AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje ivm Dexaprine...
Zou het kunnen dat deze binnenkort van de markt wordt gehaald?
Heeft het gebruik ervan negatieve effecten op korte en/of lange termijn voor de gezondheid?

Graag wat meer info aub! :)

Ik ben trouwens heel erg te spreken over de Muscle Protect. Het verbeterd mijn herstel aanzienlijk! Handig wanneer men fasted traint!

Even een vraagje ivm Dexaprine...
Zou het kunnen dat deze binnenkort van de markt wordt gehaald?
Heeft het gebruik ervan negatieve effecten op korte en/of lange termijn voor de gezondheid?

Graag wat meer info aub! :)

Ik ben trouwens heel erg te spreken over de Muscle Protect. Het verbeterd mijn herstel aanzienlijk! Handig wanneer men fasted traint!
De Dexaprine gaat op den duur wel van de markt verdwijnen. Dit komt omdat iForce uit de US komt. Daar is 1,3D verboden en hebben ze een versie met Rauwolvia gemaakt. Dit mogen wij helaas niet verkopen in Nederland waardoor als iForce stopt deze te produceren wij deze niet meer kunnen leveren.

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 12:31 ----------

De Muscle Protect is eigenlijk op elk front de beste koop in de aminozuurcategorie. Dankzij de toevoegingen is deze niet alleen heel compleet en heel goed, maar ook nog eens goedkoop :)

Ralf

korting codes

zijn er nog kortingcodes?

ik las er over in een oud topic namelijk.

ik bestel straks nog flink wat voor een nieuwe 3 maanden trainen,
vandaar mijn vraag.

Abbo :p

zijn er nog kortingcodes?

ik las er over in een oud topic namelijk.

ik bestel straks nog flink wat voor een nieuwe 3 maanden trainen,
vandaar mijn vraag.

We geven zo af en toe kortingscodes op bepaalde producten. Zo 1-2 keer per week gaan we dat doen. (geen codes voor het hele assortiment of iets dergelijks)

Jullie website heeft een bug, na het betalen via paypal werd ik doorgestuurd naar ABN Amro(wat niet eens mijn bank is).

mijn orderbevestiging kwam ook van ABN af... handig, in zo''n week waarin ik gek gespamd word met bankfraudemails :)

Echte hollander. Kortong korting korting haha

natuurlijk een echte hollander vraagt om korting en controleert alle prijzen.
waarom denk je dat ik bij BF koop;)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 14:27 ----------

komt er een kortingcode voor de dieet eiwit potten?

uiterlijk volgende week wil ik er 5 bestellen.

Laatst bewerkt:
ik krijg na keuze EIWITTEN en vervolgens EIWITREPEN niet meer de repen in het scherm, maar de eiwit shakes.
zijn jullie bezig de eiwitrepen aan te passen?

ik krijg na keuze EIWITTEN en vervolgens EIWITREPEN niet meer de repen in het scherm, maar de eiwit shakes.
zijn jullie bezig de eiwitrepen aan te passen?

Nee, dit is een fout. Ben nu aan het bellen met de webbouwer. Pffff ik weet niet wat er aan de hand is maar dit is onderhand zenuwslopend. Website is te langzaam, alle producten in verkeerde categorien en dat op vrijdag om 15:30. Geloof maar dat ik nu aan het zweten ben:rolleyes:

Nee, dit is een fout. Ben nu aan het bellen met de webbouwer. Pffff ik weet niet wat er aan de hand is maar dit is onderhand zenuwslopend. Website is te langzaam, alle producten in verkeerde categorien en dat op vrijdag om 15:30. Geloof maar dat ik nu aan het zweten ben:rolleyes:
:aai:

we klagen nu mischien wat veel maar ik weet zeker dat jullie het weer helemaal gaan fixen :D

begin is altijd even moeilijk...

Overigens PM gestuurd ;)

:aai:

we klagen nu mischien wat veel maar ik weet zeker dat jullie het weer helemaal gaan fixen :D

begin is altijd even moeilijk...

Overigens PM gestuurd ;)

dank voor je vertrouwen, we hebben het echt superdruk nu. Maar we gaan het 100% zeker voor jullie oplossen!:D:D

- eldert

Probeer te bestellen, nu klopt mijn wachtwoord niet meer, vreemd, de vorige tig bestellingen klopte dat wel, tof zo,n nieuwe site, gebeld, bestel maar als gast zegt hij, nou ik kijk morgen nog wel even,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven