Sebonkel
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je een review maken als je x-aantal supps aan de lopende band slikt?Hoe kan je nou binnen 1 dag een review maken over een supplement?
Laat staan na 1 dag...het verschil merkt hij toch niet meer 
Hoe kun je een review maken als je x-aantal supps aan de lopende band slikt?Laat staan na 1 dag...het verschil merkt hij toch niet meer
![]()
Het is vast een keer eerder gepost, maar kunnen jullie niet iets met spaarpunten gaan doen ?
Ik ben op een gegeven moment maar gestopt om steeds die shakebeker te kiezen, op den duur heb ik er genoeg.
Met die spaarpunten zou je dan korting kunnen krijgen op nieuwe producten o.i.d.

Of retour systeem voor legen potten/emmers
Zonde steeds weg te gooien

472863 is niet binnen gekomen, kan je deze even checken?

Pancakes blijven maar mislukken, eet alle afschraapsels gewoon zo op... Moesten ze lukken zou het toch net iets smakelijker zijn.

Het ging mij meer om de oude smaak. Een pot of sachet maakt me niets uit. De vanille pannekoek krijg ik helaas niet weg, het is wel makkelijk zo'n pannekoek even tussendoor.We hebben nu alleen de sachets. De potten komen eind aankomende week hoop ik weer.Perfect Protein Pancakes[COLOR="]
Misschien de mogelijkheid om whey oid in zakken te kopen ipv potten zodat wij onze potten kunnen bijvullen?Klopt, probleem is daar de verzendkosten voor retour. Misschien een keer iets met navulverpakkingen
Misschien de mogelijkheid om whey oid in zakken te kopen ipv potten zodat wij onze potten kunnen bijvullen?
Probleem is vaak het verzenden van zakken gaan vaak stuk tijdens het vervoer.
Dat probleem hadden ze al ondervonden, maar ze hadden zo'n grote hoeveelheid besteld en ze konden het nietmeer veranderen (denk)Probleem is vaak het verzenden van zakken gaan vaak stuk tijdens het vervoer.
Proef die syntha 6 eens en hou een slok even vast in je mond, echt extreem ranzig en het smaakt naar kots. Vind het niet zo erg om minder lekkere supplementen te drinken maar het smaakt gewoon alsof het niet goed meer is.
Was ook te mooi om waar te zijn, gaan allemaal direct de container in.
Zonde van die 2 tientjes.
Proef die syntha 6 eens en hou een slok even vast in je mond, echt extreem ranzig en het smaakt naar kots. Vind het niet zo erg om minder lekkere supplementen te drinken maar het smaakt gewoon alsof het niet goed meer is.
Was ook te mooi om waar te zijn, gaan allemaal direct de container in.
Zonde van die 2 tientjes.
Het ging mij meer om de oude smaak. Een pot of sachet maakt me niets uit. De vanille pannekoek krijg ik helaas niet weg, het is wel makkelijk zo'n pannekoek even tussendoor.

Probleem is vaak het verzenden van zakken gaan vaak stuk tijdens het vervoer.

even op mezelf terugkomen, ik krijg maandag die vanille binnen.. kan ik tegen die postNL dude zeggen dat het terugmoet en krijg ik dan mijn geld terug?
En kunnen jullie nagaan of het wel verstandig is om te drinken? de smaak is zoo apart dat ik bijna denk dat ze niet goed meer zijn