Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag pakketje binnen.. Snelle levering zoals altijd:)
Helaas mijn whey sample er niet bij
En van de op=op agmatine zat er wel een maatschepje in:)

Ik ben een tevreden klant:D

Bij mij ook denk ik, want ik heb de agmatine van primaforce gekregen :p Maar op het eerste zicht is die juist hetzelfde...

Ik heb juist de chocolate geprobeerd en vind het juist heerlijk smaken :D

Vind ze zelf ook goed te drinken;)

Vandaag pakketje binnen.. Snelle levering zoals altijd:)
Helaas mijn whey sample er niet bij
En van de op=op agmatine zat er wel een maatschepje in:)

Ik ben een tevreden klant:D

Plaats bij je volgende bestelling een opmerking dat je van mij extra samples krijgt, dan compenseren we het dan:cool:

Bij mij ook denk ik, want ik heb de agmatine van primaforce gekregen :p Maar op het eerste zicht is die juist hetzelfde...

Klopt, precies hetzelfde;)

- Eldert

Heb net mijn bestelling binnen gekregen. Die syntha flesjes kunnen die gewoon op kamertemperatuur bewaard worden? Had alleen mijn sample er niet bij zitten.
Maar bedankt voor de bestelling.

Thx had het verkeerde ref nr ingetoetst :rolleyes:

Moest zijn 472094 :D excuus!

Kan je nu wel zien watter aan de hand is?:)

Lees je PM;)

Heb net mijn bestelling binnen gekregen. Die syntha flesjes kunnen die gewoon op kamertemperatuur bewaard worden? Had alleen mijn sample er niet bij zitten.
Maar bedankt voor de bestelling.

Gewoon op kamertemperatuur is prima:) Als je even een opmerking plaatst bij je volgende bestelling dan zorg ik dat je dan extra samples krijgt:D

- Eldert

Zo bestelling van woensdag is binnen.En die van gisteren komt morgen en dan kan ik weer even er tegenaan ;)

Eerste keer dat ik zo een beetje teleurgesteld ben in B&F. Woensdag avond 2x Syntha 6 besteld, daarna vroeg iemand mij om pre-workout powerpill te bestellen, heb ik erbij besteld. Dus ik denk, laat ik het makkelijker maken voor B&f, stuur maar alles in 1 doosje....hebben ze gedaan. Bestelling is verstuurd gister ochtend rond 7 uur met ref.nummer van Syntha 6 bestelling. Daarna de e-mail gekregen (rond 15:00) dat er geen Syntha 6 meer is. Ik neem aan dat als bestelling met ref.nummer van Syntha 6 verstuurd wordt, dat die dan ook erbij zit. Oftewel er kan altijd (voor of op het moment dat ie verstuurd wordt) gebeld worden naar de klant,sms sturen,e-mailen. Ik snap ook dat jullie het druk hebben, jullie zijn ook maar mensen.
Ik heb in het verleden NOOIT wat gezegd,al kreeg ik vaak geen gekozen kado,vaak geen samples bij grote bestellingen, verkeerde smaakjes van perfection mix en van micellar. Want ik dacht iets van "fouten maken is menselijk, geeft niet."
Daarna hield ik mijn mond niet meer en als er wat mis ging, was het opgelost door B&F. Geef ik ook eerlijk toe dat ik dat goed vind van jullie.
Ik was teleurgesteld dat mijn bestelling kwam net aan en de enige wat erin zat was pre-workout pill! Geen een sample,geen een kleinigheid in de zin van "Wij konden door u bestelde en betaalde producten niet leveren, dus hier paar samples".

Nou na contact met B&F komt al het goed is straks alles weer goed :D

PostNL met hun smoesjes :fire:

Eerst scanner kapot en daarna me pakketje kwijtmaken waardoor ik geen syntha-6 heb fhkers... :fire:

Waarom doen jullie eigenlijk nog zaken met PostNL? die gasten fokken ut op...

Eerste keer dat ik zo een beetje teleurgesteld ben in B&F. Woensdag avond 2x Syntha 6 besteld, daarna vroeg iemand mij om pre-workout powerpill te bestellen, heb ik erbij besteld. Dus ik denk, laat ik het makkelijker maken voor B&f, stuur maar alles in 1 doosje....hebben ze gedaan. Bestelling is verstuurd gister ochtend rond 7 uur met ref.nummer van Syntha 6 bestelling. Daarna de e-mail gekregen (rond 15:00) dat er geen Syntha 6 meer is. Ik neem aan dat als bestelling met ref.nummer van Syntha 6 verstuurd wordt, dat die dan ook erbij zit. Oftewel er kan altijd (voor of op het moment dat ie verstuurd wordt) gebeld worden naar de klant,sms sturen,e-mailen. Ik snap ook dat jullie het druk hebben, jullie zijn ook maar mensen.
Ik heb in het verleden NOOIT wat gezegd,al kreeg ik vaak geen gekozen kado,vaak geen samples bij grote bestellingen, verkeerde smaakjes van perfection mix en van micellar. Want ik dacht iets van "fouten maken is menselijk, geeft niet."
Daarna hield ik mijn mond niet meer en als er wat mis ging, was het opgelost door B&F. Geef ik ook eerlijk toe dat ik dat goed vind van jullie.
Ik was teleurgesteld dat mijn bestelling kwam net aan en de enige wat erin zat was pre-workout pill! Geen een sample,geen een kleinigheid in de zin van "Wij konden door u bestelde en betaalde producten niet leveren, dus hier paar samples".

Erg vervelend, ik PM je even. Los ik het meteen op!:D

Eerst scanner kapot en daarna me pakketje kwijtmaken waardoor ik geen syntha-6 heb fhkers... :fire:

Klopt, is de laatste tijd soms een drama:rolleyes:

- Eldert

Vandaag bestelling ontvangen en volop samples:)

Had ipv een beker om samples gevraagd en aan mijn verzoek werd ruimschoots voldaan.

Zijn hier al 2 pakketjes van B&F verdwenen bij Post NL.

Hoogste tijd voor een betrouwbare verzend bedrijf.

472863 is niet binnen terwijl andere bestelling op dezelfde dag wel binnen is, kan ik deze morgen verwachtte?

De c4 is een erg leuke weekaanbieding. Goed bedacht deze week :)

Ik heb net het eerste Syntha 6 flesje al moeten weggooien vanwege een ZWAAR chemische smaak, nou ik hoop dat de rest wel goed is anders kan ik alles weggooien.

Ik heb precies hetzelfde met de vanille heb de chocola nog niet geprobeerd hoop niet dat die ook zo is. Anders jammer geld. Als ik vanavond of morgen slecht ben weet ik war het van komt :p.

Ik heb een 2de gepakt en die had hetzelfde ja dus het zullen er wel allemaal zijn heel erg jammer idd.
Iemand vertelde mij dat hij choco had geprobeerd en ook het zelfde had.

:( Gescheurde zak fine oats.

Misschien wel iets om op te letten bij het inpakken.

Verder prima spul. Ik kan weer lekker ontbijten met pannekoeken, top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven