Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van mij is blanco??? Maar is ook voor het eerst dat ik met m'n email in moet loggen, normaal met gebruikersnaam.

Klopt, is allemaal nieuw. :) Je kunt je bestelgeschiedenis vanaf vandaag bijhouden:) We dachten dat jullie dit handig zouden vinden. althans we kregen de vraag nogal eens vandaar de toevoeging. :) Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom. Dan gaan we daar weer mee aan de slag!:) Zo kunnen we onszelf blijven verbeteren.

Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier.

Ik kan dus niet betalen met ideal elke keer als ik ABN-AMRO kies krijg ik dit, enig idee?

Meestal beantwoorden mensen een vraag met een antwoord en niet met een wedervraag :)

Dat is dan 80 gram eiwit, had je zelf ook wel kunnen uitrekenen :). Alleen was dat je echte vraag niet, dus dat bijdehand doen van je is nergens voor nodig.

Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier.

Ik kan dus niet betalen met ideal elke keer als ik ABN-AMRO kies krijg ik dit, enig idee?

Ik PM je even:D

Eldert

probeerde te bestellen maar is weer niet gelukt krijg een of ander raar scherm op het einde???

Zo, zondag bestelling geplaatst en deze middag netjes geleverd door de pakjesdienst.. in België!!
Mooie service, B&F heeft er een tevreden klant bij. Nu de producten nog testen ;)

Ik maandag avond rond 20.00 besteld dinsdag namiddag al geleverd :D ook in belgie ! :D

b&f, ik had vandaag mijn casein shake binnen gekregen dus ff proberen natuurlijk, maar als ik hem drink proef je gewoon het poeder lijkt het wel, hoort dit zo?

Caseïne met water is lekkerder of doe er een schepje Whey perferction bij

Jammer dat je niet ziet hoeveel je in totaal al hebt besteld haha

de knop voor fine oats is kapot op jullie site

Stop toch eens met klagen en geef hen even de tijd om alles in orde te brengen, sjeezus...

Hun klagen niet, hun geven een aantal dingen door zoals ook gevraagd werd in eerdere posts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven