MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En voor wanneer is de planning dat de site afgerond is ?

Nee, ze komen nog wel terug.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 12:58 ----------

Top! Als we zover zijn dan melden we dat hier direct. Leuk!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 12:58 ----------

PM even al je gegevens dan check ik het even voor je:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:00 ----------

Afterpay moet nu 100% correct werken. check even.:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:00 ----------

AminoX BSN
Creapure B&F
Dexaprine + Free Fatcaliper (staat er nu al op)

Waarom zijn agmatine en COP in op=op als ze nog terugkomen? :o ik had ze ingeslagen omdat ik dacht dat ze niet lekker liepen en zouden verdwijnen erna. Maar ben nu toch wel benieuwd wat dan wel de reden is om ze zo goedkoop weg te doen aangezien ze nog tot 2015 goed zijn.

En voor wanneer is de planning dat de site afgerond is ?
Nooit, er zijn altijd zov eel dingen die we up kunnen daten. Dit is de basis en daarbuiten gaan we allemaal leuke dingen toevoegen.
Waarom zijn agmatine en COP in op=op als ze nog terugkomen? :o ik had ze ingeslagen omdat ik dacht dat ze niet lekker liepen en zouden verdwijnen erna. Maar ben nu toch wel benieuwd wat dan wel de reden is om ze zo goedkoop weg te doen aangezien ze nog tot 2015 goed zijn.
Het is dat we een grote voorraad hadden en deze eruit moest. Daarnaast willen we een nieuw label toevoegen waardoor sommige producten met een grote voorraad de OP=OP in gaan. Dit kan vaak meerdere redenen hebben.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 14:07 ----------

Mededeling:

Voor de rest heb ik nog een leuke actie kunnen bedenken. Even kijken of het ook het nieuwe systeem ook echt zo geweldig is als het moet zijn. Ik heb voor degene die geinteresseerd zijn in RPM. Jullie kunnen vandaag 10 euro korting ontvangen op de RPM (zowel kleine als grote verpakking).

Jullie kunnen de 10 euro korting krijgen met "RPM-10euro!". Houd ons topic daarom in de gaten, want ik ga er vast met meer strooien voor andere producten

Ralf

Kleine opmerking nog, als ik naar de Kiala website ga zie ik jullie nog niet tussen de partners staan, en kan ik mijn pakketje niet volgen. Wel jammer, maar geen groot probleem, zolang ze me maar op de hoogte brengen wanneer het aankomt :cool:

Kleine opmerking nog, als ik naar de Kiala website ga zie ik jullie nog niet tussen de partners staan, en kan ik mijn pakketje niet volgen. Wel jammer, maar geen groot probleem, zolang ze me maar op de hoogte brengen wanneer het aankomt :cool:
Gaat geregeld worden. Ik heb zojuist ons aanspreekpunt binnen Kiala aangesproken. :thumbs: Daarnaast is dta voor ons ook nog een vraag. Die heb ik ook uitgezet! :)

Ralf

Ach, toch een verbetering allemaal

Als vaste paypal gebruiker baal ik toch wel stevig hier van

PayPal (+ € 1,95)

Ik heb mn bank paslezer niet altijd bij mij, maar mn paypal is wel gelinked aan mn betaalrekening. ......

Afterpay moet nu 100% correct werken. check even.:)
Doe het nogsteeds niet nogsteeds dezelfde gekke melding...

kom ook niet bij het scherm dat ik me geboortedatum bankrekening etc kan invullen...

dus kan nogsteeds geen bestelling doen... inmiddels is er alweer een op=op uitverkocht diek graag had willen hebben ( die bestelling heb ik al 4x geprobeerd te plegen maar dat piepcensored afterpay werkt nog niet op die nieuwe site ) :grumble:

overigens nogsteeds :
1x owyeah bars kost 29,90
2x owyeah bars is 99,80???
3x owyeah bar is 209,70???

volgens mij een foutje ;) het zit hem in het eerste getal want 2x owyeah bars was 49,90 en dat doettie nouw keer 2 en aangezien het een doorlopende fout is kosten 3 pakken 209,70 :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:49 ----------

PayPal (+ € 1,95)

Ik heb mn bank paslezer niet altijd bij mij, maar mn paypal is wel gelinked aan mn betaalrekening. ......
afterpay was eerst ook gratiezzzz maarja dat is ook voorbij :P

PayPal (+ € 1,95)

Doe het nogsteeds niet nogsteeds dezelfde gekke melding...

kom ook niet bij het scherm dat ik me geboortedatum bankrekening etc kan invullen...

dus kan nogsteeds geen bestelling doen... inmiddels is er alweer een op=op uitverkocht diek graag had willen hebben ( die bestelling heb ik al 4x geprobeerd te plegen maar dat piepcensored afterpay werkt nog niet op die nieuwe site ) :grumble:

overigens nogsteeds :
1x owyeah bars kost 29,90
2x owyeah bars is 99,80???
3x owyeah bar is 209,70???

volgens mij een foutje ;) het zit hem in het eerste getal want 2x owyeah bars was 49,90 en dat doettie nouw keer 2 en aangezien het een doorlopende fout is kosten 3 pakken 209,70 :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:49 ----------

afterpay was eerst ook gratiezzzz maarja dat is ook voorbij :P
Ga ik even melden :)

Ralf

Komt er nog een optie bij de productpagina's dat je kan sorteren op populariteit, prijs en titel, nu kan dat alleen bij 'zoeken'.

Is er al meer bekend wanneer jullie huismerk beta alanine terug komt?

baal er ook van paypall niet meer gratis
gaat dat nog veranderen

wat is er gebeurd met de beta alanine van B&F eigen huismerk? is die uit het assortiment of zijn jullie die vergeten te plaatsen op de site?

bvd Davey

Komt er nog een optie bij de productpagina's dat je kan sorteren op populariteit, prijs en titel, nu kan dat alleen bij 'zoeken'.

Is er al meer bekend wanneer jullie huismerk beta alanine terug komt?

Productpagina
Dat zit nu nog niet in de planning / is nu niet meegenomen maar is zeker een goede optie voor de toekomst.:)

beta alanine
gaat helaas nog enkele weken duren. excuses!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 19:55 ----------

baal er ook van paypall niet meer gratis
gaat dat nog veranderen

Ik ga dit morgen in overleg nemen. Eens kijken of ik daar iets aan kan doen:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 19:56 ----------

wat is er gebeurd met de beta alanine van B&F eigen huismerk? is die uit het assortiment of zijn jullie die vergeten te plaatsen op de site?

bvd Davey

Nee, deze is gewoon op helaas. Komt wel weer terug. :)

Ik heb ontzettend zin in een shake !

dww8jr.jpg

idd bij die shakes heb ik het gevoel dat ik aan het cheaten ben :p

Wat zijn de voedingswaarde van Lean Gain per shake? Kan ik nergens terug vinden.. :o

Bestelling kwam vroeg in de middag binnen, alles netjes geleverd! Straps zien er gelikt uit! :D
Jullie hebben weer een nieuwe klant gestrikt. :p Lean gain is ook super zuiver, bij geen enkele andere aanbieder zo zuiver meegemaakt. Nice! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven