XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik doe voor de hele dag tijdens cutten, 10 eieren 2 scheppen lekere dieet eiwitshake en een scheut melk en schep eiwit pakkekoek. heb je 6 flinke pannekoeken voor de hele dag.
dan ben je pas op 600 a 700 kcal en bijna 70% eiwit proteine. kan je nog 700 kcal uit kipfile, bacon, rookvlees, gewoon shakes of eiwit repen halen. en doe wat paprika, sla en tomaat tussendoor wegkauwen. ik doe dit met glucosamine en vitaminepack van bodyenfitshop en omega 3,6,9 kruitvat (toen ik vorige maand kocht had bodyenfitshop die niet )

Zie net dat ik bij leveradres nu ook kan kiezen voor Kiala België, dan is mijn probleem dus volledig opgelost! Super ! :D

je kan maar max 30gr eiwit per maaltijd krijgen he

als je koolhydraten wil bulken en niet makkelijk massa aanzet, misschien.

maar doe anders 70 a 80 eiwit proteine en dan 30 a 80 goede koolhydraten.
hee das grappig, dat is precies wat er in de eiwit pannekoekenmix en de dieet shake zit van bodyenfitshop.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 18:24 ----------

mag ik de voedingswaarden vragen van de grannies bars?
want ook op de grannies website staat het niet vermeld (die grannie op die website was niet wat ik verwachte van een cakebakkende grannie) :)

laat maar ik heb het nu gevonden bij andere aanbieder, daar staat het wel op de site.
maar die is wel duur.

dus ik bestel bij fijn jullie. :grinny: kan ik vragen om een setje fitness handschoenen als kado? ipv shakebeker pro? ik bestel 4 dozen grannie bars :cool:

Volgens mij heb je mijn vraag over het hoofd gezien Eldert,
Maar is het verstandig om Wake The Freak the nemen als je 17 bent?
Ik weet dat het geen nadelige gevolgen heeft voor je gezondheid maar wordt je er niet afhankelijk van?

laat maar ik heb het nu gevonden bij andere aanbieder, daar staat het wel op de site.
maar die is wel duur.

dus ik bestel bij fijn jullie. :grinny: kan ik vragen om een setje fitness handschoenen als kado? ipv shakebeker pro? ik bestel 4 dozen grannie bars :cool:

Voor deze keer, geef je ook even je maat aan?;)

Volgens mij heb je mijn vraag over het hoofd gezien Eldert,
Maar is het verstandig om Wake The Freak the nemen als je 17 bent?
Ik weet dat het geen nadelige gevolgen heeft voor je gezondheid maar wordt je er niet afhankelijk van?

Sorry, heb het erg druk. Kan je al 17 jarige prima nemen en je zal er niet afhankelijk van worden:)

- Eldert

Even een opmerking ik denk dat dit een fout is na de vernieuwing van de site,
er staat verzendkosten zijn altijd gratis maar als ik wil betalen met ideal wordt er 1,95 gerekend?
Kan dit snel opgelost worden zodat ik hem alsnog kan kopen en morgen in huis heb :)

er staat verzendkosten zijn altijd gratis maar als ik wil betalen met ideal wordt er 1,95 gerekend?
Kan dit snel opgelost worden zodat ik hem alsnog kan kopen en morgen in huis heb :)

Bij mij is Ideal gewoon gratis. ;)

Bij orders onder de 14,99 komt er 1,95 bij. Boven de 14,99 is het gratis:)

http://www.bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties/

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 18:57 ----------

Waarschijnlijk bestel je iets van onder de 15eu;)

Bij mij is Ideal gewoon gratis. ;)

Jij hebt besteld voor boven de 15eu, dan zijn deze kosten voor onze rekening:D

-Eldert

Heeft AllMax Allwhey een betere prijs/kwaliteits verhouding dan Whey Perfection, of zie ik iets verkeerd?

Kan iemand dit bevestigen?

Allwhey:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/allmax-nutrition/allwhey/

Whey Perfection:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Het is zeker een goeie koop. Het zal elkaar denk ik niet veel maken. We hebben verder nog geen ervaring met AllWhey als ik eerlijk ben. Met Whey Perfection weet je wel zeker dat je 100% de kwaliteit van Volactive hebt. :) Zeker een optie om eens te proberen:)

Heeft AllMax Allwhey een betere prijs/kwaliteits verhouding dan Whey Perfection, of zie ik iets verkeerd?

Kan iemand dit bevestigen?

Allwhey:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/allmax-nutrition/allwhey/

Whey Perfection:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Houd er wel rekening mee dat de Allwhey 31 gr. per scoop rekent, dat zijn dus geen 80 shakes zoals aangegeven maar 2270 : 31 = 73. Whey perfection 2270 : 28 = 81. ;)

Eiwittotaal:
5 lb
Whey Perfection 34,90: 1,95 per 100 gr
Allwhey 36,50: 1830 gr. 1,99 per 100gr

10 lb Whey Perfection 59,90: 1,68 per 100gr
10 lb Allwhey 69,80: 3660 gr. 1,91 per 100gr.

Laatst bewerkt:
Nou dan maar een metertje erbij, maar welke smaak is het lekkerst van WTF?

Mooie nieuwe site heren!

Alleen jammer dat PayPal niet meer gratis is!
Nooit zin me Random Reader van Rabo te pakken :D

Mooie nieuwe site heren!

Alleen jammer dat PayPal niet meer gratis is!
Nooit zin me Random Reader van Rabo te pakken :D

iDeal is dan wel de beste keuze idd:) Toch de reader er even bij pakken.:D Dank voor het compliment!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 19:47 ----------

Nou dan maar een metertje erbij, maar welke smaak is het lekkerst van WTF?

Durf het eigenlijk niet te zeggen. Misschien dat de mannen hier advies hebben(?):)

Mss een klein bugje in de nieuwe site? Ik heb mijn betaling via Ideal en ING voldaan. Krijg ik een mailtje van info[@]bodyenfitshopDOTnl : "ABN AMRO Bank: Bevestiging van uw bestelling bij Body en Fitshop"

De betaling wordt verwerkt door ABN AMRO Bank.
ABN AMRO Bank garandeert dat uw financiële gegevens behandeld worden in overeenstemming met de hoogste beveiligingsnormen. Mocht u vragen hebben met betrekking tot de bestelling, neem dan rechtstreeks contact op met Body en Fitshop.

Mss een klein bugje in de nieuwe site? Ik heb mijn betaling via Ideal en ING voldaan. Krijg ik een mailtje van info@bodyenfitshop.nl : "ABN AMRO Bank: Bevestiging van uw bestelling bij Body en Fitshop"

Klopt:) De bevestiging van betaling komt van onze bank. De ABN:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 20:08 ----------

Ben vanavond bezig de facts/labels/ingredienten terug te plaatsen (voor zover ze zijn weggevallen met de update van de nieuwe website) Mochten jullie ergens nog iets missen laat het mij dan maar weten:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven