MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke pre-workout raden jullie aan zonder enige vorm van guramine?:o

Assault of C4 zijn goede keuzes:)

http://bodyenfitshop.nl/pre-workout-toppers

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 18:54 ----------

B&F

Op gaba van Now foods staat dat er in 1 capsule 500 MG werkzame stof in zit(GABA)
en overal op internet staat dat het effect pas optreed bij een dosering tussen de 3-10 gram. Betekent dit dus dat ik minimaal 6 pillen moet innemen voor het slapen? op het potje staat namelijk 1 maar volgens veel bronnen is dit dus onder gedoseerd.

3 gram kan, dan zou je inderdaad 6 caps moeten nemen. Anders poeder kiezen, dat is in verhouding dan voordeliger.

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 18:54 ----------

Altijd goed!:)

Vanmorgen een shakie gedronken met oats, melk en whey nutella. Damn wat was ie lekker! :eek:

:fuu: Het zal een moeilijke keuze worden, heb tot nu toe de granny pie, white chocolate, nutella en Stracciatella op. Drie laatste die waren heerlijk! Die eerste was niet echt mijn ding, maar wel lekker

Laatst bewerkt:
Ben trouwens ook zeer tevreden met jullie verpakkingen. Simpel en overzichtelijk.

Vanmorgen een shakie gedronken met oats, melk en whey nutella. Damn wat was ie lekker! :eek:

:fuu: Het zal een moeilijke keuze worden, heb tot nu toe de granny pie, white chocolate, nutella en Stracciatella op. Die laatste die waren heerlijk! Die eerste was niet echt mijn ding, maar wel lekker

Thanks! We hebben teveel lekkere smaken..:) Cookies, Berry Blast, Frambozen, Cool Cassis, Ice Coffee zijn ook echte aanraders:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 20:19 ----------

Ben trouwens ook zeer tevreden met jullie verpakkingen. Simpel en overzichtelijk.

Thanks! :)

Wanneer komt de B&F kast voor de supps in te zetten ;)

Zonet heb ik mijn potje Jack3d opengedaan. Het viel me meteen op dat aan de buitenkant van de verpakking, helemaal bovenaan, aan die groeven waarmee je de pot open en dicht moet doen, een vreemd goedje plakte. Het heeft de kleur van kerriepoeder, maar is veel plakkeriger dan poeder. Volgens mij scheelt er dus iets mee? Het kwam ook onder de seal uit. Ik heb nog nooit Jack3d gebruikt, maar het poeder ruikt ook heel erg vreemd. Hij is thans nog goed tot 2014 en ik heb hem pas vandaag opengedaan. Het lijkt me dat er iets mis is gegaan, of vergis ik me? Het is niet erg veel, maar toch voldoende om zorgwekkend te zijn voor mij...

Zonet heb ik mijn potje Jack3d opengedaan. Het viel me meteen op dat aan de buitenkant van de verpakking, helemaal bovenaan, aan die groeven waarmee je de pot open en dicht moet doen, een vreemd goedje plakte. Het heeft de kleur van kerriepoeder, maar is veel plakkeriger dan poeder. Volgens mij scheelt er dus iets mee? Het kwam ook onder de seal uit. Ik heb nog nooit Jack3d gebruikt, maar het poeder ruikt ook heel erg vreemd. Hij is thans nog goed tot 2014 en ik heb hem pas vandaag opengedaan. Het lijkt me dat er iets mis is gegaan, of vergis ik me? Het is niet erg veel, maar toch voldoende om zorgwekkend te zijn voor mij...
Smaakt het naar kerrie?

Misschien even een pm sturen naar B&F ik ken jack persoonlijk niet.Denk wel dat hun het na kunnen kijken en indien nodig een oplossing hebben

denk dat er dan toch iets mis is,mijn jack3d ruikt lekker:D

Ja dat kan vind ik fijn maar kan weinig voor hem betekenen ;).Het zou ook fijn zijn als mensen mij hulp waarderen gelukkig doen er dat genoeg maar die grappenmakers kunnen dat blijkbaar niet jammer.Ik help mensen graag en dan met name met supps gezien ik daar genoeg over weet veel ervaring mee heb en daarom mensen van goed advies kan voorzien.En BodyenFitshop heeft zeer goede kwaliteit super service en niet te vergeten ze denken mee met hun klanten kan ik niet van alle boardsponsors zeggen helaas.Mocht het ooit gebeuren dan zou ik mezelf zelfs vereerd voelen om mijn naam aan hun te mogen verbinden.;):D

B&F

Op gaba van Now foods staat dat er in 1 capsule 500 MG werkzame stof in zit(GABA)
en overal op internet staat dat het effect pas optreed bij een dosering tussen de 3-10 gram. Betekent dit dus dat ik minimaal 6 pillen moet innemen voor het slapen? op het potje staat namelijk 1 maar volgens veel bronnen is dit dus onder gedoseerd.

srs pas bij 3-10gram? Bij 3gram kreeg ik al last van hart kloppingen lol.

zou het op 1,5-2gram houden

Ja dat kan vind ik fijn maar kan weinig voor hem betekenen ;).Het zou ook fijn zijn als mensen mij hulp waarderen gelukkig doen er dat genoeg maar die grappenmakers kunnen dat blijkbaar niet jammer.Ik help mensen graag en dan met name met supps gezien ik daar genoeg over weet veel ervaring mee heb en daarom mensen van goed advies kan voorzien.En BodyenFitshop heeft zeer goede kwaliteit super service en niet te vergeten ze denken mee met hun klanten kan ik niet van alle boardsponsors zeggen helaas.Mocht het ooit gebeuren dan zou ik mezelf zelfs vereerd voelen om mijn naam aan hun te mogen verbinden.;):D

Ik hoop van niet man, je bent soms zwaar irritant.

Edit niet slecht bedoeld, je wilt gewoon gesponsord worden maarja het advies dat je geeft is vaak vanzelfsprekend. En met al die ervaring van de supps, hoe ziet je lichaam eruit eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Ik hoop van niet man, je bent soms zwaar irritant.

Edit niet slecht bedoeld, je wilt gewoon gesponsord worden maarja het advies dat je geeft is vaak vanzelfsprekend. En met al die ervaring van de supps, hoe ziet je lichaam eruit eigenlijk?

Wacht maar tot de flex cup daar hoop ik goed te gaan scoren en d klasse word het helaas niet zoals het nu gaat word het C klasse;)
Maar betreft irritatie dit merkte ik ook vandaar dat ik me meer beperk tot dit topic en reviews.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven