XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow boy, je hebt een bestelgeschiedenis :o

gelukkig zie je niet wat je in het verleden heb besteld ik zou dan aardig schrikken denk ik:P heb van die gulle vrienden die altijd zelf sups kopen en nooit van mijn whey en casein pakken als ze hier zijn -_-

tip voor bf als ik inlog zie ik de weblayout niet meer enkel wit en dan plaatjes + hotlinks en text omdat jullie ermee bezig zijn denk meld het gelijk

Laatst bewerkt:
Site ziet er leuk uit, ik zie dat de whey perfection nu ietsjes duurder is als normaal.

Vond de oude site er stukken beter uitzien :(

Nja eigenlijk vooral erger ik me nu aan het lettertype/kleur/groote van de tekst ofzo

Laatst bewerkt:
Geen oats meer? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'(

gelukkig zie je niet wat je in het verleden heb besteld ik zou dan aardig schrikken denk ik:P heb van die gulle vrienden die altijd zelf sups kopen en nooit van mijn whey en casein pakken als ze hier zijn -_-

tip voor bf als ik inlog zie ik de weblayout niet meer enkel wit en dan plaatjes + hotlinks en text omdat jullie ermee bezig zijn denk meld het gelijk
We werken eraan! :)
Site ziet er leuk uit, ik zie dat de whey perfection nu ietsjes duurder is als normaal.
Whey is vorige week al gestegen. Helaas zijn de prijzen ook verhoogd, waardoor we nu helaas de prijs moesten doorvoerne.
Geen oats meer? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'(
Eind deze week weer :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 14:04 ----------

Ik heb ook de indruk dat voor veel producten de kassakorting weg is gevallen, wel jammer zeker als je vaak grote bestelling plaatst.

Geef het maar aan als je ergens ziet dat deze is weggevallen. Ik check dit zelf ook direct :)

edit;
volgens mij klopt alles:)

Laatst bewerkt:
Als ik bij mobiele versie op op=op klik krijg ik alle producten te zien.

als ik bij carbs op ultra fine oats klik krijg ik alle carb producten te zien

succes nog! ziet er goed uit verder

Als ik bij mobiele versie op op=op klik krijg ik alle producten te zien.

Ga ik direct achteraan! Dank je:)

Zweten zo'n update :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 14:24 ----------

als ik bij carbs op ultra fine oats klik krijg ik alle carb producten te zien

succes nog! ziet er goed uit verder

oh oh:rolleyes: de bloeddruk gaat lichtelijk omhoog na zo'n dag. Ik ga het meteen melden! dank je!:)

mochten jullie nog meer zien, ik waardeer de meldingen dan kunnen we daar meteen achteraan:)

Hier op de iphone als ik switch naar desktopweergave gaat ie na enkele seconden weer terug naar mobiele weergave en zoekfunctie werkt idd nog niet goed.

Pakketje gekregen. Ga direct de assault proberen.
Btw de site ziet er top uit en heel overzichtelijk. Maar hij werkt niet goed op de iPhone. Als ik bij zoeken iets indruk dan kan ik niks type,. En bij de verschillende categorieën bv pre work out komt er geen enkel product te staan. Maar lees net dat anderen mij al voor zijn.
Ik ga traineuuuh. Laat wel wete hoe het gaat met de assault

Topsite! Veel succes ermee.

Leuk dat je kan zien wat anderen hebben besteld + vanuit welke woonplaats!

Hier op de iphone als ik switch naar desktopweergave gaat ie na enkele seconden weer terug naar mobiele weergave en zoekfunctie werkt idd nog niet goed.

Drama inderdaad:rolleyes: Dit is vandaag nog opgelost. Thanks voor de melding!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 15:10 ----------

Btw de site ziet er top uit en heel overzichtelijk. Maar hij werkt niet goed op de iPhone. Als ik bij zoeken iets indruk dan kan ik niks type,. En bij de verschillende categorieën bv pre work out komt er geen enkel product te staan. Maar lees net dat anderen mij al voor zijn.

Klopt, de mobiele versie klopt nog niks van. Hier werken ze nu hard aan. Thanks!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 15:10 ----------

Dank je, we doen ons best om alles steeds beter te maken. Alle op- en aanmerkingen zijn welkom. Hiermee kunnen we onszelf verbeteren.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 15:11 ----------

Slaat echt nergens op imo. Privacy schending.

Het is 100% niet de bedoeling om iemand zijn privacy te schenden. Een woonplaats geeft niets aan over de persoon. We vonden het puur een leuke toevoeging. :)

Er zou toch ook een nieuw kado systeem komen? Of komt die later?

Noteer ik :)
Thanks! :thumbs:

Is leuk he! Is er nu even af, aangezien de site op deze manier heel langzaam is. Komt zeker terug. De adresgegevens ed kloppen niet allemaal, dit ivm regelgeving.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven