MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe site mooi, makkelijk en snel.
gewoon zoals de bodyenfitshop zelf dus.

maar, kan de voedingswaarde van de eiwitrepen bij alle repen worden afgebeeld?
nu is het voor sommige repen wel te bekijken hoeveel carbs, trans vet en dergelijke de reep bevat en voor andere weer niet.
bijvoorbeeld granny´s proteine bar?
en nog enkele.
anders bestel ik weer 3 dozen en kan ik pas smullen over een paar maanden bij ideaal gewicht.
zo heb ik nog 4 dozen syntha 6 en lekkere ook, maar nog even wachten.

groetjes aan Laurens (als terug van vakantie) en groeten aan stefan.

Misschien nog een klein dingetje dat je kan veranderen maar is niet echt iets erg ofzo. Als je bovenaan Pre Workout aan duidt dus niet klikt dan krijg je een tweede venster met oa categorieën, populair, top 5 workout, enz. Als je dan bij de Top 5 workout gaat zien kan je dus op alle 5 klikken en dan kom je bij de gegevens van dat product terecht. Behalve bij noxipro, dan kom je weer op de pagina met alle pre workouts.

Niks erg zoals ik al zei, maar het oogt denk ik mooier voor de klant als je op noxipro klikt dat je dan ook alleen de gegevens van noxipro krijgt.

Zojuist weer pakketje binnengekregen, ga eens de proteine pannekoeken proberen! Bedankt weer guys!

Mooie nieuwe site ook, ziet er strak en professioneel uit!

Zou ik toch ook mee opletten hoor. Volgens mij is zoiets niet toegelaten.

Jawel, zo wel maar als jullie het niks vinden dan verwijderen we het gewoon:)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 16:11 ----------

Was een opmerking, geen klacht ;)

Ik zei het omdat ik nu zal kunnen zien voor hoeveel € ik bij jullie bestel. Een eerlijk gezegd wil ik dat niet zien :o

Haha:D het is wel makkelijk als je terug wilt kijken. We checken wel even over een paar weken en passen dan de dingen aan die jullie niet goed vinden of graag een aanpassing in zouden zien.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 16:12 ----------

Heb het kaartje bijna overal even weggehaalt. Nu niet direct om de opmerking maar meer omdat het de website/laadtijd van pagina's aantaste. Dit is nu nog te langzaam overigens. Hier werken we hard aan:)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 16:14 ----------

nieuwe site mooi, makkelijk en snel.
gewoon zoals de bodyenfitshop zelf dus.

maar, kan de voedingswaarde van de eiwitrepen bij alle repen worden afgebeeld?
nu is het voor sommige repen wel te bekijken hoeveel carbs, trans vet en dergelijke de reep bevat en voor andere weer niet.
bijvoorbeeld granny´s proteine bar?
en nog enkele.
anders bestel ik weer 3 dozen en kan ik pas smullen over een paar maanden bij ideaal gewicht.
zo heb ik nog 4 dozen syntha 6 en lekkere ook, maar nog even wachten.

groetjes aan Laurens (als terug van vakantie) en groeten aan stefan.

Dank je! De snelhied moet nog een stuk omhoog maar is nu weer redelijk (vanmorgen echt te traag)

De waardes e.d. komen overal weer bij. We hebben nog genoeg te doen!:D

Mooie nieuwe layout, maar ik kan bij geen 1 product de ingredienten tab meer zien?

Misschien nog een klein dingetje dat je kan veranderen maar is niet echt iets erg ofzo. Als je bovenaan Pre Workout aan duidt dus niet klikt dan krijg je een tweede venster met oa categorieën, populair, top 5 workout, enz. Als je dan bij de Top 5 workout gaat zien kan je dus op alle 5 klikken en dan kom je bij de gegevens van dat product terecht. Behalve bij noxipro, dan kom je weer op de pagina met alle pre workouts.

Niks erg zoals ik al zei, maar het oogt denk ik mooier voor de klant als je op noxipro klikt dat je dan ook alleen de gegevens van noxipro krijgt.

Ik zie het. Thanks! (opgelost!:)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 16:20 ----------

Mooie nieuwe layout, maar ik kan bij geen 1 product de ingredienten tab meer zien?

Jawel, zie bv Nr1. Deze wordt alleen getoond als het ingevuld staat. Bij veel producten staat het ook gewoon in de omschrijving. We werken hier eigenlijk ook weer aan een nieuwe oplossing. We moeten even kijken hoe we dit in de tussentijd logisch oplossen:) Thanks!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 16:21 ----------

Denk het wel hoor, er zijn meerdere grotere ondernemingen die dat doen. ;)

Bij de producten, zoals hier bijvoorbeeld (rechts in het midden): http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/

@B&F
Ik had jullie gister een pm gestuurd, is deze misschien niet aangekomen?

PM - heb ik zelf niet gezien. Stuur nog eens dan reageer ik zelf direct even voor je.

Zojuist weer pakketje binnengekregen, ga eens de proteine pannekoeken proberen! Bedankt weer guys!

Mooie nieuwe site ook, ziet er strak en professioneel uit!

die pakkekoeken zijn nog lekkerder met niet 1 maar 4 eieren en een schep heerlijke shake, banaan bijvoorbeeld. dan heb je veel pannekoeken en super smaak.

dit kan ook:

Maak heerlijke koeken in de koekenpan door 10 stuks ei (zonder eigeel) en twee schep dieet eiwitshake en een sheut melk flink te mixen met de staafmixer, kies de heerlijke smaken van brownie choko, roosted kokos, kersen of een andere smaak. Dun bakken in de koekenpan met een laag olijfolie, de koek dan omdraaien even bakken en smullen.
mijn vet is al ruim 9 kilo minder met cutten en nu goede spierdefinitie.
in combinatie met preworkout bodyenfitshop en primal male van mansports

Met ei? Kan toch ook gewoon met water mengen en bakken maar, zoals op de verpakking staat?

kan de voedingswaarde van de eiwitrepen bij alle repen worden afgebeeld?

kan de voedingswaarde van de eiwitrepen bij alle repen worden afgebeeld?

We werken er aankomde week hard aan om eventueel weggevallen dingen terug te plaatsen. We doen hier echt alles aan. Het zal echter langer als een dag duren daar ben ik eerlijk in.

die pakkekoeken zijn nog lekkerder met niet 1 maar 4 eieren en een schep heerlijke shake, banaan bijvoorbeeld. dan heb je veel pannekoeken en super smaak.

Die pannenkoeken + 4 eieren + een shake?? Hoeveel gram eiwitten krijg je dan wel niet binnen in die maaltijd?

Is het verstandig om Wake The Freak the nemen als je 17 bent?

zo, flinke bestelling gedaan, met o.a. de Nr1... hoop dat jullie nog wat samples toe kunnen voegen!! ref = C500460

grt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven