha 6 rtd en net om 13:34 een mailtje dat de syntha 6 rtd op zijn en ik mn bestelling niet krijg

welke moet ik nou geloven? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven