MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah man iedereen altijd over cookies en cream, die zate niet bij mijn samples en heb al banaan gekocht. Denk dat als mijn pot op is ik toch is cookies en cream MOET proberen!

Een must:D

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Cookies en cream Moet je echt geprobeerd hebben:).
Berry blast en cookies en cream vind ik het lekkerst.

:zuip:

vndg nog eens no-xplode gepakt :D
knalpaars glas ;) brubbel brubbel :D
tijdens training citrulline malate in mn bidon :eyebrow:
was dat effe knalle! lekkere pomp en kon echt blijven gaan..
had na mn training echt zo iets van 'wtf, nu al gedaan? :(' en dan hebk nog maar een setje cable tricep pushdown gedaan :eyebrow:
stond een lekkere chick met dikke ( . ) ( . ) naar me te gapen dus was dubbel en dik knallen dat laatste setje :eyebrow:
mn test staat op ontploffe laatste tijd!

nu zien of ik vannacht goed slaap.. als ik bij mn avondtraining halve dosis crack pak, slaap ik pas u nadien fzo..

Laatst bewerkt:
Er past geen pot hydroxycut door mijn brievenbus helaas :(

thanks 4 het snelle antwoord ;)

??? Nee, dat denk ik ook niet:D Dan komt het morgen met de TNT..:)

of je hangt papiertje op dat hij het bij de buren afgeeft? of bij nabije winkel ofzo.. :cool: als ik er niet ben geeft hij het aan de bovenburen, als die er niet zijn, geeft hij het aan winkel in de straat :cool: slim kereltje, uiteraard in zijn eigen voordeel aangezien hij dan geen keer moet terugkomen :cool: hij happy, ik happy = win-win

Wat is het nut of de meerwaarde om op een rustdag voor het slapen nog een dosering Result! te nemen? Vandaag heb ik mijn rustdag (Gym was dicht) en heb dus al een dosering in de ochtend genomen.

Thx :thumb:

Laatst bewerkt:
heb vandaag men Micellar Casein Superior binnegekregen maar shakebeker er niet bij,, had er al meer dan 2weken op moeten wachte,, wel samples gekregen van de overheerlijke whey maar shakebeker had beter geweest aangezien degene wr ik op dit moment uit drink tog stilletjes aan begint te ruiken :D,,,

heb vandaag men Micellar Casein Superior binnegekregen maar shakebeker er niet bij,, had er al meer dan 2weken op moeten wachte,, wel samples gekregen van de overheerlijke whey maar shakebeker had beter geweest aangezien degene wr ik op dit moment uit drink tog stilletjes aan begint te ruiken :D,,,

PM mij het referentienummer nog even dan stuur ik de shaker na:cool:

Gewoon in de vaatwasser doen ;) Ik heb zelfs nog een hele oude shakebeker van B&F echt van 2 jaar terug en gebruik hem nog elke dag afwisselend met een nieuwe en die doe ik om de dag in de vaatwasser en nog steeds helemaal goed! :thumb:

Gewoon in de vaatwasser doen ;) Ik heb zelfs nog een hele oude shakebeker van B&F echt van 2 jaar terug en gebruik hem nog elke dag afwisselend met een nieuwe en die doe ik om de dag in de vaatwasser en nog steeds helemaal goed! :thumb:

nrt schijnt trekt een keer shake met brinta de stinkgeur ook wa weg! ;)

.... en wat ik zelf altijd doe is na gebruik direct omspoelen.

Echt ideaal om losse Pre Workout sticks te verkopen. Elke training een andere pre werkt toch het beste :D.
Is dat nog een beetje rendabel om ze los te verkopen? Of is het meer als tester voor de mensen die nog niet weten welke pre ze wille, en maak ik daar flink gebruik van:o

Laatst bewerkt:
Echt ideaal om losse Pre Workout sticks te verkopen. Elke training een andere pre werkt toch het beste :D.
Is dat nog een beetje rendabel om ze los te verkopen? Of is het meer als tester voor de mensen die nog niet weten welke pre ze wille, en maak ik daar flink gebruik van:o

Geeft mensen inderdaad makkelijk de mogelijheid om te testen. Niet rendabel:D maar dat geeft niet.:cool: Ik snap best dat je eerst wilt testen wat het beste werkt. Een beetje service mag ook best van onze kant:cool:;)

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

haha jep anders achteraf stinken gegarandeerd :D

Laat zomers maar eens een shakebekertje per ongeluk een paar dagen in de auto liggen in de zon:haar:

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

vndg nog eens no-xplode gepakt :D
knalpaars glas ;) brubbel brubbel :D
tijdens training citrulline malate in mn bidon :eyebrow:
was dat effe knalle! lekkere pomp en kon echt blijven gaan..
had na mn training echt zo iets van 'wtf, nu al gedaan? :(' en dan hebk nog maar een setje cable tricep pushdown gedaan :eyebrow:
stond een lekkere chick met dikke ( . ) ( . ) naar me te gapen dus was dubbel en dik knallen dat laatste setje :eyebrow:
mn test staat op ontploffe laatste tijd!

nu zien of ik vannacht goed slaap.. als ik bij mn avondtraining halve dosis crack pak, slaap ik pas u nadien fzo..

:D Dat doe je goed
Heb ik een keertje tijd om eens echt lekker te trainen:cool: Is de sportschool vandaag dicht:roflol:

haha ik ben na traine altijd te lam om m'n shakebeker om te spoele, deze is al roze van de amino stack

even een snelle tussenstand van mijn fastdiet combi. maandag begonnen, deze morgen op de weegschaal en 2 kg eraf:rocknana::banana::cheer::rocker::rocker2:
dus B&F ---> :bow2: dank u dank u danku ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven