Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dit kan mss een domme vraag zijnmaar als je lean gain neemt. Moet je dan nog whey perfection nemen? Want er zit toch whey in de lean? Ik neem men lean gain smorgens en na men training
B&F even een vraagje, Hebben jullie een supp ter ondersteuning van de lever?
Ben benieuwd of jullie zoiets hebben, ik kan het namelijk even niet zo 1 2 3 vinden.
Nee, ik heb gelogen..... Maar in ieder geval bedankt.Supps nemen moet niet, gewoon die extra eiwitten uit je voeding halen.
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 10:27 ----------
heb je uberhaupt op de site gekeken?
http://www.bodyenfitshop.nl/lever-ondersteuning
Supps nemen moet niet, gewoon die extra eiwitten uit je voeding halen.
---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 10:27 ----------
heb je uberhaupt op de site gekeken?
http://www.bodyenfitshop.nl/lever-ondersteuning[/QUOTE
Idd ik weet dat dit niet moet maar ben niet zo makkelijke eter. En drink het dan extra bij een maaltijd.
Beste B&f,
kan ik een acceptgiro door middel van afterpay betalen in België of is het alleen in Nederland mogelijk?? graag wat info![]()
Kijik eens
Het is inderdaad alleen in Nederland nodig.Ja in principe wel handig. Het hangt af of je elke keer, als je eiwitten binnen wilt krijgen ook koolhydraten binnen wilt krijgen. Is dat geen probleem, kun je prima de Lean Gain nemen. Anders zou ik je de Whey erbij los aanraden. Krijg je per dosering vaak ook meer eiwitten binnen. Afhankelijk dus of het past in je voedingOk dit kan mss een domme vraag zijnmaar als je lean gain neemt. Moet je dan nog whey perfection nemen? Want er zit toch whey in de lean? Ik neem men lean gain smorgens en na men training

Wat Daniel zei: http://bodyenfitshop.nl/lever-ondersteuningB&F even een vraagje, Hebben jullie een supp ter ondersteuning van de lever?
Ben benieuwd of jullie zoiets hebben, ik kan het namelijk even niet zo 1 2 3 vinden.
Bedankt voor je order! Gaan we zorgen dat je dat morgen hebt!voila bestellingske geplaatst. Ik bestel veel de laatste tijdgoed e
. Ben eens benieuwd naar die assault
Top, bedankt voor je order! Met de Super DUO zit je zeker goed!Ook weer bestelling geplaatst. ref 483937
Super duo! + omega 3
thxBedankt voor je order! Gaan we zorgen dat je dat morgen hebt!
Ralf
heb je al iets gehoord van dat ander pakket?Hallo B&F, hoeveel doseringen kan je uit Lean Gain (2500 gram) halen?
En better stevia van Now Foods zit in sachets, voorheen zat het in pot? Komt dat nog terug?
B.v.d.![]()
Better stevia blijft voorlopig zo

Met 2 tot 3 shakes per dag heb je ongeveer voor 6 weken genoeg aan de 2500grBetter stevia blijft voorlopig zo
:
Met jullie whey hetzelfde, de laagste prijzen zag ik.. 
Ga ik even overleggen met mijn collega die ook zich bezig houd met facebook.comRalf, wanneer laat je weten wie het samplepakket wint (facebook)?
Geef het bij je volgende bestelling even duidelijk aan. Dan regelen wij dat voor je.Hmm, zowat de 4de keer op rij dat ik geen samples krijg bij mijn bestelling.
Heb ik iets gemist of..?ref. 483092

Wow! Dan is dit behoorlijk voordelig als ik het vergelijk met andere weightgainers..Met jullie whey hetzelfde, de laagste prijzen zag ik..
En Better Stevia is ook geen probleem. Zal morgen een bestelling plaatsen. Bedankt!
Graag gedaan kerel!