Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net mijn eerste pot Magnificent binnen, waarom zit daar geen maatschepje bij? Beetje lastig raden wat nou 70g is![]()

Even wat getest m.b.t pomp en voor mensen die pomp leuk vinden probeer dit:
2 uur voor de training flinke eetlepel pure cacao
45 minuten van te voren Maximize intense( andere PWO kan ook maar niet getest )
45 minuten van te voren 2 caps agmatine
1 setje dumbbell presses en me borst zat zo vol dat het bijna vervelend werd tijdens het trainen![]()

Net mijn eerste pot Magnificent binnen, waarom zit daar geen maatschepje bij? Beetje lastig raden wat nou 70g is![]()

Even wat getest m.b.t pomp en voor mensen die pomp leuk vinden probeer dit:
2 uur voor de training flinke eetlepel pure cacao
45 minuten van te voren Maximize intense( andere PWO kan ook maar niet getest )
45 minuten van te voren 2 caps agmatine
1 setje dumbbell presses en me borst zat zo vol dat het bijna vervelend werd tijdens het trainen![]()

Even Nr1 besteld. Hopelijk heb ik hem morgen nog in huis. Bedankt voor jullie service
Welke smaak heb je van de Nr1? Ik zag je recensie, heb je er een beetje lekkere resultaten mee behaald?
Hoi B&F,
Zijn de FortiFX repen ooit al eens in de weekaanbieding gekomen en komen deze ooit nog eens in de aanbieding? Heb er vorige week een setje van besteld en deze zijn superlekker. Vergelijkbaar met mars/twix maar dan met betere voedingswaardes.![]()
Durf ik nu niet te zeggen, dat is aan mijn collega's van de verkoop..Zie hem wel verschijnen
Zit er gewoon in! Waarschijnlijk door het transport onderin de pot terechtgekomen. Even roeren met een vork
Lekker! Pak zelf ook vak de agmatine en daarnaast een pwo
- Eldert

Beste B&F, ik heb een vraagje i.v.m. Hard! Als aanbevolen gebruik zeggen jullie dat je 1 maatschepje moet gebruiken voor een training maar ik zit nu reeds op 3 maatschepjes en merk er steeds minder en minder van... is het gezond om een 3tal schepjes te nemen of is het overkill?![]()
Beste B&F, ik heb een vraagje i.v.m. Hard! Als aanbevolen gebruik zeggen jullie dat je 1 maatschepje moet gebruiken voor een training maar ik zit nu reeds op 3 maatschepjes en merk er steeds minder en minder van... is het gezond om een 3tal schepjes te nemen of is het overkill?![]()

Het maatschepje is (was?) te klein, daarom moest je er eigenlijk sowieso al 2 van nemen. 3 of 4 van dergelijke schepjes kan nog geen kwaad volgens mij.

Bestelling met refnr: 480430 is nu wel binnen gekomen...alleen het t shirt ontbrak
![]()
(Dinsdag in huis)---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 15:32 ----------
---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 15:32 ----------
---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 15:33 ----------
Sturen we na(Dinsdag in huis)