- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hoe moet je die zak afsluiten gewoon met knijper o.i.d.?
net whey+creatine binnengekregen, ben zeer te spreken over de gratis shakebeker, snelle levering en de gratis verzending
heb alleen nog een vraagje:
heb 30gr whey met 250ml koud water gemengd, maar het klontert nogal en de smaak is niet echt lekker (cookies en cream) moet het misschien beter met warm water of met melken hoe moet je die zak afsluiten gewoon met knijper o.i.d.?
Probeer het eens met 300/350ml water. Anders is melk ook een oplossing
bij voorbaat dank
Gister net voot tienen besteld, en voor de middag weer binnen.
Top!

Al een klein beetje info beschikbaar over de nieuwe producten die eraan komen.

Is er trouwens al uitzicht op de PAM spray ? zou het super vinden als die er weer is of nog komt voor september

Origineel gepost door MarinaC [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestellinkje weer keurig op tijd binnen![]()

Ik heb whey stracciatella, maar ik krijg er toch veel puisten van. jammer.

Bestelling vandaag weer keurig optijd binnen. Die b&f sporttas ziet er goed uit!

B&F! Even 2 vraagjes, als 'pauze' om gewenning te voorkomen bij dexaprine 2 weken even niets innemen of 1 week voldoende?
Momenteel hebben jullie nog dexa met 1.3 D, deze gaat er ook uit neem ik aan?

net een flinke bestelling gedaan ref nr. 483400 extra testers zijn altijd welkom en als jullie teveel body en fit tank tops hebben liggen ben ik best bereid om reclame voor jullie te lopen
in ieder geval alvast bedankt
echt heel erg jammer zat heel de dag al te wachten tot ik mijn bodyfat eindelijk kon meten....kunnen jullie me aan een nieuwe helpen