AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, zondag bestelling geplaatst en deze middag netjes geleverd door de pakjesdienst.. in België!!
Mooie service, B&F heeft er een tevreden klant bij. Nu de producten nog testen ;)

Ok ben benieuwt naar de update

misschien reviews+rating mogelijk? :p

Beste (hardwerkende) medewerkers van BnF,

Had effe een vreemd vraagje voor jullie, namelijk:

Is het mogelijk om nu een bestelling te plaatsen, maar een latere leverdatum vast te leggen? Het product zou naar België moeten komen maar ik zou het pas einde van deze maand of begin van de volgende maand willen ontvangen..

Is dit op de een of andere manier mogelijk?

Alvast bedankt & keep up the good work! :D

bestel dan op 30 juli :p

Dat ik daar zelf niet aan gedacht had!

Maar nee helaas, niet mogelijk.. Ook zijn hun huidige aanbiedingen dan waarschijnlijk niet meer beschikbaar..

Je kan kiezen voor een vooruitbetaling en pas betalen een aantal dagen voordat je het wenst te ontvangen. Echter weet ik niet hoe lang ze wachten voordat ze een onbetaalde vooruitbetalende bestelling cancelen.

Zo, zondag bestelling geplaatst en deze middag netjes geleverd door de pakjesdienst.. in België!!
Mooie service, B&F heeft er een tevreden klant bij. Nu de producten nog testen ;)
Bedankt voor je complimenten! :thumbs: Ookal is de levering snel en goed, nu hopen dat de goede kwaliteit van de producten jou ook bevalt! Ik hoor 't graag, laat je het hier even weten?:cool:
misschien reviews+rating mogelijk? :p
We passen nu de gebruikerservaring, bestelomgeving en bestelproces aan. Alles heeft inderdaad een andere look. We gaan daarna door met updaten van handige dingen, reviews, blogs ed ed. Eerst het belangrijkste natuurlijk en dan de leuke dingen. Uiteraard blijven we niet achter en komen er ook nieuwe producten. Zoiets staat nooit stil. :)
Beste (hardwerkende) medewerkers van BnF,

Had effe een vreemd vraagje voor jullie, namelijk:

Is het mogelijk om nu een bestelling te plaatsen, maar een latere leverdatum vast te leggen? Het product zou naar België moeten komen maar ik zou het pas einde van deze maand of begin van de volgende maand willen ontvangen..

Is dit op de een of andere manier mogelijk?

Alvast bedankt & keep up the good work! :D
Het beste kun je bestellen via bijv. vooruitbetaling en deze voldoen het einde van de maand. Dan versturen wij deze zodra het geld ontvangen is. Stuur me dan via PM je referentienummer even door, dan zorgen wij dat deze in het systeem blijft staan.

Ralf

Mooie ideeën voor de site iets om in de gaten te houden ;)

Laatst bewerkt:
Nice!
Het inloggen doet het bij mij niet. Moet er een nieuw account gemaakt worden op deze nieuwe site?

Mooie site makkelijk,overzichtelijk,en nieuwe fijne indeling heeft wat werk ingezeten maar dan heb je ook wat.

kan je geen 3 kado's meer kiezen? :eek:

en kan niet afrekenen dan verspringt die nieuwe site en zie ik enkel wat letter die door de war staan...

elke keer als ik op stap 2 druk dan word ik naar boven van de 'site" ( warrig gedoe met letters ) gezet...

Ik kan niet bestellen want ik kan niet naar stap 2 het bezorgen en betalen... ik geef het even op ik word er kniftig van ik probeer het vanmiddag nog wel even :)

Laatst bewerkt:
En ook het blog spreekt mij heel erg aan ;)

De nieuwe website is al online, maar we moeten de bugs nog even verhelpen :) Daar word nu met 5 man (incl mezelf) hard aan gewerkt. Samen met alle externe partijen natuurlijk :)

Ralf

Ziet er goed uit!

Mooi site!
Smaakt nr.1 fruit, het zelfde als magnificent fruit? of wel anders, want die vond ik niet te...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven