Eerste keer dat ik zo een beetje teleurgesteld ben in B&F. Woensdag avond 2x Syntha 6 besteld, daarna vroeg iemand mij om pre-workout powerpill te bestellen, heb ik erbij besteld. Dus ik denk, laat ik het makkelijker maken voor B&f, stuur maar alles in 1 doosje....hebben ze gedaan. Bestelling is verstuurd gister ochtend rond 7 uur met ref.nummer van Syntha 6 bestelling. Daarna de e-mail gekregen (rond 15:00) dat er geen Syntha 6 meer is. Ik neem aan dat als bestelling met ref.nummer van Syntha 6 verstuurd wordt, dat die dan ook erbij zit. Oftewel er kan altijd (voor of op het moment dat ie verstuurd wordt) gebeld worden naar de klant,sms sturen,e-mailen. Ik snap ook dat jullie het druk hebben, jullie zijn ook maar mensen.
Ik heb in het verleden NOOIT wat gezegd,al kreeg ik vaak geen gekozen kado,vaak geen samples bij grote bestellingen, verkeerde smaakjes van perfection mix en van micellar. Want ik dacht iets van "fouten maken is menselijk, geeft niet."
Daarna hield ik mijn mond niet meer en als er wat mis ging, was het opgelost door B&F. Geef ik ook eerlijk toe dat ik dat goed vind van jullie.
Ik was teleurgesteld dat mijn bestelling kwam net aan en de enige wat erin zat was pre-workout pill! Geen een sample,geen een kleinigheid in de zin van "Wij konden door u bestelde en betaalde producten niet leveren, dus hier paar samples".