Slammers
Cool Novice
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, per servering à 3 capsulesB&F
En de Now Food Adam multivitaminen dat lijstje van de ingredienten, is dat de samenstelling per 3 capsules(pilletjes) of per stuk 1 dus?

Bedankt voor je order! Ik vind de straps heerlijk en ze branden van het 'schuren' niet als je heel zwaar deathlift. Als je 250KG+ probeert te deathliften, dan zijn ze niet geschikt. Tot dat gewicht, werkt het prima en is het topkwaliteit.Weer een mooi bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de kwaliteit van de straps.
Refnr 481067. Zou mooi zijn als er weer een paar sampletjes bij kunnen!Gr.
Ik ga er even voor je achteraanHeb pas een pot muscle protect gekocht, maar het maatschepje klopt niet bepaald volgens mij. Op de pot staat dat 1 maatschep 12,5gr is. Maar als je een schepje afweegt, met een bol kopje, dan kom je net aan de 5gr.

Ik gebruik hem steeds in combi met andere PWODie Test Preworkout doet geen ene moer, heb 2 scoops genomen en voel niks. kan gelijk de afvalbak in.
Van Tested alleen ondervind ik ook niet veel.Die Test Preworkout doet geen ene moer, heb 2 scoops genomen en voel niks. kan gelijk de afvalbak in.
Ik gebruik hem steeds in combi met andere PWOVan Tested alleen ondervind ik ook niet veel.

B&F,
Dan valt de samenstelling nog wel mee, want de aangegeven samenstelling is per 3 capsules, ik heb dan is goed gekeken en vergeleken met Opti-men die wordt aangegeven per 1 capsule maar aangezien je van 'Now Foods Adam' door 3e moet delen komen de samenstellingen toch aardig bij elkaar in de buurt, bent u dat met mij eens? (aangezien jullie er meer verstand van hebben)

Is de multivitamine "Sport en vitaliteit" uit het assortiment? Zo ja, hoezo?
Probleempjes met de inkoop

zojuist ook maar weer ff een bestelling geplaatst, gaat hard zo
indien mogelijk mag de shaker pro wel geswitched worden voor wat extra maximize intense samples. moet zeggen dat die mij de laatste paar keren goed is bevallen! ben alleen wel benieuwd hoelang dit zo blijft.
ref nr : 481474
alvast bedankt en maak er wat leuks van![]()
lekkere PWO die Maximize Intense!!