MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes op tijd binnen, wel jammer geen extra sampletjes of iets erbij.....

Wel even een dingetje jongens mijn metacal caliper breekt in 2 stukken bij de eerste kneep :( echt heel erg jammer zat heel de dag al te wachten tot ik mijn bodyfat eindelijk kon meten....kunnen jullie me aan een nieuwe helpen

Gr r13

Plaats bij je volgende bestelling een opmerking dat je van mij nog een vetmetertje krijgt, dan komt het helemaal goed!:D

484356 bestelling!

alvast bedankt voor de snelle levering ! :D

Dan voor je bestelling!:cool:

Eldert

Eldert, weer zelfde vraagje....ik had al paar keer gevraagd wanneer Amino 2700 van Universal binnenkomt weer bij jullie, dat zou allang geleden moeten zijn. Komt het nog terug in jullie assortiment of willen jullie die niet bestellen om een of andere reden? :)
Wil dat alleen weten of ik dan nog er op moet wachten of niet :)
Alvast bedankt!

Pakketje al gekregen 20 uur na bestelling :)
Wel geen extra samples :( Even vraagje die Nr.1 vervangt dit een pre work out ??

Eldert, weer zelfde vraagje....ik had al paar keer gevraagd wanneer Amino 2700 van Universal binnenkomt weer bij jullie, dat zou allang geleden moeten zijn. Komt het nog terug in jullie assortiment of willen jullie die niet bestellen om een of andere reden? :)
Wil dat alleen weten of ik dan nog er op moet wachten of niet :)
Alvast bedankt!

Morgen zijn mijn collega's van de inkoop er weer (vanaf 7u). Vraag het dan nog een keer, zij weten het antwoord hierop;)

Pakketje al gekregen 20 uur na bestelling :)
Wel geen extra samples :( Even vraagje die Nr.1 vervangt dit een pre work out ??

Nr1 vervangt inderdaad een PWO, maar dan veel meer spieropbouwende ingrediënten:D:D

fijn om dit even uit te leggen !
omdat er staat op rust dagen ook nemen maar s'ochtends dan. vind je dit zelf nodig ?
Of zou je er te weinig resultaat van hebben als je hem enkel op training dagen neem ?

en die whey variety pack die ik bestelde echt een aanrader heb je een hele waaier aan smaakjes :)
PS: mag ik volgende keer de samples bijvragen dan ?

Laatst bewerkt:
Is ultra fine oats uitverkocht?

fijn om dit even uit te leggen !
omdat er staat op rust dagen ook nemen maar s'ochtends dan. vind je dit zelf nodig ?
Of zou je er te weinig resultaat van hebben als je hem enkel op training dagen neem ?

en die whey variety pack die ik bestelde echt een aanrader heb je een hele waaier aan smaakjes :)

Op rust dagen idd nemen. Heeft te maken met je creatine level. Deze blijft bij het innemen op rustdagen dan constant! Dat is de reden!

Op rust dagen idd nemen. Heeft te maken met je creatine level. Deze blijft bij het innemen op rustdagen dan constant! Dat is de reden!

Dank u reus , hoeveel zo een potten moet ik ophebben tegen dat ik eruit zie als jouw :D

wnr gaat 1.3 dmaa eruit dan doe ik mijn voorraad in? of blijven jullie deze leveren?

Jammer dat jullie geen ei eiwitten verkopen, nu moet ik ze bij de concurrent bestellen . .

Laatst bewerkt:
Is ultra fine oats uitverkocht?

Donderdag weer terug;)

Klopt helemaal:)

wnr gaat 1.3 dmaa eruit dan doe ik mijn voorraad in? of blijven jullie deze leveren?

Blijven weer voorlopig verkopen:cool:

Jammer dat jullie geen ei eiwitten verkopen, nu moet ik ze bij de concurrent bestellen . .

Zijn tijdelijk uitverkocht:rolleyes:

- Eldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat mijn bestelling vandaag nog verstuurd kan worden :D
Morgen is namelijk mijn enige vrije dag.

Maak er wat moois van, samples zijn welkom :)

ref 484508

Ik hoop dat mijn bestelling vandaag nog verstuurd kan worden :D
Morgen is namelijk mijn enige vrije dag.

Maak er wat moois van, samples zijn welkom :)

ref 484508

Had je ook al met koeienletters bij je bestelling gezet zie ik;)

- Eldert

Net een bestelling geplaatst hopelijk kan hij nog net mee met de post :D
ref: 484557
Kijk aub ook even bij de opmerkingen:rolleyes:

Ik vraag mij af hoe vaak op een dag Ilco/Eldert iets in de aard van "samples zijn welkom bij mijn bestelling" te lezen krijgen :roflol:

****mededeling****

Het kan zijn dat we morgenochtend tussen 6.00 en 9.00 uur even offline zijn.
We hebben morgen een grote update op onze website:)

De website wordt een beetje opgefrist:D

Laatst bewerkt:
Om 9.00 lig ik nog in mijn bed. :p

Ben benieuwd naar de nieuwe website! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven