XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ook een preworkout topper volgens een paar IFBB pro van australië
Ingredients :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Juggernaut® is sugar-free, fat-free and low in sodium
+ no crash

Weer een nieuwe dag en gaan er weer tegenaan :) We hebben de Juggernaut als eens gehad, maar ik weet me nog te herinneren, dat deze destijds eigenlijk niet verkocht. Ik ga het opnieuw doorgeven :)

Ralf

Kiala in België super!

had gisteravond besteld, krijg nu deze melding met de track and trace:

*Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het
opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.*

is er vertraging geweest, of gaat er iets mis? ref=C500460

Die Juggernaut heb ik wel eens gehaald, en dat was geloof ik bij jullie ja!
Wel goede idd! maja er zin zoveel..

Goeiemorgen B&F, een vraagje aan de ochtendploeg: gaan jullue Amino 2700 van Universal weer inkopen of toch niet? Dan weet ik of ik nog er op moet wachten of niet.
Alvast bedankt

Bedankt voor je compliment! Vandaag gaan de eerste Kiala pakketten de deur uit.

Voor de rest heb ik nog een leuke actie kunnen bedenken. Even kijken of het ook het nieuwe systeem ook echt zo geweldig is als het moet zijn. Ik heb voor degene die geinteresseerd zijn in RPM. Jullie kunnen vandaag 10 euro korting ontvangen op de RPM (zowel kleine als grote verpakking).

Jullie kunnen de 10 euro korting krijgen met "RPM-10euro!". Houd ons topic daarom in de gaten, want ik ga er vast met meer strooien voor andere producten:)

Ralf

Zijn de artikelen over vetverlies, spieropbouw enz met de schema's van de site? Of zie ik ze gewoon over het hoofd?

Zijn de artikelen over vetverlies, spieropbouw enz met de schema's van de site? Of zie ik ze gewoon over het hoofd?
Nee, de artikelen zijn helaas allemaal weg :) We gaan er wel weer mee aan de slag om het weer toe te voegen. We willen ook nieuwere en meer up2date informatie daar in, want ja, het was/is verouderd allemaal.

Ralf

Nee, de artikelen zijn helaas allemaal weg :) We gaan er wel weer mee aan de slag om het weer toe te voegen. We willen ook nieuwere en meer up2date informatie daar in, want ja, het was/is verouderd allemaal.

Ralf
Misschien leuk om ook wat over de Leangains methode op de site te zetten, het idee over vasten, Voor/nadelen en resultaten enz. Aangezien deze manier van voeding steeds populairder word.

Dat is vervelend, mijn excuus hiervoor. Zal ik je deze bij je volgende bestelling extra doen? En dan niet 1 natuurlijk:rolleyes:

Ralf

ja das goed =) al was ik eigenlijk van plan volgende keer die maximize wss te bestellen :D denk dat ik hem nog een keer heb gehad en dat ik er echt hard op ben gegaan >.< het zit me wel niet echt mee de laatste tijd had een shaker pro erbij gekregen maar op de een of andere manier zit er nu een barst :( heb gewoon dat metalen ding er dan mr uitgehaald en in men andere bekers gestopt want die massgainer zit anders echt vol met brokken :p

Body en Fit hoe zit het met Testabolan met Iforce daar nog wat over gehoord?

Overigens heb een PM gestuurd kan nogsteeds niet bestellen en heb ff gekopieerd wat voor melding ik dan heb staan

Hoop idd dat ze terug komen. Ik keek er toch wel eens naar!
We w8en maar af :D
Working on it. We willen ook actief gaan doen met de blog. Ik heb al contact met Johan Langhorst en die komt hier heel vaak spullen halen en is afgelopen weekend in kerkrade 6e geworden op "sterkste man van Nederland" en hij is iets van 23/24 jaar. Daarmee, bodybuilders, 'vechters' en wat trainers willen we blogs bij gaan houden. Zodat we een heel leuk content krijgen waar ook informatieve informatie gedeeld kan worden. Dat komt allemaal later, aangezien dit niet bij deze eerste release geplaatst kon worden.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 10:18 ----------

Body en Fit hoe zit het met Testabolan met Iforce daar nog wat over gehoord?

Overigens heb een PM gestuurd kan nogsteeds niet bestellen en heb ff gekopieerd wat voor melding ik dan heb staan
Ik loop er zo even mee naar onze ICT afdeling. Die is er deze week fulltime voor ons, normaal werkt hij altijd thuis:D Testabolan, kunnen we op dit moment niet krijgen. Evenals de Initmidate en andere producten van iForce. Zodra het komt of we meer weten, komt het direct op de site (en hier).

Ralf

Inderdaad top idee zo hebben veel mensen iets aan het toekomstig bolg sterkste man,Bodybuilders,Vechters.

Gaan agmatine en COP er permanent uit? Of komen ze voordeliger terug :D

Voor dat blog stuk hou ik mij graag aanbevolen.

Ik kan nog steeds niet inloggen op de nieuwe site. ???

Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?

Wordt het iets spectaculairs ivm de nieuwe website?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven