AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
TT-33 uit het assortiment verdwenen?

net whey+creatine binnengekregen, ben zeer te spreken over de gratis shakebeker, snelle levering en de gratis verzending :thumb:

heb alleen nog een vraagje:

heb 30gr whey met 250ml koud water gemengd, maar het klontert nogal en de smaak is niet echt lekker (cookies en cream) moet het misschien beter met warm water of met melk ??? en hoe moet je die zak afsluiten gewoon met knijper o.i.d.?

bij voorbaat dank

Gister net voot tienen besteld, en voor de middag weer binnen.

Top!

TT-33 uit het assortiment verdwenen?

Voorlopig wel;)

net whey+creatine binnengekregen, ben zeer te spreken over de gratis shakebeker, snelle levering en de gratis verzending :thumb:

heb alleen nog een vraagje:

heb 30gr whey met 250ml koud water gemengd, maar het klontert nogal en de smaak is niet echt lekker (cookies en cream) moet het misschien beter met warm water of met melk ??? en hoe moet je die zak afsluiten gewoon met knijper o.i.d.?

Probeer het eens met 300/350ml water. Anders is melk ook een oplossing:D

bij voorbaat dank

Gister net voot tienen besteld, en voor de middag weer binnen.

Top!

Dank voor je bestelling!:):)

- Eldert

Al een klein beetje info beschikbaar over de nieuwe producten die eraan komen.

THX voor de nette afhandeling!! Top!! refnr:480430

Is er trouwens al uitzicht op de PAM spray ? zou het super vinden als die er weer is of nog komt voor september

Ok mooi dan houd ik de site nauwlettend in de gaten.

Ik heb whey stracciatella, maar ik krijg er toch veel puisten van. jammer.

Bestelling vandaag weer keurig optijd binnen. Die b&f sporttas ziet er goed uit!

B&F! Even 2 vraagjes, als 'pauze' om gewenning te voorkomen bij dexaprine 2 weken even niets innemen of 1 week voldoende?
Momenteel hebben jullie nog dexa met 1.3 D, deze gaat er ook uit neem ik aan?

Bestelling vandaag weer keurig optijd binnen. Die b&f sporttas ziet er goed uit!

Dank voor je bestelling!:D

B&F! Even 2 vraagjes, als 'pauze' om gewenning te voorkomen bij dexaprine 2 weken even niets innemen of 1 week voldoende?
Momenteel hebben jullie nog dexa met 1.3 D, deze gaat er ook uit neem ik aan?

Pauze is niet noodzakelijk, kan je gewoon achter elkaar door gebruiken;)

- Eldert

net een flinke bestelling gedaan ref nr. 483400 extra testers zijn altijd welkom en als jullie teveel body en fit tank tops hebben liggen ben ik best bereid om reclame voor jullie te lopen :p

in ieder geval alvast bedankt

Netjes op tijd binnen, wel jammer geen extra sampletjes of iets erbij.....

Wel even een dingetje jongens mijn metacal caliper breekt in 2 stukken bij de eerste kneep :( echt heel erg jammer zat heel de dag al te wachten tot ik mijn bodyfat eindelijk kon meten....kunnen jullie me aan een nieuwe helpen

Gr r13

484356 bestelling!
alvast bedankt voor de snelle levering ! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven