Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je compliment! Vandaag gaan de eerste Kiala pakketten de deur uit.

Nee, de artikelen zijn helaas allemaal wegZijn de artikelen over vetverlies, spieropbouw enz met de schema's van de site? Of zie ik ze gewoon over het hoofd?
We gaan er wel weer mee aan de slag om het weer toe te voegen. We willen ook nieuwere en meer up2date informatie daar in, want ja, het was/is verouderd allemaal.Misschien leuk om ook wat over de Leangains methode op de site te zetten, het idee over vasten, Voor/nadelen en resultaten enz. Aangezien deze manier van voeding steeds populairder word.Nee, de artikelen zijn helaas allemaal wegWe gaan er wel weer mee aan de slag om het weer toe te voegen. We willen ook nieuwere en meer up2date informatie daar in, want ja, het was/is verouderd allemaal.
Ralf
Dat is vervelend, mijn excuus hiervoor. Zal ik je deze bij je volgende bestelling extra doen? En dan niet 1 natuurlijk
Ralf
denk dat ik hem nog een keer heb gehad en dat ik er echt hard op ben gegaan >.< het zit me wel niet echt mee de laatste tijd had een shaker pro erbij gekregen maar op de een of andere manier zit er nu een barst
heb gewoon dat metalen ding er dan mr uitgehaald en in men andere bekers gestopt want die massgainer zit anders echt vol met brokken 
Nee, de artikelen zijn helaas allemaal wegWe gaan er wel weer mee aan de slag om het weer toe te voegen. We willen ook nieuwere en meer up2date informatie daar in, want ja, het was/is verouderd allemaal.
Ralf

Working on it. We willen ook actief gaan doen met de blog. Ik heb al contact met Johan Langhorst en die komt hier heel vaak spullen halen en is afgelopen weekend in kerkrade 6e geworden op "sterkste man van Nederland" en hij is iets van 23/24 jaar. Daarmee, bodybuilders, 'vechters' en wat trainers willen we blogs bij gaan houden. Zodat we een heel leuk content krijgen waar ook informatieve informatie gedeeld kan worden. Dat komt allemaal later, aangezien dit niet bij deze eerste release geplaatst kon worden.Hoop idd dat ze terug komen. Ik keek er toch wel eens naar!
We w8en maar af![]()
Ik loop er zo even mee naar onze ICT afdeling. Die is er deze week fulltime voor ons, normaal werkt hij altijd thuisBody en Fit hoe zit het met Testabolan met Iforce daar nog wat over gehoord?
Overigens heb een PM gestuurd kan nogsteeds niet bestellen en heb ff gekopieerd wat voor melding ik dan heb staan
Testabolan, kunnen we op dit moment niet krijgen. Evenals de Initmidate en andere producten van iForce. Zodra het komt of we meer weten, komt het direct op de site (en hier).en ik niet bestellenIk kan nog steeds niet inloggen op deze nieuwe site.![]()