XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn eerste pot Magnificent binnen, waarom zit daar geen maatschepje bij? Beetje lastig raden wat nou 70g is???

Even wat getest m.b.t pomp en voor mensen die pomp leuk vinden probeer dit:

2 uur voor de training flinke eetlepel pure cacao
45 minuten van te voren Maximize intense( andere PWO kan ook maar niet getest )
45 minuten van te voren 2 caps agmatine

1 setje dumbbell presses en me borst zat zo vol dat het bijna vervelend werd tijdens het trainen :)

Net mijn eerste pot Magnificent binnen, waarom zit daar geen maatschepje bij? Beetje lastig raden wat nou 70g is???

Maatschep zit er altijd in. Kijk even goed in de pot. Door transport kan de maatschep ook onderin of midden in het poeder zitten:)

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 20:14 ----------

1 setje dumbbell presses en me borst zat zo vol dat het bijna vervelend werd tijdens het trainen :)

De combi pre-workout + agmatine hoor ik steeds meer om mij heen. Opvallend:)

Nog uitgezocht hoe het zit met het maatschepje van muscle protect? En hoe zit het met de "Ik vind de weekaanbiedingen van Body & Fitshop ...." op facebook? ;)

Zie hem wel verschijnen;)

Zit er gewoon in! Waarschijnlijk door het transport onderin de pot terechtgekomen. Even roeren met een vork;)

Lekker! Pak zelf ook vak de agmatine en daarnaast een pwo:)

- Eldert

Even Nr1 besteld. Hopelijk heb ik hem morgen nog in huis. Bedankt voor jullie service

Hoi B&F,

Zijn de FortiFX repen ooit al eens in de weekaanbieding gekomen en komen deze ooit nog eens in de aanbieding? Heb er vorige week een setje van besteld en deze zijn superlekker. Vergelijkbaar met mars/twix maar dan met betere voedingswaardes. :)

Hoi B&F,

Zijn de FortiFX repen ooit al eens in de weekaanbieding gekomen en komen deze ooit nog eens in de aanbieding? Heb er vorige week een setje van besteld en deze zijn superlekker. Vergelijkbaar met mars/twix maar dan met betere voedingswaardes. :)

Klopt, erg lekkere repen! :D Durf ik nu niet te zeggen, dat is aan mijn collega's van de verkoop..

- Eldert

Peanut Butter Cup besteld? Deze is echt lekker..

Beste B&F, ik heb een vraagje i.v.m. Hard! Als aanbevolen gebruik zeggen jullie dat je 1 maatschepje moet gebruiken voor een training maar ik zit nu reeds op 3 maatschepjes en merk er steeds minder en minder van... is het gezond om een 3tal schepjes te nemen of is het overkill?:p

Beste B&F, ik heb een vraagje i.v.m. Hard! Als aanbevolen gebruik zeggen jullie dat je 1 maatschepje moet gebruiken voor een training maar ik zit nu reeds op 3 maatschepjes en merk er steeds minder en minder van... is het gezond om een 3tal schepjes te nemen of is het overkill?:p

Het maatschepje is (was?) te klein, daarom moest je er eigenlijk sowieso al 2 van nemen. 3 of 4 van dergelijke schepjes kan nog geen kwaad volgens mij.

Hoelang kan men die pannekoeken eigenlijk bewaren nadat ze gebakken zijn? Als men ze bv vandaag bakt?

Folie eromheen doen en in de koelkast

Bestelling met refnr: 480430 is nu wel binnen gekomen :)...alleen het t shirt ontbrak???

Het is gewenning. Dat heb je eigenlijk altijd als je pre-workouts langer neemt. Even een paar weekjes stoppen, dan merk je er direct weer meer van. Eigenlijk zo en zo altijd aan te raden. 3 scoops vind ik persoonlijk erg veel:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 15:32 ----------

Het maatschepje is (was?) te klein, daarom moest je er eigenlijk sowieso al 2 van nemen. 3 of 4 van dergelijke schepjes kan nog geen kwaad volgens mij.

was inderdaad. De scoop is nu correct. Daar zeker geen 3 scoops van nemen. Met het kleine scoopje kan het wel. Al zou ik het dan ook bij 2 laten:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 15:32 ----------

Folie eromheen doen en in de koelkast

Ja, een paar dagen kan dan gemakkelijk:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 15:33 ----------

Bestelling met refnr: 480430 is nu wel binnen gekomen :)...alleen het t shirt ontbrak???

Sturen we na:) (Dinsdag in huis)

B&F

Op gaba van Now foods staat dat er in 1 capsule 500 MG werkzame stof in zit(GABA)
en overal op internet staat dat het effect pas optreed bij een dosering tussen de 3-10 gram. Betekent dit dus dat ik minimaal 6 pillen moet innemen voor het slapen? op het potje staat namelijk 1 maar volgens veel bronnen is dit dus onder gedoseerd.

Welke pre-workout raden jullie aan zonder enige vorm van guramine?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven