AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of retour systeem voor legen potten/emmers

Zonde steeds weg te gooien

472863 is niet binnen gekomen, kan je deze even checken?

Pancakes blijven maar mislukken, eet alle afschraapsels gewoon zo op... Moesten ze lukken zou het toch net iets smakelijker zijn.

Het is vast een keer eerder gepost, maar kunnen jullie niet iets met spaarpunten gaan doen ?

Ik ben op een gegeven moment maar gestopt om steeds die shakebeker te kiezen, op den duur heb ik er genoeg.:D

Met die spaarpunten zou je dan korting kunnen krijgen op nieuwe producten o.i.d.

Op dit moment niet. We krijgen vanaf volgende week (of de week erop) wel leuke dingen met kortingscodes e.d. :)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 08:51 ----------

Of retour systeem voor legen potten/emmers

Zonde steeds weg te gooien

Klopt, probleem is daar de verzendkosten voor retour. Misschien een keer iets met navulverpakkingen:)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 08:52 ----------

472863 is niet binnen gekomen, kan je deze even checken?

Ik vraag het even (zit zelf niet op kantoor) en kom er dan straks op terug:)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 08:52 ----------

Pancakes blijven maar mislukken, eet alle afschraapsels gewoon zo op... Moesten ze lukken zou het toch net iets smakelijker zijn.

Zo dun mogelijk bakken (minder beslag) moet echt lukken of even een andere pan pakken:)

Proef die syntha 6 eens en hou een slok even vast in je mond, echt extreem ranzig en het smaakt naar kots. Vind het niet zo erg om minder lekkere supplementen te drinken maar het smaakt gewoon alsof het niet goed meer is.

Was ook te mooi om waar te zijn, gaan allemaal direct de container in.
Zonde van die 2 tientjes.

Probleem is vaak het verzenden van zakken gaan vaak stuk tijdens het vervoer.
Dat probleem hadden ze al ondervonden, maar ze hadden zo'n grote hoeveelheid besteld en ze konden het nietmeer veranderen (denk)

Gewoon vacuum trekken of PE zakken

Proef die syntha 6 eens en hou een slok even vast in je mond, echt extreem ranzig en het smaakt naar kots. Vind het niet zo erg om minder lekkere supplementen te drinken maar het smaakt gewoon alsof het niet goed meer is.

even op mezelf terugkomen, ik krijg maandag die vanille binnen.. kan ik tegen die postNL dude zeggen dat het terugmoet en krijg ik dan mijn geld terug?

En kunnen jullie nagaan of het wel verstandig is om te drinken? de smaak is zoo apart dat ik bijna denk dat ze niet goed meer zijn

Die flesjes zijn niet te zuipen. heb ze ook weg gegooid.

De smaak is zeker niet goed te noemen. (geen bederf) Heel goed schudden en dan koud drinken maar ik ben het met je eens dat ze niet lekker zijn.

Ik denk eerder dat ze bedorven zijn hoor, ook al schud je een jaar lang die gare smaak krijg je niet weg.

Het ging mij meer om de oude smaak. Een pot of sachet maakt me niets uit. De vanille pannekoek krijg ik helaas niet weg, het is wel makkelijk zo'n pannekoek even tussendoor.

We zijn juist heel enthousiast over de nieuwe smaak. Zo zie je maar hoe smaken verschillen. De oude komen niet meer terug:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 16:39 ----------

Probleem is vaak het verzenden van zakken gaan vaak stuk tijdens het vervoer.

Ja, dat is in theorie wel een vraagstuk:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 16:43 ----------

even op mezelf terugkomen, ik krijg maandag die vanille binnen.. kan ik tegen die postNL dude zeggen dat het terugmoet en krijg ik dan mijn geld terug?

En kunnen jullie nagaan of het wel verstandig is om te drinken? de smaak is zoo apart dat ik bijna denk dat ze niet goed meer zijn

Ja, mag retour. Ze zijn wel goed maar dat de smaak slecht is daar zijn we het wel over eens. Achteraf is/was de actie op alle fronten dan/zo geen succes.:rolleyes:

zonde om weg te gooie mannen gewoon neus dicht en kloeken, proteins=proteins ;) everything for dem gains

ik vind die chocolade syntha 6 opzich wel te doen over de vanille kan ik niets zeggen

idd goed schudden dat had ik bij mijn eerste flesje niet gedaan zit idd dan verschil in de smaak
gewoon achterover gieten is het in 3 sec weg

en de mensen die het weg gooien stuur maar naar mij ik vergoed de verzendkosten:P

en iid bfshop navulling van whey enzo in zakken van 5 en 10 kilo oid voor jullie goedkoper voor ons goedkoper en beter voor het millieu dan al die potten

win-win-win situatie

Komt dat omdat ze gewoon zo vies zijn of omdat ze bijna over datum zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven