Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppaaaaa!! Super pancake man! Ze zijn inderdaad heel gemakkelijk te bakken en erg lekker!Wil je jouw skills hier met ons delen?
Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-Slechts 33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-100% de beste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!
Ik heb precies hetzelfde met de vanille heb de chocola nog niet geprobeerd hoop niet dat die ook zo is. Anders jammer geld. Als ik vanavond of morgen slecht ben weet ik war het van komt.
Gescheurde zak fine oats.
Misschien wel iets om op te letten bij het inpakken.
Verder prima spul. Ik kan weer lekker ontbijten met pannekoeken, top!
Dank je!De prijs voor de EK Poule 2012 vandaag binnen gekregen, top B&F !
De olie of boter op hoog vuur op temperatuur laten komen dat je het beslag hoort sidderen zodra je het in de pan giet. Vervolgens simpelweg op een laag vuurtje rustig gaar laten worden, een keer omdraaien en het is al klaar. Bakt erg simpel inderdaad, zelfs met meerdere scheppen.
Het vuur niet te laag zetten, dan moet hij langer bakken waardoor de pancake droger wordt.
De Perfect Protein Pancakes zijn heerlijk inderdaad. Maandag/Dinsdag zijn ook de potten van 1500Gr weer binnen
Waarom staat er geen voedingstabel bij de 100% whey premium van Muscletech in de weekaanbieding?
:Verkopen jullie de pillenboxen nog? of zijn ze gwn op?
(1-2 weken)Heb zojuist de bestelling opengemaakt bijna alles aanwezig.
Mis alleen de Shaker Pro en de sample, dan lig ik niet zo heel er wakker van de sample maar vind de Shaker Pro wel fijn om op voorraad te hebben.
Kan hier naar gekeken worden?
Refnr 472230

de eerste pancakes wat vernXXXkt in de pan, mischien dan toch met halfvolle melk maken, de dosering met water wat maizena bijgevoegd en nu lukken ze redelijk.
Ze zijn wel erg lekker
Waarom staat er geen voedingstabel bij de 100% whey premium van Muscletech in de weekaanbieding?
Doe ik maandagochtend direct.Even googlen en dan heb je hem zo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bijna 61% eiwit.

Zo bestelling weer binnen zoals altijd netjes op tijd heb meteen een product getest en Pro Antium van Ronnie Coleman review gemaakt goed product
Hoe kan je nou binnen 1 dag een review maken over een supplement?
ditHoe kan je nou binnen 1 dag een review maken over een supplement?

Ref nr: 472297
Ik heb Beta Alanine Pure besteld en in plaats hiervan een pot Creapure Creatine ontvangen.
Kan hiernaar gekeken worden?![]()

Zo bestelling weer binnen zoals altijd netjes op tijd heb meteen een product getest en Pro Antium van Ronnie Coleman review gemaakt goed product

Is Olimp het enige merk waar jullie AAKG producten van hebben?

Hey B&F,
ik had gisteren een bestelling geplaatst met o.a. omega 3 van now foods, maar nu heb ik volgens mij de verkeerde ontvangen.
ref. nummer: 474964
B&F,
is APE van Athletic Edge Nutrition uitverkocht?
Ik kan het niet meer terugvinden op jullie site.