De versie Opti-Men die wij hebben is de enige versie die wij leveren. Deze is anders dan die in de VS omdat wij verplicht zijn een iets andere samenstelling te leveren.
Ralf
B&F,
geld dat voor elk bedrijf in nederland? of alleen bij B&F?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De versie Opti-Men die wij hebben is de enige versie die wij leveren. Deze is anders dan die in de VS omdat wij verplicht zijn een iets andere samenstelling te leveren.
Ralf
B&F,
geld dat voor elk bedrijf in nederland? of alleen bij B&F?
heb mn bestelling netjes de volgende dag binnenen alles klopt
en als klapper op de vuurpijl hebben jullie me ook nog de sporttas bijgestoken ipv de andere cadeau's zoals ik had gevraagd bij de opmerkingen
made my day![]()

Weer een bestelling geplaatst refnr:480430is het druk bij jullie Eldert?? Heb nog geen mail ontvangen van verzending...normaal krijg ik die meteen..

een vraag over de 100 premium whey van weekaanbieding. zal ik omdat het aanbieding is deze of de Whey perf.. pakken? zou zeggen de 100% qua voedingswaarden en smaak weet ik het niet

Voilà de wtf eens besteld. Voor die prijs.... Ben eens benieuwd zonder de 1,3 dm. Is hij zo goed als craze? Want van de grape smaak van craze ben ik geen fan van.

Hallo B&F
zouden jullie ElastiJoint van Labrada niet in het assortiment kunnen nemen?
Het is een pupulair product in de vs en aangezien jullie al labrada producten lijkt het me makkelijk aan te schaffen voor jullie...
Ik heb srs meer dan de helft van mijn bestellingen niet moeten tekenen. Niet dat ik dat erg vindDe postNL is verplicht om een handtekening voor elk pakket te vragen. Waarom dat niet gebeurt is, is spijtig. Ik reageer zo op je PM
Nee, helaas is dat niet mogelijk. De Variety's krijgen we kant en klaar aangeleverd en zijn dus voorverpakt.
Ralf
is handig als niemand thuis is! (ik woon niet in een stad en pakketje kan je niet zien vanop straat)
Ik heb er nog nooit één gevraagd en wil nu overschakelen van kwark op casseine. Liever eerst proeven voor ik 2kg koop 
Ik heb srs meer dan de helft van mijn bestellingen niet moeten tekenen. Niet dat ik dat erg vindis handig als niemand thuis is! (ik woon niet in een stad en pakketje kan je niet zien vanop straat)
Net de whey samples aangekregen. Zoals altijd een nette levering!
Wel jammer dat ik geen casseine sample had gekregenIk heb er nog nooit één gevraagd en wil nu overschakelen van kwark op casseine. Liever eerst proeven voor ik 2kg koop
![]()
Ik heb srs meer dan de helft van mijn bestellingen niet moeten tekenen. Niet dat ik dat erg vindis handig als niemand thuis is! (ik woon niet in een stad en pakketje kan je niet zien vanop straat)
Net de whey samples aangekregen. Zoals altijd een nette levering!
Wel jammer dat ik geen casseine sample had gekregenIk heb er nog nooit één gevraagd en wil nu overschakelen van kwark op casseine. Liever eerst proeven voor ik 2kg koop
![]()

Ook met water? Want 400ml melk in de cut laat ik lieverDank voor je bestelling! Caseine samples helaas niet op voorraad, vandaar. Vanille is echt een aanrader, die smaak heb ik zelf.
- Eldert

Ook met water? Want 400ml melk in de cut laat ik liever
Zijn er plannen om van die Variety Sachets Packs te maken voor caseine?

Komen er nog nieuwe smaken voor de Micellar Casein Eldert?