3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
We proberen het zo scherp mogelijk te blijven prijzen
- Eldert
Niks aan te doen
Nog steeds wel de goedkoopste fine oats van alle board sponsors 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We proberen het zo scherp mogelijk te blijven prijzen
- Eldert
Nog steeds wel de goedkoopste fine oats van alle board sponsors 
Niks aan te doenNog steeds wel de goedkoopste fine oats van alle board sponsors
![]()

.,
., ref 479926., 
Bedankt voor je order! We gaan het weer netjes voor je verwerken
Die moet dan echt vandaag komen. Wat is je referentienummer van je order? Dan ga ik of mijn collega er even voor je achteraan!
Ralf
http://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/labeloptimen(1).jpg)Als ik heel eerlijk ben, heb ik daar momenteel geen zicht op.Ff vraagje Eldert....blijven de Micellar en perfection mix zelfde prijs als nu of gaan die ook omhoog?

Het is prijs/kwaliteit een prima booster. Werkt goed en de dosering is relatief hoog. Vaak is het zo dat pwo's +/- 2gr creatine bevat.Is Wake the freak echt een dikke booster? of gewoon een beetje maar meer voor de goede ingredienten? en hoeveel mg creatine krijg je per dosering?
Als wij die hadden, had ik deze er graag voor je bij gedaan. Helaas hebben we deze niet op dit moment.De bestelling is weer de deur uit^^ deze keer bestaande uit wtf, tested pwo, bcaa's van bf en fusion pro protein om eens een keertje af te wisselen met de standaard whey perfection.,
Ook de pancakes heb ik voor het eerst besteld en ben zeer nieuwschierig mede door al die verhalen/tips die ik hier op het forum lees..,
Ik hoor trouwens goede verhalen over swollen.., zou ik daar een extra sample van kunnen krijgen., ref 479926.,
Alvast bedankt![]()
Ga even kijkenRef nr heb ik doorgestuurd via karma. Whey is er nog altijd niet.

De versie Opti-Men die wij hebben is de enige versie die wij leveren. Deze is anders dan die in de VS omdat wij verplicht zijn een iets andere samenstelling te leveren.B&F,
Ik heb gisteren een bestelling gedaan van Opti-Men multivitaminen,
Maar ik heb het oude potje gehad met de oude samenstelling
(http://imageshack.us/photo/my-images/21/optimen.jpg/)
en het nieuwe potje heeft deze samenstellinghttp://www.bodyenfitshop.nl/userfiles/products/labeloptimen(1).jpg)
ik had eigenlijk gehoopt de nieuwe smaenstelling te krijgen zoals op de site staat, is het mogelijk het nieuwe potje te krijgen?
alvast bedankt
Ik weet dat we deze twee hebben:Hebben jullie nog lekkere flesjes whey, zonder chemisch nasmaakje.
De postNL is verplicht om een handtekening voor elk pakket te vragen. Waarom dat niet gebeurt is, is spijtig. Ik reageer zo op je PMHey B&F, vandaag bestelling binnengehad, enkel zat hier de kleine pot whey in terwijl ik de grote had besteld (en dit zo ook op m'n factuur en betaald staat).
Postbode was ook weg toen ik beneden kwam, hij had de doos gewoon laten staan, moest zelf niet tekenen?
Ref 478956

Nee, helaas is dat niet mogelijk. De Variety's krijgen we kant en klaar aangeleverd en zijn dus voorverpakt.Hey B&F. Ik ga volgende week op vakantie, en wilde m'n protein inname met sachets realiseren... Is het mogelijk om bij jullie een variety pack te bestellen met maar één smaak? (niet echt variety meer dus) Of iets in die sfeer?
Bedankt alvast!
Grow
Regel ik voor je RemcoNet de magnificent + tms binne gekregen hell yeaah...
alleen helaas zat er geen shakebeker pro bij..
is het mogelijk dat die nog na gestuurd kan worden
referentienummer: 479785
Klantnummer: 263006
alvast bedankt remco
Morgen in huis!
Het is een product met Cordyceps, het enige product wat wij daarmee hebben is Result!.hebben jullie een product die het dichts aanleent bij dit: http://www.a1supplements.com/Ultra-Cordygen-VO2-120-Capsules-p-17724.html
Super! Mocht je nog vragen hebben, dan gaat Eldert die voor jou beantwoorden!ok bedankt, ik ga is naar de samenstelling daarvan zien