AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf ook de syntha rtd shakes en heb daarnet de chocolade geproefd en die was gewoon lekker :D
Alleen zitten er chocoladestukjes in of moet ik harder schudden :P?

De prijs voor de EK Poule 2012 vandaag binnen gekregen, top B&F ! :thumbs:

Hoppaaaaa!! Super pancake man! Ze zijn inderdaad heel gemakkelijk te bakken en erg lekker! :meal: Wil je jouw skills hier met ons delen?:rolleyes:

Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-Slechts 33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-100% de beste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!

De olie of boter op hoog vuur op temperatuur laten komen dat je het beslag hoort sidderen zodra je het in de pan giet. Vervolgens simpelweg op een laag vuurtje rustig gaar laten worden, een keer omdraaien en het is al klaar. Bakt erg simpel inderdaad, zelfs met meerdere scheppen.

Het vuur niet te laag zetten, dan moet hij langer bakken waardoor de pancake droger wordt.

Ik heb precies hetzelfde met de vanille heb de chocola nog niet geprobeerd hoop niet dat die ook zo is. Anders jammer geld. Als ik vanavond of morgen slecht ben weet ik war het van komt :p.

Ze zijn niet super lekker maar;koud zetten, goed schudden en dan zijn ze wel redelijk te drinken.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 07:47 ----------

:( Gescheurde zak fine oats.

Misschien wel iets om op te letten bij het inpakken.

Verder prima spul. Ik kan weer lekker ontbijten met pannekoeken, top!

De verpakkingen van de oats zijn nogal " gevoelig" . Niet erg handig (1 van onze meest verkochte producten) Ee goed en handig product is het zeker.:) Dank je!

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 07:49 ----------

De prijs voor de EK Poule 2012 vandaag binnen gekregen, top B&F ! :thumbs:

De olie of boter op hoog vuur op temperatuur laten komen dat je het beslag hoort sidderen zodra je het in de pan giet. Vervolgens simpelweg op een laag vuurtje rustig gaar laten worden, een keer omdraaien en het is al klaar. Bakt erg simpel inderdaad, zelfs met meerdere scheppen.

Het vuur niet te laag zetten, dan moet hij langer bakken waardoor de pancake droger wordt.

Graag gedaan!:) De Perfect Protein Pancakes zijn heerlijk inderdaad. Maandag/Dinsdag zijn ook de potten van 1500Gr weer binnen:)

Verkopen jullie de pillenboxen nog? of zijn ze gwn op?

Heb zojuist de bestelling opengemaakt bijna alles aanwezig.
Mis alleen de Shaker Pro en de sample, dan lig ik niet zo heel er wakker van de sample maar vind de Shaker Pro wel fijn om op voorraad te hebben.

Kan hier naar gekeken worden?
Refnr 472230

de eerste pancakes wat vernXXXkt in de pan, mischien dan toch met halfvolle melk maken, de dosering met water wat maizena bijgevoegd en nu lukken ze redelijk.

Waarom staat er geen voedingstabel bij de 100% whey premium van Muscletech in de weekaanbieding?

Verkopen jullie de pillenboxen nog? of zijn ze gwn op?

Zijn even op. Komen snel weer binnen:) (1-2 weken)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 13:12 ----------

Heb zojuist de bestelling opengemaakt bijna alles aanwezig.
Mis alleen de Shaker Pro en de sample, dan lig ik niet zo heel er wakker van de sample maar vind de Shaker Pro wel fijn om op voorraad te hebben.

Kan hier naar gekeken worden?
Refnr 472230

Regel ik direct:)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 13:13 ----------

de eerste pancakes wat vernXXXkt in de pan, mischien dan toch met halfvolle melk maken, de dosering met water wat maizena bijgevoegd en nu lukken ze redelijk.

Het is even wennen. Het makkelijkst voor mij is per serving 3 dunnere pannenkoekjes maken:) Ze zijn wel erg lekker:meal:

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 13:14 ----------

Waarom staat er geen voedingstabel bij de 100% whey premium van Muscletech in de weekaanbieding?

Excuses. Onvolledig:cool: Doe ik maandagochtend direct.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 13:14 ----------

Even googlen en dan heb je hem zo :) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bijna 61% eiwit.

Dank je:)

Ref nr: 472297

Ik heb Beta Alanine Pure besteld en in plaats hiervan een pot Creapure Creatine ontvangen.

Kan hiernaar gekeken worden? :)

Zo bestelling weer binnen zoals altijd netjes op tijd heb meteen een product getest en Pro Antium van Ronnie Coleman review gemaakt goed product

Is Olimp het enige merk waar jullie AAKG producten van hebben?

Hey B&F,

ik had gisteren een bestelling geplaatst met o.a. omega 3 van now foods, maar nu heb ik volgens mij de verkeerde ontvangen.

ref. nummer: 474964

B&F,

is APE van Athletic Edge Nutrition uitverkocht?

Ik kan het niet meer terugvinden op jullie site.

Ref nr: 472297

Ik heb Beta Alanine Pure besteld en in plaats hiervan een pot Creapure Creatine ontvangen.

Kan hiernaar gekeken worden? :)

Regel ik direct voor je!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 15:34 ----------

Zo bestelling weer binnen zoals altijd netjes op tijd heb meteen een product getest en Pro Antium van Ronnie Coleman review gemaakt goed product

Top! Dank je, voor de bestelling en review:)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 15:37 ----------

Is Olimp het enige merk waar jullie AAKG producten van hebben?

AAKG wel. Hier ons complete assortiment arginine producten:)
http://bodyenfitshop.nl/l-arginine

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 15:37 ----------

Hey B&F,

ik had gisteren een bestelling geplaatst met o.a. omega 3 van now foods, maar nu heb ik volgens mij de verkeerde ontvangen.

ref. nummer: 474964

Wat heb je ontvangen dan?

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 15:38 ----------

B&F,

is APE van Athletic Edge Nutrition uitverkocht?

Ik kan het niet meer terugvinden op jullie site.

Ja, komt wel snel weer binnen. 1 tot max 2 weken:)

ik PM wel even :)

Het is vast een keer eerder gepost, maar kunnen jullie niet iets met spaarpunten gaan doen ?

Ik ben op een gegeven moment maar gestopt om steeds die shakebeker te kiezen, op den duur heb ik er genoeg.:D

Met die spaarpunten zou je dan korting kunnen krijgen op nieuwe producten o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven