nog niks veranderd, en geen reaktie B&F... is het een beetje druk vandaag jongens?
Excuses! Te druk inderdaad
Is overigens gewoon direct verzonden en wordt vandaag aangeboden. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog niks veranderd, en geen reaktie B&F... is het een beetje druk vandaag jongens?
Is overigens gewoon direct verzonden en wordt vandaag aangeboden. 
Nee, ze komen nog wel terug.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 12:58 ----------
Top! Als we zover zijn dan melden we dat hier direct. Leuk!!
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 12:58 ----------
PM even al je gegevens dan check ik het even voor je
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:00 ----------
Afterpay moet nu 100% correct werken. check even.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:00 ----------
AminoX BSN
Creapure B&F
Dexaprine + Free Fatcaliper (staat er nu al op)
ik had ze ingeslagen omdat ik dacht dat ze niet lekker liepen en zouden verdwijnen erna. Maar ben nu toch wel benieuwd wat dan wel de reden is om ze zo goedkoop weg te doen aangezien ze nog tot 2015 goed zijn.Nooit, er zijn altijd zov eel dingen die we up kunnen daten. Dit is de basis en daarbuiten gaan we allemaal leuke dingen toevoegen.En voor wanneer is de planning dat de site afgerond is ?
Het is dat we een grote voorraad hadden en deze eruit moest. Daarnaast willen we een nieuw label toevoegen waardoor sommige producten met een grote voorraad de OP=OP in gaan. Dit kan vaak meerdere redenen hebben.Waarom zijn agmatine en COP in op=op als ze nog terugkomen?ik had ze ingeslagen omdat ik dacht dat ze niet lekker liepen en zouden verdwijnen erna. Maar ben nu toch wel benieuwd wat dan wel de reden is om ze zo goedkoop weg te doen aangezien ze nog tot 2015 goed zijn.
dan hebben ze denk ik een fout gemaakt in het linkje ofzo... zou wel fijn zijn in ieder geval, straks na werk trainen, en dan thuis mn Nr1 die op me staat te wachtenExcuses! Te druk inderdaadIs overigens gewoon direct verzonden en wordt vandaag aangeboden.
![]()

Gaat geregeld worden. Ik heb zojuist ons aanspreekpunt binnen Kiala aangesproken.Kleine opmerking nog, als ik naar de Kiala website ga zie ik jullie nog niet tussen de partners staan, en kan ik mijn pakketje niet volgen. Wel jammer, maar geen groot probleem, zolang ze me maar op de hoogte brengen wanneer het aankomt![]()

Doe het nogsteeds niet nogsteeds dezelfde gekke melding...

het zit hem in het eerste getal want 2x owyeah bars was 49,90 en dat doettie nouw keer 2 en aangezien het een doorlopende fout is kosten 3 pakken 209,70 
afterpay was eerst ook gratiezzzz maarja dat is ook voorbijAls vaste paypal gebruiker baal ik toch wel stevig hier van
PayPal (+ € 1,95)
Ik heb mn bank paslezer niet altijd bij mij, maar mn paypal is wel gelinked aan mn betaalrekening. ......

Als vaste paypal gebruiker baal ik toch wel stevig hier van
PayPal (+ € 1,95)
Ik heb mn bank paslezer niet altijd bij mij, maar mn paypal is wel gelinked aan mn betaalrekening. ......
Ga ik even meldenDoe het nogsteeds niet nogsteeds dezelfde gekke melding...
kom ook niet bij het scherm dat ik me geboortedatum bankrekening etc kan invullen...
dus kan nogsteeds geen bestelling doen... inmiddels is er alweer een op=op uitverkocht diek graag had willen hebben ( die bestelling heb ik al 4x geprobeerd te plegen maar dat piepcensored afterpay werkt nog niet op die nieuwe site )
overigens nogsteeds :
1x owyeah bars kost 29,90
2x owyeah bars is 99,80
3x owyeah bar is 209,70
volgens mij een foutjehet zit hem in het eerste getal want 2x owyeah bars was 49,90 en dat doettie nouw keer 2 en aangezien het een doorlopende fout is kosten 3 pakken 209,70
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 15:49 ----------
afterpay was eerst ook gratiezzzz maarja dat is ook voorbij![]()

Komt er nog een optie bij de productpagina's dat je kan sorteren op populariteit, prijs en titel, nu kan dat alleen bij 'zoeken'.
Is er al meer bekend wanneer jullie huismerk beta alanine terug komt?

baal er ook van paypall niet meer gratis
gaat dat nog veranderen

wat is er gebeurd met de beta alanine van B&F eigen huismerk? is die uit het assortiment of zijn jullie die vergeten te plaatsen op de site?
bvd Davey

Lean gain is ook super zuiver, bij geen enkele andere aanbieder zo zuiver meegemaakt. Nice!