Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
aah oke thanks

Thanks B&F voor de extra samples die ik had gevraagd in plaats van de shakebaker!
Zelfs de fine oats zak heeft het overleeft.

Wel de verkeerde zink besteld en gekregen maar dat is mijn eigen schuld :D.

Thanks B&F voor de extra samples die ik had gevraagd in plaats van de shakebaker!
Zelfs de fine oats zak heeft het overleeft.

Wel de verkeerde zink besteld en gekregen maar dat is mijn eigen schuld :D.

Haha, dank voor je bestelling:cool:

- Eldert

Geloof mij nou maar dat wij onze eiwitten zo scherp mogelijk prijzen. De inkoopprijzen van alle merken eiwitten stijgen enorm de laatste tijd:eek:

- eldert

Je bedoelt de zaken gaan goed. Dus nu kunnen we de prijzen omhoog gooien want het word toch wel verkocht. Beetje jammer :(

Je bedoelt de zaken gaan goed. Dus nu kunnen we de prijzen omhoog gooien want het word toch wel verkocht. Beetje jammer :(

Is complete onzin. Wij prijzen onze eiwitten zo scherp mogelijk, om ook jullie tegemoet te komen. Helaas zijn de inkoopprijzen nou eenmaal omhoog gegaan. Meer en minder kan ik er echt niet van maken;)

- Eldert

Is complete onzin. Wij prijzen onze eiwitten zo scherp mogelijk, om ook jullie tegemoet te komen. Helaas zijn de inkoopprijzen nou eenmaal omhoog gegaan. Meer en minder kan ik er echt niet van maken;)

- Eldert

Idd. jammer, de slogan van de WP van "beste kwaliteit/prijs verhouding" gaat wat de prijs betreft helaas niet meer op dan! :rolleyes:

Ik heb hem deze ochtend nog voor 5 euro minder besteld :cool:

psst. kijk bij de combi toppers, whey + creatine voor 40euro. ;)

Fine oats ook qua prijs omhoog? Of heb ik t mis?

Echte Nederlanders hier ook he,
Het blijft nog steeds een goed laag bedrag tegenover de Amerikaanse merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven