AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt de B&F kast voor de supps in te zetten ;)

eehhh:D Straks worden we ook nog concurrent van de Ikea:eek:

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 07:21 ----------

Zonet heb ik mijn potje Jack3d opengedaan. Het viel me meteen op dat aan de buitenkant van de verpakking, helemaal bovenaan, aan die groeven waarmee je de pot open en dicht moet doen, een vreemd goedje plakte. Het heeft de kleur van kerriepoeder, maar is veel plakkeriger dan poeder. Volgens mij scheelt er dus iets mee? Het kwam ook onder de seal uit. Ik heb nog nooit Jack3d gebruikt, maar het poeder ruikt ook heel erg vreemd. Hij is thans nog goed tot 2014 en ik heb hem pas vandaag opengedaan. Het lijkt me dat er iets mis is gegaan, of vergis ik me? Het is niet erg veel, maar toch voldoende om zorgwekkend te zijn voor mij...

Geen idee. Misschien seal niet goed gesloten geweest (?) Wat was het referentienummer?:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 07:22 ----------

Misschien even een pm sturen naar B&F ik ken jack persoonlijk niet.Denk wel dat hun het na kunnen kijken en indien nodig een oplossing hebben

Ja, dank je:)

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 07:23 ----------

srs pas bij 3-10gram? Bij 3gram kreeg ik al last van hart kloppingen lol.

zou het op 1,5-2gram houden

Eens:) (opbouwen naar 3 kan altijd natuurlijk

Die tested pre workout heeft wel een tht die binnekort afloopt, maar hoe erg is dat? Hoeveel maanden na de tht kan je dit nog gebruiken?

Die tested pre workout heeft wel een tht die binnekort afloopt, maar hoe erg is dat? Hoeveel maanden na de tht kan je dit nog gebruiken?

Het poeder is brokkelig en plakkerig. Verder inderdaad tht 08-2012. Ik zou het niet te lang laten staan. De werking is zo op zich nog goed maar die kan wel echt minder worden als je het nog maanden laat staan.:)

Hebben jullie trouwens Whey Perfection samples in de smaak Bitterkoekjes Amaretto?

Heren,
hebben jullie een van deze:

• Biotest (Superfood)
• Genuine Health (greens+)
• Progressive Nutritional Therapies (Veggie Greens)

Zo! Net men eerste bestellingkje geplaatst bij b&f shop.
-2x Once daily multi vits van nature's way
-Easy cleanse van Now foods
-Whey perfection variety sachets pack. Smaken kiezen, dit met uitzicht om volgende maand een voorraad whey perfection aan te kopen. Vond het wel heel jammer dat hier niet alle smaken bij aangeboden worden om te proeven?? ???
-En de perfect protein pancakes.

Ben eens benieuwd wat de service en leversnelheid naar België toe is.. :D

Bestellingen van vrijdag na 22:00 worden op maandag verzonden dus ben benieuwt of het lukt om het op dinsdag bij jou te krijgen ;)

jah body en fitshop , het is weer zover ik zou wel eens bestelling willen plaatsen , hebn momenteel nog heel wat whey staan denk ongeveer 3 kg en nog mss 2 kg caseine en halve pot myoblitz. dus wat zou ik dan wel bestellen hebben jullie aanrader ? min budget is zo een 60 euro dat ik zou willen uitgeven

MVG !

jah body en fitshop , het is weer zover ik zou wel eens bestelling willen plaatsen , hebn momenteel nog heel wat whey staan denk ongeveer 3 kg en nog mss 2 kg caseine en halve pot myoblitz. dus wat zou ik dan wel bestellen hebben jullie aanrader ? min budget is zo een 60 euro dat ik zou willen uitgeven

MVG !

Ik vind persoonlijk Nr1 een echte aanrader zijn ook goede reviews over ;)

Komt de ISS vitamin pack ook een keer in de aanbieding? (ipv ON multivits:P)

Gaan jullie Whey Perfection ook in 1kg potten aanbieden?

Gaan jullie Whey Perfection ook in 1kg potten aanbieden?

Die vraag word vaker gesteld en ik kan me herinneren dat juist om de kosten laag te houden ze hebben gekozen om dit niet te doen.Hoe en wat precies durf ik zo ook niet te zeggen maar daar kwam het op neer.Kijkend naar andere merken die dit wel hebben zijn dan ook meestal net zo duur als de 2.2kg verpakking van B&F.;)

Die whey van XXL cost 25 de kg toch?

23.95 per kg pak dat in verhouding voor 10 euro meer heb je dan ook het dubbele en nog wat gram dus vandaar dat ik al zij dat het zo goedkoper is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven