pestventje
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag rond 7 besteld, wel een bevestiging van de bestelling gekregen, maar geen verzend mailtje. Normaal gesproken komt die mail vlak na de bestelling.
Nou ga ik wel van uit dat hij straks mee gaat, maar zou je de track & trace code dan per PM kunnen sturen? Ref: 473961
Alvast bedankt.

Zo nog even een bestellinkje geplaatst hoop dat die morgen komt.
Referentie:474178

Moet het wel een beetje spannend houden voor jullie he
- Eldert
Ik ben ook benieuwd! We zien je review wel tegemoetSuper precies om 22:00 bestelling verzonden word morgen weer lekker op de post wachten
Heb speciaal een product van nieuw binnen gepakt morgen shake en een review maken verwacht er veel van

Inderdaad. Jammer, we hadden echt gehoopt met deze voorraad het weekend te overlevenBeste klant,
Uw bestelling met referentienummer: 472915 is verzonden.
Paar uur later:
Zoals u weet hebben wij een exclusieve deal gesloten met BSN. Hierdoor hadden wij de mogelijkheid om de Syntha 6 RTD heel voordelig te leveren. Ook is was de houdbaarheidsdatum heel kort, het is een enorm goede koop.
In deze mail wil ik u mededelen dat wij uw order helaas niet hebben kunnen uitleveren.
Doordat de Syntha 6 RTD sneller dan verwacht uitverkocht is geraakt, hebben we helaas uw order niet kunnen verzenden. Indien u er iets bij heeft besteld, wordt dat gewoon verzonden. Dat heeft u morgen in huis. Het bedrag 9,90 euro per tray wat u ervoor betaald heeft, is direct door onze financiële administratie teruggestort.
Helaas pindakaas! denk ik![]()

Op korte termijn helaas nog niet.wanneer komen de nieuwe smaken er ook voor de protein perfection mix ? want de whey perfection, isolaat perfection & micellar casein perfection hebben die smaken wel![]()
Is wel verstuurd. Heb je de link morgenvroeg nog niet, PM dan even![]()

Super precies om 22:00 bestelling verzonden word morgen weer lekker op de post wachten![]()